Torsdag 11.september

Ny bilstol til Mina :)
Godt sete!
Teodor hadde super plass bakovervendt til han var nesten 4 år - da hadde han bikket godt over 20 kilo og ganske lang av seg ;)

God morgen alle sammen, God morgen far og mor, God morgen storesøster, God morgen lillebroooooor!!!:)

Jeg har sovet som en stein i natt og våkna av vesla kl.06. Vi stod opp alle tre, stelte oss, jeg laga bananpannekaker, og så drakk vi kaffe/melk og åt litt småtteri før mannen kjørte Jenny til bhg.

I dag har jeg ikke forelesning før kl.12.30, så her skal det ryddes, vaskes, bakes og leses! Skal bare drikke litt mer kaffe først..;)

Hva er planene deres for dagen?
Fin sang på morgenkvisten :D
Deilig å få unna litt i dag?
JEg ble nesten gal av skrivesperre i dag, men fikk snakket litt med en medstudent og luftet litt tanker.
Så jeg tror jeg nå vet hvordan begge oppgavene skal se ut; da mangler bare selve skrivingen :p
Dette er jo helt latterlig, egentlig, å være så sent i gang og føle at jeg henger etter så tidlig i studieforløpet :cool:
Får bare satse på at det går seg til!!!!!!!

God morgen. Ok natt her. Sov til 7,20, før jeg kjørte til bhg :)
Bilen skal på verksted å fikse litt div idag :)

Mye mulig vi reiser til pappa idag.... Hvis Khalid blir litt bedre :) godt med stort hus hehe.. :)

Tok en migrenetabl igår formiddag... og foreløpig ingen hodepine. Nesten for godt til å være sant! Ha en fin dag ♡
Så deilig å slippe hodepine!!!! :D

Yellow!
Var tidlig påan vi idag, vesla ville ta dag 05.45 :eek: LITE blid mamma kan man si! :eek: :p
Har hodepine, så sitter å surfer og drikker kaffe mens jeg venter på at paracetten skal virke ;)

Må bare dele en litt morsom historie fra i går ettermiddag. Hermine har en Pez-figur av Tweety (fuglen) som hun kaller for "Pippen". Pippen får hun om lørdager med drops i. Vi satt i går og lekte på gulvet og så snakka vi om at når det blir lørdag så skal hun ha fri fra barnehagen og så skal vi gå i bassenget. Da SPRATT hun opp og LØP inn på kjøkkenet
"-JAAAA, æ MÅ ha Pippen, æ må ha Pippen NU, løøøørdag, JAAAA!" :eek: :p Hun har ikke skjønt heeelt det med å snakke om ting fremover i tid kan man si ;)
åååå, herlig
Det med tid er vanskelig ja :)
Nettopp slik at T har begynt å forstå det bedre nå, han er snart 6 :p

Fin sang på morgenkvisten :D
Deilig å få unna litt i dag?
JEg ble nesten gal av skrivesperre i dag, men fikk snakket litt med en medstudent og luftet litt tanker.
Så jeg tror jeg nå vet hvordan begge oppgavene skal se ut; da mangler bare selve skrivingen :p
Dette er jo helt latterlig, egentlig, å være så sent i gang og føle at jeg henger etter så tidlig i studieforløpet :cool:
Får bare satse på at det går seg til!!!!!!!
Veldig godt å få gjort unna litt husarbeid. Det var eneste i dag jeg hadde tid til det. :)

Så fint at du fikk snakka deg fram til ei løsning på arbeidskravene! Det hjelper å få lufta litt.:) Og det er en god følelse når det løsner slik at man får driften til å skrive. Godt jobba!!:D
Jeg henger etter selv jeg, men av og til blir det bare litt mye å gape over på studiefronten. Barna ligger høyest på lista, så da får studiene bare være studier. Det går seg nok til.;)

Veldig godt å få gjort unna litt husarbeid. Det var eneste i dag jeg hadde tid til det. :)

Så fint at du fikk snakka deg fram til ei løsning på arbeidskravene! Det hjelper å få lufta litt.:) Og det er en god følelse når det løsner slik at man får driften til å skrive. Godt jobba!!:D
Jeg henger etter selv jeg, men av og til blir det bare litt mye å gape over på studiefronten. Barna ligger høyest på lista, så da får studiene bare være studier. Det går seg nok til.;)
Godt sagt ja, studier får være studier :) nå skal jeg hente Lillebror og vente pent hjemme til T kommer hjem fra SFO selv :-o (han har mast og mast om å få gå alene...!)

Surfer mobilt!

Godt sagt ja, studier får være studier :) nå skal jeg hente Lillebror og vente pent hjemme til T kommer hjem fra SFO selv :-o (han har mast og mast om å få gå alene...!)

Surfer mobilt!
Oi, så spennende å få gå hjem på egenhånd!:D Hvor lang vei er det?
Mannen henter med seg Jenny på vei hjem (langdag på henne i dag), så nå er jeg rastløs!! Får starte på middagen snart..

Oi, så spennende å få gå hjem på egenhånd!:D Hvor lang vei er det?
Mannen henter med seg Jenny på vei hjem (langdag på henne i dag), så nå er jeg rastløs!! Får starte på middagen snart..
500 meter :-p gangsti og undergAng under veien :-) han kom seg hjem på 12 minutter :-D

Surfer mobilt!

Denne ettermiddagen gikk unna med et svosj!
Etter middag tok mannen med minsten og lekte oppe i 2. etasje, og T og jeg fikk gjort unna lekser.
Han har hatt endel lekser denne uken, så nå var han lei :p
To minutter i sofaen nå, før det er foreldremøte i barnehagen!
Gleder meg til å komme hjem til sengen etter det, gitt :D

God morgen alle sammen, God morgen far og mor, God morgen storesøster, God morgen lillebroooooor!!!:)

Jeg har sovet som en stein i natt og våkna av vesla kl.06. Vi stod opp alle tre, stelte oss, jeg laga bananpannekaker, og så drakk vi kaffe/melk og åt litt småtteri før mannen kjørte Jenny til bhg.

I dag har jeg ikke forelesning før kl.12.30, så her skal det ryddes, vaskes, bakes og leses! Skal bare drikke litt mer kaffe først..;)

Hva er planene deres for dagen?

Haha man må jo bare synge med når man leser godmorgen-sangen :P

Det minner meg også på at dem bruker den i samlinga i barnehagen.. MED tegnspråk! :) trodde dem bare hadde noe enkelt greier av tegn-til-tale..men alle sangene og ord/bilder tar del også på tegnspråk:)

Etter middag tok mannen med minsten og lekte oppe i 2. etasje, og T og jeg fikk gjort unna lekser.
Er det så mye lekser i 1.klasse??? :eek: :p

Haha Emira sier lekser er sååå kjedelig! Og hun har aldri hatt noen:P haha sånn er det å henge med tenårings-tanter:)

Hvordan gikk det på foreldremøte?

Back
Topp