Torsdag 10.04

Takk og i like måte :-) :-)
Jaaa. Hsn kommer til å bli helt nazi til fremtidige kjærester tenker jeg hahaha...
Har du ikke? Liker du ikke å reise? :-)

Så langt hår Liana har nå.. og så flotte krøller :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hahaha disse fedrene kommer til å få grått hår i ung alder :P hahaha..

Joda har ingenting imot å reise, men har aldri hatt råd/tid til det etter at jeg flyttet fra mamma.. hehe.. får reise rundt til andre land når barna blir større tenker jeg :) først må vi få oss en bil som har plass til alle sammen:eek::P hehe..

Ja det gror hos den jenta der.. er nok vekst fra pappan sin side ;)

Ja sykdom hører lussom til sesongen ;) men går greit så lenge det bare er litt forkjølelse, men at ungene er i fin form forde;)
Hehe ja, også er jo de 3 små litt av grunnen for at man ikke får slappe så mye av:p hehe.. først var Emira hjemme i 2 dager for 2 uker siden, så var Liana hjemme i 2 dager i forrige uke OG tirsdag og onsdag denne uken.. og bare 2 av dagene var sambo hjemme med oss..så har blitt en del på meg med 2 unger hjemme alene ;) så kjenner at det var godt å ha bare Leoh her idag:)

Hehe ikke gøy å være redd altså.. for en mor du har hatt:(:mad: godt du har sett hennes feil, og vet bedre når det kommer til dine enge barn;):) om N vil ha døren åpen for å føle seg trygg, så er det det som er det riktige å gjøre :D så lenge barna føler trygghet<3

Oj blir spennede med barnehage da:D det blir nok kjempe gøy! :D hehe.. misunner deg som har kunne ha hatt han hjemme så lenge!

Skal sies at mamma er psykisk syk og har en en psykose. Hu fikk først diagnosen for noen år siden og i tillegg er hu alkoholiker. Jeg har ikke møtt henne siden jeg var 18 år, det er da 11 år siden. Jeg er ikke interessert i at hu skal ha noe som helst med mine barn og gjøre. Vi fikk igjen kontakten for 3 år siden, men viste seg at det går ikke ann og snakke med henne engang. Så har ikke hatt kontakt med henne på ett år. Og like greit er det.

Ja, selvfølgelig kommer det sykdom i perioder, men hadde vært greit og ikke hatt det og:D;)

Mannen har jobba noen dager i uka, men foten er så vond når han jobber, venter på time til ny røntgen igjen, lang ventetid:(

Jeg har hatt alle 3 hjemme til de var 2 år, men kun fordi jeg har hatt muligheten til det. Ellers hadde det nok ikke gårtt. Gikk hjemme med Mathea uten lønn, men var trangt, med det gikk:)

Neline begynte i bhgen da hu var 21 mnder, men gikk veldig dårlig, så tok hu ut etter 2 mnder, så begynte på nytt i ny bhge da hu var 3 år, men var tøft for henen og bli kjent med nye voksne og barn, men gikk seg til etterhvert. Så da den bhgen måtte nedlegges , måtte alle barna begynne i den andre bhgen vi har her vi bor, og da var det igjen ett nytt sted, nye barn og nytt personale, men hu hadde jo noen kjente ifra før. Det var en tøff høst, men gikk seg til:)

Alt er bra vet du. Nettopp hjemme fra en liten bytur med folk fra jobbe. :) snakkes i morgen

Surfer mobilt!

Så godt og høre:) Ordner seg nok med T også skal du se, kan hende han bare har en litt tøft periode?
Så koselig og være litt sosial med gjengen fra jobben:D

Emmeth har veldig fint hår:D hehe.. lille kjekkasen;)

Haha ja er søtt, men hun setter seg oppå Emira uten forvarsel da:p bare hover rumpa oppå henne.. haha..også begynner dem begge å le:rolleyes: elsker når de har det gøy sammen:D

Hahha, så søtt<3 Søsken er så søøte, når de er venner;):) hehe, ikke alltid jentene er det her, men går som oftest veldig greit!

Skal sies at mamma er psykisk syk og har en en psykose. Hu fikk først diagnosen for noen år siden og i tillegg er hu alkoholiker. Jeg har ikke møtt henne siden jeg var 18 år, det er da 11 år siden. Jeg er ikke interessert i at hu skal ha noe som helst med mine barn og gjøre. Vi fikk igjen kontakten for 3 år siden, men viste seg at det går ikke ann og snakke med henne engang. Så har ikke hatt kontakt med henne på ett år. Og like greit er det.

Ja, selvfølgelig kommer det sykdom i perioder, men hadde vært greit og ikke hatt det og:D;)

Mannen har jobba noen dager i uka, men foten er så vond når han jobber, venter på time til ny røntgen igjen, lang ventetid:(

Jeg har hatt alle 3 hjemme til de var 2 år, men kun fordi jeg har hatt muligheten til det. Ellers hadde det nok ikke gårtt. Gikk hjemme med Mathea uten lønn, men var trangt, med det gikk:)

Neline begynte i bhgen da hu var 21 mnder, men gikk veldig dårlig, så tok hu ut etter 2 mnder, så begynte på nytt i ny bhge da hu var 3 år, men var tøft for henen og bli kjent med nye voksne og barn, men gikk seg til etterhvert. Så da den bhgen måtte nedlegges , måtte alle barna begynne i den andre bhgen vi har her vi bor, og da var det igjen ett nytt sted, nye barn og nytt personale, men hu hadde jo noen kjente ifra før. Det var en tøff høst, men gikk seg til:)

Uff ja, like greit å kutte ut kontakten, selvom det er din mor! Er så mye psykiske smerter man selv må leve med når man har ustabile folk på seg:( sambo har heller ikke noe kontakt med faren sin! Og fler av søsknene snakker heller ikke med faren. (Og 2 av dem bor sammen med han:eek: )..

