Torsdag 11.september

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen alle sammen, God morgen far og mor, God morgen storesøster, God morgen lillebroooooor!!!:)

Jeg har sovet som en stein i natt og våkna av vesla kl.06. Vi stod opp alle tre, stelte oss, jeg laga bananpannekaker, og så drakk vi kaffe/melk og åt litt småtteri før mannen kjørte Jenny til bhg.

I dag har jeg ikke forelesning før kl.12.30, så her skal det ryddes, vaskes, bakes og leses! Skal bare drikke litt mer kaffe først..;)

Hva er planene deres for dagen?

Minnesang fra vi var.små :-D
Godt med en god natt! :-D

Så deilig med litt sen forelesning.. Da rekker du mye først :-)
Hva skal du bake? ;-)

God morgen. Ok natt her. Sov til 7,20, før jeg kjørte til bhg :-)
Bilen skal på verksted å fikse litt div idag :-)

Mye mulig vi reiser til pappa idag.... Hvis Khalid blir litt bedre :-) godt med stort hus hehe.. :-)

Tok en migrenetabl igår formiddag... og foreløpig ingen hodepine. Nesten for godt til å være sant! Ha en fin dag ♡

Et bilde av meg og lillegutt. MINA nekter å ta bilder hehe... (på mandag)

Vedlegg

• 1410417190821.jpg
    1410417190821.jpg
    44,2 KB · Visninger: 13
Minnesang fra vi var.små :-D
Godt med en god natt! :-D

Så deilig med litt sen forelesning.. Da rekker du mye først :-)
Hva skal du bake? ;-)
Veldig godt å sove så tungt. Gjør bestandig det etter at mannen har gitt meg en skulder/nakkemassasje med olje på kvelden - slik som i går. Blir sikkert kvitt tensjonen som sitter i kroppen eller noe.:)

Du, i dag begynner den store bursdagsbakinga og i år har jeg kjøpt inn noen "1-2-3"-produkter.:p I dag skal jeg lage mandelbunn og muffins (både vanlige og med blåbær, som hun skal få med i bhg i morra). Også har jeg kjøpt sjokoladekake til langpanne som jeg lurer på å steike i ei rundform, så kan jeg lage ei sommerfuglkake av den og servere den til barna som kommer på lørdag. Også skal jeg lage gelé! :)
Må nesten få det meste unna i dag, for i morra har jeg forelesning hele dagen.:)

Så fint bilde av dere!!:D
Godt å høre at medisinen hjelper. Skal du gå på den fast eller tar du ved behov?
Hvordan går det med streptokokkene da?
Takk :-)
Ved behov :-D

Streptokokkene går det greit med. Kun gubben igjen... Som nesten døde igår.:P

Takk :)
Ved behov :-D

Streptokokkene går det greit med. Kun gubben igjen... Som nesten døde igår.:p
du, jeg glemte jo å kommentere i går at du hadde hatt nattevåk med MANNEN??? :eek: Må da være måte på hva som skal holde en stakkar våken om natta :P
Men har en tendens til å være døden nær ved influensa o.l. :P

Yellow!
Var tidlig påan vi idag, vesla ville ta dag 05.45 :eek: LITE blid mamma kan man si! :eek: :p
Har hodepine, så sitter å surfer og drikker kaffe mens jeg venter på at paracetten skal virke ;)

Må bare dele en litt morsom historie fra i går ettermiddag. Hermine har en Pez-figur av Tweety (fuglen) som hun kaller for "Pippen". Pippen får hun om lørdager med drops i. Vi satt i går og lekte på gulvet og så snakka vi om at når det blir lørdag så skal hun ha fri fra barnehagen og så skal vi gå i bassenget. Da SPRATT hun opp og LØP inn på kjøkkenet
"-JAAAA, æ MÅ ha Pippen, æ må ha Pippen NU, løøøørdag, JAAAA!" :eek: :p Hun har ikke skjønt heeelt det med å snakke om ting fremover i tid kan man si ;)

God morgen alle sammen, God morgen far og mor, God morgen storesøster, God morgen lillebroooooor!!!:)

Jeg har sovet som en stein i natt og våkna av vesla kl.06. Vi stod opp alle tre, stelte oss, jeg laga bananpannekaker, og så drakk vi kaffe/melk og åt litt småtteri før mannen kjørte Jenny til bhg.

