Torsdag 14.2?

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen, flesker til med en tråd før jeg skal hvile litt. Mann og barn har nettopp dratt avgårde, Nasse har ikke skreket i natt:-)

Men jeg våknet fem, med uvi lignende smerter, så tar med meg tisseprøve også i dag. Leste litt om graviditet og ekstrem b12 mangel, det er vist ikke helt ufarlig. Så jeg ble redd, dumme meg som tråler for mye på nettet. Jeg må jo ha hatt dette en god stund.

Bestemt meg for å dra når de er ferdig med lunsj, så får jeg hvilt først:-)

Ha en fin dag alle sammen:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God morgen, flesker til med en tråd før jeg skal hvile litt. Mann og barn har nettopp dratt avgårde, Nasse har ikke skreket i natt:-)

Men jeg våknet fem, med uvi lignende smerter, så tar med meg tisseprøve også i dag. Leste litt om graviditet og ekstrem b12 mangel, det er vist ikke helt ufarlig. Så jeg ble redd, dumme meg som tråler for mye på nettet. Jeg må jo ha hatt dette en god stund.

Bestemt meg for å dra når de er ferdig med lunsj, så får jeg hvilt først:-)

Ha en fin dag alle sammen:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Nettet er skumle greier, ja..Typisk at man googler litt når man er dårlig, men heldigvis er det sjeldent så ille som man frykter! :p

Lurt å ta seg en tur til legen for å sjekke det ut. Håper at det er helt ufarlig og enkelt å behandle, hva enn det måtte være.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

14 er imårra :P hehe..
Så godt at hun ikke har skreket inatt:D *tommel opp*

Greit å ta med en tisseprøve da ja! Håper det ikke er uvi.. nettet er ikke alltid stedet for å søke info! Er mye overdrevet der altså;) snakk heller med legen :) nå skal du jo få sprøyter, så da blir det bra <3 Ønsker deg en fin hvil og lykke til hos legen:)

Guten tag!
Vi har hatt ei upåklagelig natt. Jen sovna 19.30, jeg la meg. 22.30 og las en time på senga, også sov begge to natta gjennom og våkna 07.05.:D

Frokosten er inntatt, det fyres i vedovnen, vesla leker så fint for seg selv med noen puslespill, så det er dumt at vi straks skal bryte opp når vi har det så koselig! Hverdagen kaller, men nå er det snart helg igjen. :)

Ha en fin dag!!

God morgen:)

Jeg er inne på badet etter en dusj :P natten har vært helt lydløst! Deilig :) men er litt trøtt så gadd ikke trene:P jeg skal snart spise og nyte en god og varm kaffe mocca! Tenker jeg våkner av det :)
Jeg burde ta "helgevasken" idag, for imårra skal vi på det møte i skien ang steriliseringa :) men får se hvor langt jeg kommer med vasking! :P

Var hardt for samvittigheten å måtte vekke Liana idag tidlig! Hun sov så godt:rolleyes:
1392276279380.jpg

Guten tag!
Vi har hatt ei upåklagelig natt. Jen sovna 19.30, jeg la meg. 22.30 og las en time på senga, også sov begge to natta gjennom og våkna 07.05.:D

Frokosten er inntatt, det fyres i vedovnen, vesla leker så fint for seg selv med noen puslespill, så det er dumt at vi straks skal bryte opp når vi har det så koselig! Hverdagen kaller, men nå er det snart helg igjen. :)

Ha en fin dag!!