Hvordan er det med deg og din pappa nå da?

Synd å høre at mannen din sliter sånn med foten:( ikke noe greit det!

Ja med 1 unge, så kan det gå å være hjemme uten lønn.. men med flere blir det vanskelig:P er så vondt når det må skje såå mye forandringer for et barn som er veldig avhengig av faste rutiner!!:( men alt går vel.. barn kan tilpasse seg fort;)

Hahha, så søtt<3 Søsken er så søøte, når de er venner;):) hehe, ikke alltid jentene er det her, men går som oftest veldig greit!

Hehe ja er søtt når de kan leke fint sammen og har det gøy :D hehe men krangling hører til med søsken ;) her er det stort sett bare krangel om hvem som skal ha hva:P men blir nok mer når Liana blir litt større!

Uff ja, like greit å kutte ut kontakten, selvom det er din mor! Er så mye psykiske smerter man selv må leve med når man har ustabile folk på seg:( sambo har heller ikke noe kontakt med faren sin! Og fler av søsknene snakker heller ikke med faren. (Og 2 av dem bor sammen med han:eek: )..

Hvordan er det med deg og din pappa nå da?

Synd å høre at mannen din sliter sånn med foten:( ikke noe greit det!

Ja med 1 unge, så kan det gå å være hjemme uten lønn.. men med flere blir det vanskelig:p er så vondt når det må skje såå mye forandringer for et barn som er veldig avhengig av faste rutiner!!:( men alt går vel.. barn kan tilpasse seg fort;)

Pappa har jeg kontakt med, men ser han sjeldent da han sliter en del.

Barna merker heldigvis ikke det og ser han kun når han har det bra:)
Så de er veldig glad i morfaren sin:)
Nei, jeg har absolutt ikke bruk for henne i livet mitt, hu har kun forvoldt meg vondt, hele livet og spesielt i barndommen. Vanskelig og tilgi henne for det hu har utsatt meg for. Har dessverre mye jeg sliter med mht fra barndommen av, redd jeg aldri blir kvitt alle de følelsene og redslene, det ødelegger så mye.

Uff, kjedelig når ikke foreldre har vært som de skulle, sånne ting setter dype spor i små sinn:( Jeg blir så trist av og tenke på alle de små som ikke har det greit hjemme:( Hjerteskjærende...

Nei, den foten er ikke blitt bra, selvom den er operert 2 ganger,men håper jo selvsagt det skal bli bedre:)

Barn tilpasser seg veldig fort, dessverre ikke N, noe som står i hennes papirer og, men sikker på alt ordner seg til slutt:) Alt ordner seg for snille jenter<3<3<3

Pappa har jeg kontakt med, men ser han sjeldent da han sliter en del.

Barna merker heldigvis ikke det og ser han kun når han har det bra:)
Så de er veldig glad i morfaren sin:)
Nei, jeg har absolutt ikke bruk for henne i livet mitt, hu har kun forvoldt meg vondt, hele livet og spesielt i barndommen. Vanskelig og tilgi henne for det hu har utsatt meg for. Har dessverre mye jeg sliter med mht fra barndommen av, redd jeg aldri blir kvitt alle de følelsene og redslene, det ødelegger så mye.

Uff, kjedelig når ikke foreldre har vært som de skulle, sånne ting setter dype spor i små sinn:( Jeg blir så trist av og tenke på alle de små som ikke har det greit hjemme:( Hjerteskjærende...

Nei, den foten er ikke blitt bra, selvom den er operert 2 ganger,men håper jo selvsagt det skal bli bedre:)

Barn tilpasser seg veldig fort, dessverre ikke N, noe som står i hennes papirer og, men sikker på alt ordner seg til slutt:) Alt ordner seg for snille jenter<3<3<3

Ja men godt det da, at de ser han når han har det bra! Så slipper de også å gå å tenke og bekymre seg ;)

Er så vondt å høre at du har opplevd så mye dårlig gjennom oppveksten!:( *klem* ingen barn skulle gått gjennom noe vondt! Men desverre er det mange som gjør det! :(
Og enda verre er det når foreldre er grunnen! Har fått høre mye sykt at sambo om ting faren har gjort mot dem og andre:(

Er det ankelen mannen din sliter med? Mora mi brakk ankelen på 2 steder for et år siden, og har akkurat fjernet skruene..de sa at det kom nok ikke til å bli helt som før!

Så godt og høre:) Ordner seg nok med T også skal du se, kan hende han bare har en litt tøft periode?
Så koselig og være litt sosial med gjengen fra jobben:D
Ja det er klart det ordner seg med han =)
Det blir bare fort litt mye for han.
Og avreisen til mannen er veldig uavklart, så vi går alle og venter litt på at han skal dra uten å vite helt når det blir reise på han. Det tar på oss alle egentlig.
Men det går seg jo til :D
Nå skal vi ha fri hele påsken sammen - det blir deilig!

Back
Topp