Lilla-87
Forumet er livet
Yess, men nå er jeg ferdig med førsteåret og kan ta ferie!Hatt eksamen idag??
Så flott d gikk fint. Hurra![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yess, men nå er jeg ferdig med førsteåret og kan ta ferie!Hatt eksamen idag??
Så flott d gikk fint. Hurra![]()
Fikk du A???tAkk for Alle lykkeønskningene frA dere!
det gikk veldig brA!
Jeg fikk jammen det A ja!Fikk du A???![]()
Gratulerer!!! Du er utrolig flink!
Funka triksene dine kanskje?![]()
Nå kan du ta deg en banan![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Så herlig at all jobben lønna seg da!!! Godt med velfortjent ferieJeg fikk jammen det A ja!
Dro alle triksa jeg hadde.
Så flink du er!!!! Imponerende småbarnsmor-IngridJeg fikk jammen det A ja!
Dro alle triksa jeg hadde.
Ja deilig når det går fint. Venter også med Mina til neste år. Mye styr. Og da forstår hun det mer selvMarian87: så godt at dere har fått så fint værher regner det! God bedring med hodepinen! Og ha en fin tur til hytta
FruH: må være utrolig godt for dere alle å være gjenforentblir mannen din hjemme lenge nå eller?
Sukkersnusk: håper dere koste dere på tur og fikk byttet/handlet det dere skulle
Lilla-87: så godt at det gikk bra i dagflinka
sikkert supergodt med ferie nå
hehe..
Lennypenny: wow så flink han er!!helt supert at det går såpass bra
jeg merker jeg har for lite ork til å trene Liana noe særlig nå, så tror jeg venter til neste år
![]()
Så flink!Hallo hallo![]()
Idag henta jeg Hermine i samme truse (tøybleie) som jeg leverte henne i![]()
INGEN uhell hele dagen!!!![]()
![]()
![]()
De i bhg var kjempefornøyd og så imponert over henneHun sier til og med JA når man spør om hun vil tisse
![]()
![]()
Hun hadde hatt bleie på når hun sov da, og den var våt når hun våkna, men det er egentlig som forventet![]()
23 grader og overskyet her nå! Utrolig kummert så tenker det kommer regn. Vi er i bilen på tur til hytta, regner med Hermine blir å sovne på reisen siden vi har en time å kjøre og enda ikke har starta![]()
Så heldige som skal dit. Hørt det er helt fantasiskt land
Hvor lenge blir dere?
Hva koster det for et uv-telt?
Jahahahaha!!! Spiller man på 6, så får man 6 (eller A, men det klang ikke like bra..)Så herlig at all jobben lønna seg da!!! Godt med velfortjent ferie![]()
Haha, jeg skal ikke fortelle Jonathan noe![]()
Takk for det!Så flink du er!!!! Imponerende småbarnsmor-Ingrid![]()
![]()
![]()
Ja deilig når det går fint. Venter også med Mina til neste år. Mye styr. Og da forstår hun det mer selv![]()
Hadde et lite uhell sist gangen nå. Men kun fordi jeg skiftet på sengene her,og Khalid trener. Så han hadde ikke sagt fra til meg, men gått inn på toalettet. Men rakk ikke å dra ned buksa før han tissa. Da ropte han på meg![]()
GOD KVELD!
Overskya, varmt og trykkende vær her. Dører og vindu står oppe, vesla er lagt og vi skal kose oss med kaffe og sjokolade/pistasjis. Deilig å være ferdig med skole for i år! Spørst om man må ta seg en sommerjobb for å bidra økonomisk nå da..Eller vinne i lotto. Har ikke bestemt meg enda.
Ja, jeg lurer på å satse på vinnerlykken i et par uker.Hadde gått for å vinne i lottohehe.. deilig med is!
Han er ferdig med den turen han har vært på nå. Når neste gang blir kommer an på hvilke oppdrag de får/ tar på seg osv. Så det er vanskelig å si.Marian87: så godt at dere har fått så fint værher regner det! God bedring med hodepinen! Og ha en fin tur til hytta
FruH: må være utrolig godt for dere alle å være gjenforentblir mannen din hjemme lenge nå eller?
Sukkersnusk: håper dere koste dere på tur og fikk byttet/handlet det dere skulle
Lilla-87: så godt at det gikk bra i dagflinka
sikkert supergodt med ferie nå
hehe..
Lennypenny: wow så flink han er!!helt supert at det går såpass bra
jeg merker jeg har for lite ork til å trene Liana noe særlig nå, så tror jeg venter til neste år
![]()
Ja, jeg lurer på å satse på vinnerlykken i et par uker.Får evt ta meg jobb på et sykehjem eller noe. Vi har veldig lyst å reise til syden nå i juni (direktefly fra Molde-Kreta), men rekker ikke å få utbetalt lønn fra sommerjobb. Jajja..