I dag har jeg ikke forelesning før kl.12.30, så her skal det ryddes, vaskes, bakes og leses! Skal bare drikke litt mer kaffe først..;)

Hva er planene deres for dagen?
aiaiaiai, spennende med bursdagsforberedelser :D Ikke lenge igjen til det braker løs hos dere også nå :)

du, jeg glemte jo å kommentere i går at du hadde hatt nattevåk med MANNEN??? :eek: Må da være måte på hva som skal holde en stakkar våken om natta :P
Men har en tendens til å være døden nær ved influensa o.l. :P
Ikke han som holdt meg våken, men lille snuppelura Mina som liker å våkne ørten ganger pr natt hehe...
Åja.. de tåler ikke mye sykdom disse mannfolka ;-)

Yellow!
Var tidlig påan vi idag, vesla ville ta dag 05.45 :eek: LITE blid mamma kan man si! :eek: :p
Har hodepine, så sitter å surfer og drikker kaffe mens jeg venter på at paracetten skal virke ;)

Må bare dele en litt morsom historie fra i går ettermiddag. Hermine har en Pez-figur av Tweety (fuglen) som hun kaller for "Pippen". Pippen får hun om lørdager med drops i. Vi satt i går og lekte på gulvet og så snakka vi om at når det blir lørdag så skal hun ha fri fra barnehagen og så skal vi gå i bassenget. Da SPRATT hun opp og LØP inn på kjøkkenet
"-JAAAA, æ MÅ ha Pippen, æ må ha Pippen NU, løøøørdag, JAAAA!" :eek: :p Hun har ikke skjønt heeelt det med å snakke om ting fremover i tid kan man si ;)
Hehehe... Hermine er morsom :-D:-D:-D

aiaiaiai, spennende med bursdagsforberedelser :D Ikke lenge igjen til det braker løs hos dere også nå :)
Nei,nå er det like før!:) Morsomt med baking og sånn, men jeg skulle gjerne hatt et selvvaskende hus.:p Har fortsatt 50 sider litteraturhistorie å lese til i morra, men jeg tror jeg skal kose meg med forberedelsene istedet.:)

Veldig godt å sove så tungt. Gjør bestandig det etter at mannen har gitt meg en skulder/nakkemassasje med olje på kvelden - slik som i går. Blir sikkert kvitt tensjonen som sitter i kroppen eller noe.:)

Du, i dag begynner den store bursdagsbakinga og i år har jeg kjøpt inn noen "1-2-3"-produkter.:p I dag skal jeg lage mandelbunn og muffins (både vanlige og med blåbær, som hun skal få med i bhg i morra). Også har jeg kjøpt sjokoladekake til langpanne som jeg lurer på å steike i ei rundform, så kan jeg lage ei sommerfuglkake av den og servere den til barna som kommer på lørdag. Også skal jeg lage gelé! :)
Må nesten få det meste unna i dag, for i morra har jeg forelesning hele dagen.:)
Deilig med massasje... Heldig :-)

Greit å "jukse" med litt lettvinte løsninger, når det er bursdag :-D
Flink uansett. Blir det stort lag?

Deilig med massasje... Heldig :-)

Greit å "jukse" med litt lettvinte løsninger, når det er bursdag :-D
Flink uansett. Blir det stort lag?
Ja, jeg har ikke tid til å lage alt fra scratch! Skal spise ferdig frokost nr.2 nå, og så blir det bakings.:)
Vi har ikke så stor stue, så vi må dele opp feiringa. Mine foreldre og småbrødre kommer i morra, mens på lørdag kommer svigers, to av søstrene til mannen og deres kavalerer, samt de fem barna som hører med. På søndag blir det restefest der noen venner av oss kommer på besøk.

Jeg må lese innleggene deres senere!
Har trent og er nå på skolen, og så vidt i gang med 1 av 2 arbeidskrav.
Den ene sliter jeg så sinnsykt med :p
Håper på å få unnagjort endel skriving i dag og i morgen slik at det er håp om å få levert på hhv mandag og onsdag :eek:

Back
Topp