Torsdag 12.12.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen! :)
Måtte dobbeltsjekke at dato og dag stemte :p
God natt her, men tidlig morgen...på mannen og Hermine, jeg sov litt ekstra til 08.30 pga hodepine :confused:
Her er jeg godt nedi kaffekoppen, mannen og Hermine holder på å sette en brøddeig. Han er så flink å ha henne sammen med seg på kjøkkenet, hun står på en stol og får putte ting oppi, røre, smake, osv. :) de to skal kose seg hjemme idag, og jeg skal ha langdag på Uit for å komme lengst mulig med eksamen.
Hermine kom skyvende med en stol når hun så at jeg skulle lage med frokost og sa "hepe, hepe" (hjelpe, hjelpe) :p Blir SÅ sur om hun ikke får klarte opp og se på :p :rolleyes:

Hva skal dere idag?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så søt hu er som vil hjelpe til:) Alltid koselig med en hjelpene hånd eller to:D Tar bare litt lenger tid;) Alle mine små har vært med på og lage middag fra de satt i vippestolen;)
Så da Mathea var 3 år visste hu hvordan hu skulle lage saus fra bunnen av:D Noe mannen ennå ikke kan;) Så da mannen skulle lage kjøttkaker til middag(da hu var 3 år) vaska han panna etter og ha stekt kjøttkakene og Mathea utbrøt" Nei, nei pappa, det er til sausen":D Lille store tulla mi:)
Neline liker og være med og skjære grønsaker og legge det i gryta eller salatbollen:) Tidskrevende, men veldig koselig!

Jeg er hjemme alene for første gang på flere uker:D
Eller Emmeth er her jo, men han sover sin første lur akkurat nå;)
Jeg skal vaske og rydde hus, enkelt og greit:) Og må vaske vinduene igjen og:P Små søte håndmerker overalt:)<3
Kose deg med eksamenslesinga;):)

Ha en fin dag alle sammen:)

Marian87: Så koselig start på dagen dere hadde da. Kjekt med god hjelp fra lillemorm;) Lykke til med eksamensskriving!:)

Mammatil..: Hehe..Kjenner til de håndmerkene på vinduene. Jeg har vaska dem + døra på komfyren, men det aner meg at jeg må ta en runde til før jul.;) God vask!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Good day!
Vesla var lys våken fra 03.45-05. Hun havna i senga vår, men der fikk vi bare servert spark og hardkos. Lur som jeg er, sendte mannen og jente til bleieskift og påfyll av mme. Det resulterte i forsovelse for mannens del (ikke etter min plan) og vi jentene stod opp litt før 09.
Jenny er hos dm og jeg skal gjøre noe..Vet ikke hva som er viktigst å få unnagjort, så det er en treig oppstart i heimen i dag.

OG gratulerer med dagen til søte Emira!!:D

Mammatil..: Hehe..Kjenner til de håndmerkene på vinduene. Jeg har vaska dem + døra på komfyren, men det aner meg at jeg må ta en runde til før jul.;) God vask!

Har vaska de 2 ganger i des allerede;):D
Er nå søtt da, så gjør meg ikke så mye, men sikten blir litt dårlig;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app[/quote]

Herlig med barn som vil hjelpe til, har en her og som liker det :)
Marian87: masse lykke til med eksamensskrivinga :)
Her starta dagen ca kl 06 i dag for da kom det en liten gutt inn til meg og sa at han ikke ville sove mer, så da koste han seg med frokost og disney junior mens jeg leste igjennom mail og aviser ;) Etter at han var levert i barnehagen har jeg fått gjort litt hjemme og så har de siste julegavene kommet i hus så nå er de pakket inn og jeg er helt ferdig :)

God morgen! :)
Måtte dobbeltsjekke at dato og dag stemte :p
God natt her, men tidlig morgen...på mannen og Hermine, jeg sov litt ekstra til 08.30 pga hodepine :confused:
Her er jeg godt nedi kaffekoppen, mannen og Hermine holder på å sette en brøddeig. Han er så flink å ha henne sammen med seg på kjøkkenet, hun står på en stol og får putte ting oppi, røre, smake, osv. :) de to skal kose seg hjemme idag, og jeg skal ha langdag på Uit for å komme lengst mulig med eksamen.
Hermine kom skyvende med en stol når hun så at jeg skulle lage med frokost og sa "hepe, hepe" (hjelpe, hjelpe) :p Blir SÅ sur om hun ikke får klarte opp og se på :p :rolleyes:

Hva skal dere idag?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Lykke til med lesinga til eksamen i dag:-)

Så søt hu er som vil hjelpe til:) Alltid koselig med en hjelpene hånd eller to:D Tar bare litt lenger tid;) Alle mine små har vært med på og lage middag fra de satt i vippestolen;)
Så da Mathea var 3 år visste hu hvordan hu skulle lage saus fra bunnen av:D Noe mannen ennå ikke kan;) Så da mannen skulle lage kjøttkaker til middag(da hu var 3 år) vaska han panna etter og ha stekt kjøttkakene og Mathea utbrøt" Nei, nei pappa, det er til sausen":D Lille store tulla mi:)
Neline liker og være med og skjære grønsaker og legge det i gryta eller salatbollen:) Tidskrevende, men veldig koselig!

