Torsdag 10.juli

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen, ladies!
I dag våkna jeg tidlig pga varmen, men ble liggende og vri på meg til vesla våkna kl.08.
Frokosten er inntatt, vi har leika litt og kikker på Karsten og Petra. Etterpå kjører vi en tur på butikken.

I sta trilla Jenny rundt med leikebilen sin ute på verandaen, mens jeg rydda på kjøkkenet. Hørte lyder på badet og skulle inn for å se etter, og der ser jeg vesla stappe ei bleie ned i bleiebøtta. Trodde først at hun kasta ei ny bleie, men så skjønte jeg at hun hadde funnet den brukte bleia som vi la i rommet under setet på bilen i går og at hun skjønte hvor den skulle. Hehe..Syns det var morro at hun kobla den og rydda opp selv!♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe ja det er så moro når dem gjør sånne ting helt selv :D flink snuppe;)

God morgen:)
Leoh-mann våknet kl 6:30 idag.. sambo sto opp og jeg halvsov til 9 :) jeg badet Leoh før han skulle sove sin første dubb også.. jentene sitter å spiser is mens jeg drikker kaffe og sambo spiller :P ikke noen spesielle planer idag..men blir noen turer ut hvertfall :)

Liana har fått masse bitt av knott igår!! Det er sjeldent sånne er her..men med den lufta som har vært nå, så er det visst noen.. hun har sikkert 8-10 bitt som hun blødde litt fra igår! Men virker ikke som om det plager hun heldigvis;)

God morgen, ladies!
I dag våkna jeg tidlig pga varmen, men ble liggende og vri på meg til vesla våkna kl.08.
Frokosten er inntatt, vi har leika litt og kikker på Karsten og Petra. Etterpå kjører vi en tur på butikken.

I sta trilla Jenny rundt med leikebilen sin ute på verandaen, mens jeg rydda på kjøkkenet. Hørte lyder på badet og skulle inn for å se etter, og der ser jeg vesla stappe ei bleie ned i bleiebøtta. Trodde først at hun kasta ei ny bleie, men så skjønte jeg at hun hadde funnet den brukte bleia som vi la i rommet under setet på bilen i går og at hun skjønte hvor den skulle. Hehe..Syns det var morro at hun kobla den og rydda opp selv!♡

Hahaha, så herlig med ei lita Jenny frøken som rydder etter seg:D Det gjør Emmeth og noen ganger og:cool::p alltid moro med en liten tur innom butikken, jeg er så dårlig på det og kommer alltid ut med litt mer enn det jeg skulle ha;)
Phuuuh, varmt her og. 28 g i skyggen og kl er ikke 12 ennå engang:p

•☆Tastedingsen☆•

Leoh-mann våknet kl 6:30 idag.. sambo sto opp og jeg halvsov til 9 :) jeg badet Leoh før han skulle sove sin første dubb også.. jentene sitter å spiser is mens jeg drikker kaffe og sambo spiller :P ikke noen spesielle planer idag..men blir noen turer ut hvertfall :)

Liana har fått masse bitt av knott igår!! Det er sjeldent sånne er her..men med den lufta som har vært nå, så er det visst noen.. hun har sikkert 8-10 bitt som hun blødde litt fra igår! Men virker ikke som om det plager hun heldigvis;)

Deilig og få ligge til halv 9:D:D sløvekosemoseseg:p:cool: stakkars, knott er noe skikkelig møkk. Har mye av det her og, men er fordi vi bor typ 10 meter fra skogen:p
Neline er full av fugleloppebitt på ryggen. Bytta på senga og fant 2 stk av svineriet:mad: kattene som sniker seg oppi senga, luringene..

