Torsdag 14/10

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Jeg er så trøtt. Sover ikke bra for tiden, og er generelt sliten av å ha ungene så mye alene.
Ungene har planleggingsdag i bhg i dag og i morgen, så de skal være hjemme i dag. Så da passa det jo perfekt da jeg ble spurt om å jobbe i dag, og absolutt ingen kunne ta ungene... årna seg til slutt, lillesøs tog toget hjem fra Trondheim i går, og kommer og passer ungene så jeg får jobba. Verdens beste lillesøster! [:)]
Så jeg skal jobbe 10-15 i dag. Er supertilbud på lekebutikken i dag, så tenkte stikke innom og se om jeg fant noen julegaver. Etter jobb er det bare å komme seg hjem, lage middag, og kl 17.30 skal jeg på PulsStep!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God morgen[:)]
Jeg er også trøtt i dag, da Kristian tulla veldig i natt.. Lurer rett og slett på om det er to-års jeksler på gang, for han har au i munnen sier han.
Sitter på jobb og prøver å konsentrere meg. Lite planer i dag, og det er herlig[:)] Får prøve å få gått meg en tur og trent litt styrke i kveld.

Ha en fin dag!

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Mornings!

Har sovet litt urolig i natt jeg, og våknet med menssmerter i tak idag tidlig.... luuurer på om noe er på gang! [:)] *Hysj hysj til de jeg har på facebook*
Sitter å spiser frokost nå, og er alene hjemme med snuppa! Søsteren til sambo kommer etterhvert, så får vi se hvordan dagen utvikler seg! Umulig å si, men trooor ikke dette går over altså. Så da tar nok hun med seg Adelèn hjem etterhvert isåfall!
Vanskelig å si noe mer om planene for dagen altså! hehe... Skulle egentlig på foreldremøte ikveld, men mulig det utgår da.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Spennende!!!! Lykke til [:D]

i dag er det en dag som er spesiell:) det er da jeg er 25 år:)
Så i morrest så leverte jeg Tobias til barnehagen og han ska bli tatt bilde av i dag:) Og no sitter jeg her og slapper av litt før det blir middagsmat seiner:)

Back
Topp