Jøsses, reine skjære midtsommern hos dereFatter ikke at det snør så masse sørpå.Vi pleier å ha mengder med snø, men nå har det ikke vært nedbør på en måned og slik ser det altså ut hos oss:
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøsses, reine skjære midtsommern hos dereFatter ikke at det snør så masse sørpå.Vi pleier å ha mengder med snø, men nå har det ikke vært nedbør på en måned og slik ser det altså ut hos oss:
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hun var litt sur til å begynne med, helt til hun fikk smokken og kosenGrattis med masse hippprodukterMoro og vinne
Så fine dere er alle 3Ut på tur, aldri sur
![]()
Hermine fikk feber etter ca en uke, men så fikk hun ørebetennelse...så er ikke helt sikker på om sprøyta var skyldig i den feberenSå mange fine bilder!
Var på 15 mndrs kontroll med Saga idag, var det noen av deres som reagerte på sprøyta de får da? Det kunne komme feber etter 5-12 dager, husker ikke om Lex reagerte.
Natten her var fin, brukte bare 45 min på legging og våknet opp med begge i senga
Sent from my iPhone using Tapatalk
Samme her. Ble syk 6-7 dager etterpå. Og feber på 39,2 ..Hermine fikk feber etter ca en uke, men så fikk hun ørebetennelse...så er ikke helt sikker på om sprøyta var skyldig i den feberenHar generelt hatt lite reaksjoner på vaksiner her
![]()
...hehe, finner de veien til senga di helt selv?![]()
![]()
Hahaha, du det gjorde jeg ogsåMen du har jo to å handle til
Hva kjøpte du?
![]()
Dette er faktisk første gangen på 6 måneder vi har gått på slik tur i skogen med henne på ryggen da! Men nå gikk vi vel ca 3km, 20 min hver vei sånn ca. Og så en god pause midt på turen, med aking, appelsin og litt varm saftVar veldig koselig! Skiløypa er så fin her, så kunne gått med vogn hele veien, men er deilig å bære henne også da! ...selv om hun var noe motvillig i starten, så måtte lure henne med smokken og kosen, men hun fant fort ut at det var veldig koselig å sitte sånn på ryggen
![]()
Yes! Jeg deltar alltid men har aldri vunnet noe før![]()

Blir fort dyrt der ja! Jeg ville helst ha sparkebukse til Hermine,men regner med vi slutter med bleier iløpet av sommeren og etter det blir det nok upraktisk med sparkebukse...selvom jeg synes det er rååååsøtt!!!Jeg kjøpte jakke uten hette til nasse, sparkebukse til hver av dem, strømpebukse og en genser til nasse
Trodde ikke det ble så mye,men sånn er det med salg hehe![]()
Nååå, så søte unger da!Å så var det kvelden!
Jeg fikk tørket støv her og der, ryddet, vasket badet og støvsugd tidligere idag!og dro til bhgen rundt kl 2 for å hente jentene
Liana har hatt noen små tannebleier idag, så spørs om de to jekslene nede endelig presser seg gjennom tannkjøttet! Har vært store kuler og hovent en liten stund nå.. men hun plages ikke
Jeg har nå fått ordnet div ting for turen imårra.. skal bli gøy å dra ut fra dalenogså på Valentins dagen også!
hihi..
Tenkte å legge ved noen bilder jeg å
Vis vedlegget 50545
Vis vedlegget 50546
Bæ ville vist sitte på med lastebilen
Vis vedlegget 50547
Vis vedlegget 50548
Også lille blidfisen min
Vis vedlegget 50550
Vis vedlegget 50549
Altså det her MÅ jeg vise dere! Vi kjøpte ny støvsuger for noen uker siden (den er uten pose).. jeg støvsugde for 3 dager siden, og dette er hva som kom inn i den idagog sånn er det hver gang! Fatter ikke at det er såå mye støv her
har ikke dyr engang!
Vis vedlegget 50551
Ja, man trenger ikke å dra så langt, fint å bare komme seg ut sammen hele familienHøres ut som en passelig fin lengde på turenGleder meg til vi også kan gjøre litt mer av sånt
![]()
Hadde en herlig episode med Hermine her idag: hun og pappan hadde sett på Freestyle hopp idag, og der var det flere skihoppere som nærmest mista buksa mens de hoppet. Pappan kommenterte dette, flere ganger, at "se de mister buksa". Så lekte vi en stund, og Hermine skulle få litt frukt og se på tv før vi skulle gå ut, så jeg spurte henne hva hun ville se på hvorpå hun svarte "mista bossa"![]()
Holdt på å dø av latter, spurte henne om hun ville se på skihopp og da svarte hun snusfornuftig "ja, mann mista bossa"
![]()
Nååå, så søte unger da!
Usj, det var mye støv duKanskje alle barna som røyter?
![]()
Blir fort dyrt der ja! Jeg ville helst ha sparkebukse til Hermine,men regner med vi slutter med bleier iløpet av sommeren og etter det blir det nok upraktisk med sparkebukse...selvom jeg synes det er rååååsøtt!!!