Hurra for nok en fin natt :D

Høres ut som en herlig morgenstund:rolleyes: godt det er helg snart ;)

God morgen!
Her har vi hatt endel hosting og klaging i natt, men ikke noe jeg ikke har sovet meg gjennom :p Mannen har perm idag, så vi er hjemme alle tre :) Nå skal vi kle oss, hive ungen på ryggen og gå en tur i skogen :)

Det er SAAAALG på Nøstebarn, har bestilt en tykk ullpysj til Hermine, to longser, to gensere (!!!, regner med det er slutt med body fra høsten av) og en tunika i ull/silke til meg selv :D ...1200kr :rolleyes: Bra mannen jobber mye om dagen :p Men det var sikker nærmere halv pris på det meste, så det er helt vilt dyrt til vanlig!!! Men nå er vi klar for høsten da! :p :)

Ha en fin dag dere! Jeg må ut å kjøpe parkdress i 86, den i 92 som jeg kjøpte brukt var aaaaltfor svær :p

Nettet er skumle greier, ja..Typisk at man googler litt når man er dårlig, men heldigvis er det sjeldent så ille som man frykter! :p

Lurt å ta seg en tur til legen for å sjekke det ut. Håper at det er helt ufarlig og enkelt å behandle, hva enn det måtte være.;)

Ja, det er alt for tilgjengelig:-)

14 er imårra :p hehe..
Så godt at hun ikke har skreket inatt:D *tommel opp*

Greit å ta med en tisseprøve da ja! Håper det ikke er uvi.. nettet er ikke alltid stedet for å søke info! Er mye overdrevet der altså;) snakk heller med legen :) nå skal du jo få sprøyter, så da blir det bra <3 Ønsker deg en fin hvil og lykke til hos legen:)

Takk, jeg skal dra om en halvtime, spent på den uvien:-)

God morgen!
Her har vi hatt endel hosting og klaging i natt, men ikke noe jeg ikke har sovet meg gjennom :p Mannen har perm idag, så vi er hjemme alle tre :) Nå skal vi kle oss, hive ungen på ryggen og gå en tur i skogen :)

Det er SAAAALG på Nøstebarn, har bestilt en tykk ullpysj til Hermine, to longser, to gensere (!!!, regner med det er slutt med body fra høsten av) og en tunika i ull/silke til meg selv :D ...1200kr :rolleyes: Bra mannen jobber mye om dagen :p Men det var sikker nærmere halv pris på det meste, så det er helt vilt dyrt til vanlig!!! Men nå er vi klar for høsten da! :p :)

Ha en fin dag dere! Jeg må ut å kjøpe parkdress i 86, den i 92 som jeg kjøpte brukt var aaaaltfor svær :p

Oi, salg liker vi, er det bare i nettbutikken? Kos dere masse på tur:-)

God morgen:)

Jeg er inne på badet etter en dusj :p natten har vært helt lydløst! Deilig :) men er litt trøtt så gadd ikke trene:p jeg skal snart spise og nyte en god og varm kaffe mocca! Tenker jeg våkner av det :)
Jeg burde ta "helgevasken" idag, for imårra skal vi på det møte i skien ang steriliseringa :) men får se hvor langt jeg kommer med vasking! :p

Var hardt for samvittigheten å måtte vekke Liana idag tidlig! Hun sov så godt:rolleyes:
Vis vedlegget 50446

Så herlig med slike netter:D De er så søte når de sover i all verdens rare stillinger, gøy at du får til å ta bilder, nasse bare skvetter til som regel:-)
Lykke til med vaskinga, ser ut som jeg dropper den i dag å, hehe:p

Guten tag!

Ha en fin dag!!

Så deilig med ei slik natt, og morgen:-) Ha en fin dag dere også:-)

God morgen, jenter:)
Beklager, men har ikke tid eller overskudd til og skrive hver dag, men er innom og følger med:)

Mannen sto opp kvart på 7 og fikk jentene i bhgen og skole, jeg sto opp halv 8 og fikk i meg en kopp kaffe før Emmeth våkna kl 8;)
Er så deilig med bittelitt aleinetid. Formen svinger en del, men fortsatt ikke bra form, kommer seg vel med tia tenker jeg. Emmeth våkna igår kveld kl 23 og holdt det gående til kl halv 2:-/
De dumme tennene har bare og komme gjennom NU;):p kan jo håpe det hjelper og si det:D hahah..

Mannen har hatt migrene siden igår kveld stakkars, så han er ikke i god form.
Jeg skal handle og hente Nelly i bhgen etterpå, men før det skulle jeg egl fått vaska litt klær!

