Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt sete!Ny bilstol til Mina![]()
Fin sang på morgenkvistenGod morgen alle sammen, God morgen far og mor, God morgen storesøster, God morgen lillebroooooor!!!
Jeg har sovet som en stein i natt og våkna av vesla kl.06. Vi stod opp alle tre, stelte oss, jeg laga bananpannekaker, og så drakk vi kaffe/melk og åt litt småtteri før mannen kjørte Jenny til bhg.
I dag har jeg ikke forelesning før kl.12.30, så her skal det ryddes, vaskes, bakes og leses! Skal bare drikke litt mer kaffe først..
Hva er planene deres for dagen?
Så deilig å slippe hodepine!!!!God morgen. Ok natt her. Sov til 7,20, før jeg kjørte til bhg
Bilen skal på verksted å fikse litt div idag
Mye mulig vi reiser til pappa idag.... Hvis Khalid blir litt bedregodt med stort hus hehe..
Tok en migrenetabl igår formiddag... og foreløpig ingen hodepine. Nesten for godt til å være sant! Ha en fin dag ♡
åååå, herligYellow!
Var tidlig påan vi idag, vesla ville ta dag 05.45LITE blid mamma kan man si!
![]()
Har hodepine, så sitter å surfer og drikker kaffe mens jeg venter på at paracetten skal virke
Må bare dele en litt morsom historie fra i går ettermiddag. Hermine har en Pez-figur av Tweety (fuglen) som hun kaller for "Pippen". Pippen får hun om lørdager med drops i. Vi satt i går og lekte på gulvet og så snakka vi om at når det blir lørdag så skal hun ha fri fra barnehagen og så skal vi gå i bassenget. Da SPRATT hun opp og LØP inn på kjøkkenet
"-JAAAA, æ MÅ ha Pippen, æ må ha Pippen NU, løøøørdag, JAAAA!"![]()
Hun har ikke skjønt heeelt det med å snakke om ting fremover i tid kan man si
![]()
Veldig godt å få gjort unna litt husarbeid. Det var eneste i dag jeg hadde tid til det.Fin sang på morgenkvisten
Deilig å få unna litt i dag?
JEg ble nesten gal av skrivesperre i dag, men fikk snakket litt med en medstudent og luftet litt tanker.
Så jeg tror jeg nå vet hvordan begge oppgavene skal se ut; da mangler bare selve skrivingen![]()
Dette er jo helt latterlig, egentlig, å være så sent i gang og føle at jeg henger etter så tidlig i studieforløpet
Får bare satse på at det går seg til!!!!!!!
Godt sagt ja, studier får være studierVeldig godt å få gjort unna litt husarbeid. Det var eneste i dag jeg hadde tid til det.
Så fint at du fikk snakka deg fram til ei løsning på arbeidskravene! Det hjelper å få lufta litt.Og det er en god følelse når det løsner slik at man får driften til å skrive. Godt jobba!!
Jeg henger etter selv jeg, men av og til blir det bare litt mye å gape over på studiefronten. Barna ligger høyest på lista, så da får studiene bare være studier. Det går seg nok til.![]()
Oi, så spennende å få gå hjem på egenhånd!Godt sagt ja, studier får være studiernå skal jeg hente Lillebror og vente pent hjemme til T kommer hjem fra SFO selv :-o (han har mast og mast om å få gå alene...!)
Surfer mobilt!
500 meterOi, så spennende å få gå hjem på egenhånd!Hvor lang vei er det?
Mannen henter med seg Jenny på vei hjem (langdag på henne i dag), så nå er jeg rastløs!! Får starte på middagen snart..
En annen britax. (9-25 kg,etter W) Syntes den begynte å bli sliten. Greit med et bytte
Så flott å høre! :-D Kom til Norge å det var en fin 1 turGodt sete!
Teodor hadde super plass bakovervendt til han var nesten 4 år - da hadde han bikket godt over 20 kilo og ganske lang av seg![]()
God morgen alle sammen, God morgen far og mor, God morgen storesøster, God morgen lillebroooooor!!!
Jeg har sovet som en stein i natt og våkna av vesla kl.06. Vi stod opp alle tre, stelte oss, jeg laga bananpannekaker, og så drakk vi kaffe/melk og åt litt småtteri før mannen kjørte Jenny til bhg.
I dag har jeg ikke forelesning før kl.12.30, så her skal det ryddes, vaskes, bakes og leses! Skal bare drikke litt mer kaffe først..
Hva er planene deres for dagen?
Et bilde av meg og lillegutt. MINA nekter å ta bilder hehe... (på mandag)
Takk
Ved behov :-D
Streptokokkene går det greit med. Kun gubben igjen... Som nesten døde igår.![]()
Hahaha! Stygt å le, men jeg tror deg.![]()
Er det så mye lekser i 1.klasse???Denne ettermiddagen gikk unna med et svosj!
Etter middag tok mannen med minsten og lekte oppe i 2. etasje, og T og jeg fikk gjort unna lekser.
Han har hatt endel lekser denne uken, så nå var han lei
To minutter i sofaen nå, før det er foreldremøte i barnehagen!
Gleder meg til å komme hjem til sengen etter det, gitt![]()

Denne ettermiddagen gikk unna med et svosj!
Etter middag tok mannen med minsten og lekte oppe i 2. etasje, og T og jeg fikk gjort unna lekser.
Han har hatt endel lekser denne uken, så nå var han lei
To minutter i sofaen nå, før det er foreldremøte i barnehagen!
Gleder meg til å komme hjem til sengen etter det, gitt![]()
Jeg synes faktisk de har endel ja!