Det var så dumt. En skrue var løs og bremset ned farten. Men plutselig løsnet den, så da fikk han mer fart og svingte siden jeg holdt i snoraHuff da, stakkarsBra det ble en fin bytur likevel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var så dumt. En skrue var løs og bremset ned farten. Men plutselig løsnet den, så da fikk han mer fart og svingte siden jeg holdt i snoraHuff da, stakkarsBra det ble en fin bytur likevel.
huffda, så uheldig han varHallo alle sammen!
Vi har vært på barnetreffen i dag, og kost oss masse.
Vi skulle ake ned, men snowraceren krangler så jeg måtte dra han nedover bakkene istedet for å ake. Og så falt han av og fikk tidenes verandaleppe
Men vi hadde en fin bytur likevel og nå er han hjemme med pappaen mens jeg er på senvakt.
herligVi hadde forresten tidenes natt!
Lillebror våkna litt mellom 23 og 24, men roet seg med kos og vann og sov til 5.30 før han fikk pupp og deretter sov til 7.30!!
Så utrolig fint gjortGod ettermiddag!
Jeg har vært på handletur med mamma i dag. Hun betalte og spanderte en masse, så jeg kom veldig godt ut av det.I tillegg til julegaver har jeg kjøpt litt leker, tegnesaker, bamser, sjokolade og annet stæsj som jeg skal sende nedover til barnehjemsbarn i Polen. Har pakka sammen ubrukte og pent brukte klær etter Jenny, samt litt babyutstyr som også skal sendes, slik at de små der nede får en litt bedre jul. Syns det er givende å få gi litt av overfloden til dem som trenger det. Barseltårene og hormonene kom sent med meg, for jeg er SÅ følsom for barna som ikke har det helt greit..♡
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det var så dumt. En skrue var løs og bremset ned farten. Men plutselig løsnet den, så da fikk han mer fart og svingte siden jeg holdt i snorauff!! Men vi fikk den fikset! Dro den inn i en butikk og ba pent om hjelp. Mannen fant mutter til meg og festet meien igjen - for hele 1 krone! :-D
Ja vi tok det store slik at jeg kunne ake med han i bakkene. Men det gikk jo ikke uansett. Men han hadde ikke falt av om det ikke hadde fått den svingenhuffda, så uheldig han varVi har bare sånn babyakebrett vi da
Men hun faller rett som det er av det også
![]()
Har hørt en reklame på radioen for barn i Syria? Google vet det nok!Så utrolig fint gjort
Har lyst til å hjelpe de i Syria,men vet ikke om hvor jeg kan henvende meg......
Så en dokumentar på nrk 1 for 2 dager siden derfra... Og da fikk jeg enda mer vondt av de....
Vil redde hele verden,men går desverre ikke![]()
Fint du sender ned leker og klær til de, det kommer godt med![]()
Jeg har også merket at jeg er mye mer hormonell nå haha... Aldri vært det noe særlig før..
Så heldig du er som fikkmasse ting av mammaen din <3
Sent from my iPad using BV Forum
tror det må være noe som henger igjen etter svangerskapet altså, for jeg kan ikke se et eneste tv-program som involverer babyer uten å få klump i halsen og tårer i øyneneGod ettermiddag!
Jeg har vært på handletur med mamma i dag. Hun betalte og spanderte en masse, så jeg kom veldig godt ut av det.I tillegg til julegaver har jeg kjøpt litt leker, tegnesaker, bamser, sjokolade og annet stæsj som jeg skal sende nedover til barnehjemsbarn i Polen. Har pakka sammen ubrukte og pent brukte klær etter Jenny, samt litt babyutstyr som også skal sendes, slik at de små der nede får en litt bedre jul. Syns det er givende å få gi litt av overfloden til dem som trenger det. Barseltårene og hormonene kom sent med meg, for jeg er SÅ følsom for barna som ikke har det helt greit..♡
Ja, det er noe med det.tror det må være noe som henger igjen etter svangerskapet altså, for jeg kan ikke se et eneste tv-program som involverer babyer uten å få klump i halsen og tårer i øynene![]()
Hvor sender du utstyret hen da?
Kjempebra tiltak!!!Jeg skal gi en trygg fødsel (kirkens bymisjon) i julegave til ei venninne
![]()
Æsj altså... Er så fælt!Fant jenta sovende i sitt eget spy når jeg skulle legge meg, og etter to omganger til så kan vi vel si at spysjuka har kommet i hus.Jeg har ikke hatt den på 7 år og håper VIRKELIG at jeg slipper unna nå også.
God natt til dere som skal sove! Vi blir sittende oppe på stua til sjuka har roa seg..
Fant jenta sovende i sitt eget spy når jeg skulle legge meg, og etter to omganger til så kan vi vel si at spysjuka har kommet i hus.Jeg har ikke hatt den på 7 år og håper VIRKELIG at jeg slipper unna nå også.
God natt til dere som skal sove! Vi blir sittende oppe på stua til sjuka har roa seg..
Næmmen stakkars liten daFant jenta sovende i sitt eget spy når jeg skulle legge meg, og etter to omganger til så kan vi vel si at spysjuka har kommet i hus.Jeg har ikke hatt den på 7 år og håper VIRKELIG at jeg slipper unna nå også.
Å neiFant jenta sovende i sitt eget spy når jeg skulle legge meg, og etter to omganger til så kan vi vel si at spysjuka har kommet i hus.Jeg har ikke hatt den på 7 år og håper VIRKELIG at jeg slipper unna nå også.
Nei, vi har ikke hørt et kny...Syns det var rart, men hun sov vel godt da.Næmmen stakkars liten daHar hun ikke våkna engang? Huff, masse god bedring til lillemor! Krysser fingrene for at dere slipper smitte!!!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hun lå heldigvis på magen med alt klinet under seg, så luftveiene var fri for gugge.Å neiSå skummelt at hun ikke våknet og…!
GOd bedring!!!!
godt sovehjerte kan man si! Bra hun lå på mage da, men må jo være skikkelig ufint å finne ungen sånn, våt og kaldNei, vi har ikke hørt et kny...Syns det var rart, men hun sov vel godt da.