Her snør det og snør det:D Det er så koselig og se på snøen lave ned;)

-1 grader kun:)

Ha en fiiin dag alle sammen:)

Så herlig med slike netter:D De er så søte når de sover i all verdens rare stillinger, gøy at du får til å ta bilder, nasse bare skvetter til som regel:-)
Lykke til med vaskinga, ser ut som jeg dropper den i dag å, hehe:p

Hehe ja de er så fredelige der dem ligger:) jeg tar bilde uten lyd på tlf, men hender dem reagerer på blitzen :P heheh takk! Har ikke begynt ENDA!:eek::P hahah

God morgen, jenter:)
Beklager, men har ikke tid eller overskudd til og skrive hver dag, men er innom og følger med:)

Mannen sto opp kvart på 7 og fikk jentene i bhgen og skole, jeg sto opp halv 8 og fikk i meg en kopp kaffe før Emmeth våkna kl 8;)
Er så deilig med bittelitt aleinetid. Formen svinger en del, men fortsatt ikke bra form, kommer seg vel med tia tenker jeg. Emmeth våkna igår kveld kl 23 og holdt det gående til kl halv 2:-/
De dumme tennene har bare og komme gjennom NU;):p kan jo håpe det hjelper og si det:D hahah..

Mannen har hatt migrene siden igår kveld stakkars, så han er ikke i god form.
Jeg skal handle og hente Nelly i bhgen etterpå, men før det skulle jeg egl fått vaska litt klær!

Her snør det og snør det:D Det er så koselig og se på snøen lave ned;)

-1 grader kun:)

Ha en fiiin dag alle sammen:)

Tror det hjelper å kjefte på tennene :P haha.. er ikke mange igjen hos han nå! Er visst noen forskere som sier at små barn ikke får vondt når dem får tenner:eek: dem kjenner nesten ingenting i følge dem!:mad: kaaansje at det kan klø litt:eek: blir så irritert når jeg hører sånt!:P Haha..
Kos deg med snøen :D her snør og regner det! +3, så er vått :(

Ha en fin dag, snuppa!:)

Bilder sier mer enn 1000 ord. Sies det. Så her kommer noen bilder, jenter:)
1392291396550.jpg
1392291441218.jpg
1392291467189.jpg
1392291502649.jpg
1392291551856.jpg
1392291582355.jpg
1392291645659.jpg1392291683466.jpg1392291727932.jpg1392291771713.jpg

•☆tastedingsen☆•

Tror det hjelper å kjefte på tennene :p haha.. er ikke mange igjen hos han nå! Er visst noen forskere som sier at små barn ikke får vondt når dem får tenner:eek: dem kjenner nesten ingenting i følge dem!:mad: kaaansje at det kan klø litt:eek: blir så irritert når jeg hører sånt!:p Haha..
Kos deg med snøen :D her snør og regner det! +3, så er vått :(

Ha en fin dag, snuppa!:)

Ja, jeg håper de funker;) For de får en del kjeft altså:p
PØH, særlig om jeg tror på det at " små barn kjenner ikke smerte ved tannframbrudd sånn som vi voksne kan få tannvondt"
as if!!!! Selvfølgelig får de små vondt som alle andre ville fått vondt:( Tenk hvordan visdomstennene kjens ut:o

Æsj, regner det hos dere igjen? det er så kjedelig med regn og slafs:( Her snær vi omtrent ned:D *happy happy*

Takk, i lige måde, tuts;)

Vi har kosa oss masse på tur! Fikk spist appelsin, varm saft og aka på rumpa :) Vesla sovna på tur hjem, så bikka henne bare ned i vogna og la pledd over henne, håper hun sover en stund!

Jeg har vunnet en FB-konkuranse fra Hipp, så nå får vi masse Hipp-snacks i posten :D

ImageUploadedByBV Forum1392292774.348378.jpg
ImageUploadedByBV Forum1392292797.835779.jpg
ImageUploadedByBV Forum1392292821.284184.jpg

Back
Topp