Ha en fiiin dag:)

•☆Tastedingsen☆•

Vi har fylt i vann i plaskebassenget til Emmeth:) Så det synes han var herlig, 30 grader i vannet:cool::p
Nå som Emmeth sover lur har vi bada i det store bassenget og det er sååå gøy;):p:D:D:D hahaha..
Er 28 g her i skyggen nå, så varmt ja.. skal snart en tur på butikken og kjøpe mer iiiiiiis:D
1404986905494.jpg
1404986932165.jpg
1404986968885.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Ja, også har Emmeth blitt klipt idag, akkurat som daddy;) på bassengbildene ser dere det;)

•☆Tastedingsen☆•

Vi har fylt i vann i plaskebassenget til Emmeth:) Så det synes han var herlig, 30 grader i vannet:cool::p
Nå som Emmeth sover lur har vi bada i det store bassenget og det er sååå gøy;):p:D:D:D hahaha..
Er 28 g her i skyggen nå, så varmt ja.. skal snart en tur på butikken og kjøpe mer iiiiiiis:D
Vis vedlegget 68090
Vis vedlegget 68091
Vis vedlegget 68092

•☆Tastedingsen☆•
Såååå deilig :-D :-D fin han ble. Hvordan er formen hans nå? :-) :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

God morgen, ladies!

Så flink hun er :-) De skjønner så mye mer enn man tror :-);-):-)

Karsten og Petra er koselig :-)

Deilig å sove lenge. Sov til 9 selv idag. Wael våknet 5.10. Morro altså...
Hater knott og mygg. Bra det ikke plager hun da :-) kos dere i dag :-D

Ungene og jeg dro på stranda mens Khalid vaska gulv, bad og kjøkken. Deilig.
Nå er han med en kompis og vi andre ser på nick jr :-) litt bilder fra idag :-)
Fikk hver sin hov :-) og blomsten er fra hagen. vakker ♡

Vedlegg

• 1404991391159.jpg
    1404991391159.jpg
    76,5 KB · Visninger: 8
  • 1404991415699.jpg
    1404991415699.jpg
    109,5 KB · Visninger: 8
  • 1404991433590.jpg
    1404991433590.jpg
    85,1 KB · Visninger: 8
  • 1404991459397.jpg
    1404991459397.jpg
    112,2 KB · Visninger: 9
Såååå deilig :-D :-D fin han ble. Hvordan er formen hans nå? :-) :-)

Formen hans er som vanlig, men deilig for han og kjøle seg ned i bassenget:) så hjelper helt klart litt når det er varmt;) alt bra med Wael ig Mina?:)

•☆Tastedingsen☆•

Ungene og jeg dro på stranda mens Khalid vaska gulv, bad og kjøkken. Deilig.
Nå er han med en kompis og vi andre ser på nick jr :-) litt bilder fra idag :-)
Fikk hver sin hov :-) og blomsten er fra hagen. vakker ♡

Nydelige unger og en vakker blomst, akkurat som du♡♡♡♡

•☆Tastedingsen☆•

Formen hans er som vanlig, men deilig for han og kjøle seg ned i bassenget:) så hjelper helt klart litt når det er varmt;) alt bra med Wael ig Mina?:)

•☆Tastedingsen☆•
Ja godt å kjøle seg ned nå :-) basseng er supert ;-) :-)
Takk alt er fint med de :-) de storkoser seg om dagen :-) hva med jentene dine da? :-D

Vakker du er ♡ og fine smykker :-)

Tuusen takk:) begynt og kose meg med og dolle meg litt opp igjen, ikke gjort det siden Mathea blei født.
Elsker smykker. Og veldig veldig glad i blått, grønt og turkis:D:D:D har og bestilt øredobber som ser ut som drømmefanger i mørkeblått;)

•☆Tastedingsen☆•

Tuusen takk:) begynt og kose meg med og dolle meg litt opp igjen, ikke gjort det siden Mathea blei født.
Elsker smykker. Og veldig veldig glad i blått, grønt og turkis:D:D:D har og bestilt øredobber som ser ut som drømmefanger i mørkeblått;)

•☆Tastedingsen☆•
Skikkelig fine farger ;-) :-) legg ut bildet når du får øredobbene \
:-)

Greit å pynte seg og. Man føler seg så mye bedre :-)

Back
Topp