Jeg er hjemme alene for første gang på flere uker:D
Eller Emmeth er her jo, men han sover sin første lur akkurat nå;)
Jeg skal vaske og rydde hus, enkelt og greit:) Og må vaske vinduene igjen og:p Små søte håndmerker overalt:)<3
Kose deg med eksamenslesinga;):)

Ha en fin dag alle sammen:)

Deilig med litt alenetid da:-)

Good day!
Vesla var lys våken fra 03.45-05. Hun havna i senga vår, men der fikk vi bare servert spark og hardkos. Lur som jeg er, sendte mannen og jente til bleieskift og påfyll av mme. Det resulterte i forsovelse for mannens del (ikke etter min plan) og vi jentene stod opp litt før 09.
Jenny er hos dm og jeg skal gjøre noe..Vet ikke hva som er viktigst å få unnagjort, så det er en treig oppstart i heimen i dag.

OG gratulerer med dagen til søte Emira!!:D

Oi, det var litt tidligere enn oss kan man si, her ble det 05.15 i dag:cool:

Grått vær over Trondheim igjen i dag, får håpe Oslo har litt bedre vær å by på i morgen:-)
Kjenner at jeg for alvor begynner å grue meg til å reise fra nasse, jeg tror hele tiden hun skal være med meg som sist.
Det blir vel litt bedre kanskje når reisa er i gang..

I dag ble det morgen 05.15:confused: Tror det er på grunn av at nasse er tett i nesen igjen. Jeg er jo heldig å få sovet igjen, verre for mannen som må på jobben:-) Jeg må begynne å pakke til turen snart, utsetter det i det lengste her..:rolleyes:

Nå skal vist stormen Ivar komme, så spørs om det blir Oslotur på meg i morgen gitt:eek:

Grått vær over Trondheim igjen i dag, får håpe Oslo har litt bedre vær å by på i morgen:)
Kjenner at jeg for alvor begynner å grue meg til å reise fra nasse, jeg tror hele tiden hun skal være med meg som sist.
Det blir vel litt bedre kanskje når reisa er i gang..

I dag ble det morgen 05.15:confused: Tror det er på grunn av at nasse er tett i nesen igjen. Jeg er jo heldig å få sovet igjen, verre for mannen som må på jobben:) Jeg må begynne å pakke til turen snart, utsetter det i det lengste her..:rolleyes:
hehe, når vi reiste fra Hermine var savnet som verst på fredagen...rett etter at vi var reist :P Hadde helt glemt at jeg bruker å være borte fra henne når hun er i bhg og savna henne akutt mens vi satt på flyet :eek: Men så gikk det seg til, og på lørdagen var det bare helt himmelsk å rusle rundt ute uten barn, ta seg et bad og se på tv midt på ettermiddagen ;) Søndag var savnet der igjen, så da var det herlig å komme hjem :)
...men kanskje Ivar setter en stopper så du får bli hjemme? :p

jadda, idag har vi feira 2 masterkandidater som har disputert og eksaminert for mastergraden sin, så de første 4 timene av dagen gikk med til det :eek: Hadde jeg fått jobbet effektivt så hadde jeg sikker kunne gått hjem nå :P Men neida, er såvidt igang med skrivingen :confused: Håper på en effektiv ettermiddag iallfall! ;)
...men nå tror jeg snart jeg må ta middagspause :rolleyes:

Hello jenter :)

Lager pannekaker,og gleder meg til blåbærsyltetøyet kommer oppå ;)
Mannen er ute med noen venner.
Jeg har fått ryddet litt her... Leker overalt hehe..
Hva skal dere idag? :)

Sent from my iPad using BV Forum

hehe, når vi reiste fra Hermine var savnet som verst på fredagen...rett etter at vi var reist :p Hadde helt glemt at jeg bruker å være borte fra henne når hun er i bhg og savna henne akutt mens vi satt på flyet :eek: Men så gikk det seg til, og på lørdagen var det bare helt himmelsk å rusle rundt ute uten barn, ta seg et bad og se på tv midt på ettermiddagen ;) Søndag var savnet der igjen, så da var det herlig å komme hjem :)
...men kanskje Ivar setter en stopper så du får bli hjemme? :p

Regner med at det kommer til å gå greit etter hvert:-) Hun er jo hjemme med pappan sin tross alt:-)
Hehe ja, jeg er litt redd for det, men den skulle være veldig kort og intens, så i morgen var det medlt svak vind igjen.
Får håpe det stemmer;)

Du slette tid for et ruskevær det ble, enda godt nasse ikke er redd, for det bråker og suser godt:eek:

Hallo alle sammen!
Vi har vært på barnetreffen i dag, og kost oss masse.
Vi skulle ake ned, men snowraceren krangler så jeg måtte dra han nedover bakkene istedet for å ake. Og så falt han av og fikk tidenes verandaleppe :(
Men vi hadde en fin bytur likevel og nå er han hjemme med pappaen mens jeg er på senvakt.

Vi hadde forresten tidenes natt!
Lillebror våkna litt mellom 23 og 24, men roet seg med kos og vann og sov til 5.30 før han fikk pupp og deretter sov til 7.30!!

Så deilig:-)

Hallo alle sammen!
Vi har vært på barnetreffen i dag, og kost oss masse.
Vi skulle ake ned, men snowraceren krangler så jeg måtte dra han nedover bakkene istedet for å ake. Og så falt han av og fikk tidenes verandaleppe :(
Men vi hadde en fin bytur likevel og nå er han hjemme med pappaen mens jeg er på senvakt.

Huff da, stakkars:( Bra det ble en fin bytur likevel.

Back
Topp