Torsdag 05.06.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hallo :)

Nyyyydelig vær her på morran, og VARMT!!! :eek: :cool:

Jeg orker ikke å gå til Uit idag, er så varmt :p OG jeg har hodepine enda.

Må til byen og ordne meg pass, reiser jo til syden om 3 uker så er vel på tide :p ;) :D

Det er åpen dag i bhg i ettermiddag, så vi skal dit og ordne til kaféen. Så blir det pølser, is, kake, brus og kaffe der :)

Eeeeetter det reiser vi på hytta og tar langhelg :D Det blir deilig!!! ...men er litt spent på å skulle vaske tissetruser og tøybleier for hånd :p

Vaskingen ordner seg nok! ;) værre med bæsj!
Vi fikk pappamannen hjem i går!!!
Herlig altså.
Gutta er veldig fornøyde og Lilllebror ble lei seg da pappaen gikk for å levere T i Bhg.
Men vi har langhelg sammen nå, og mannens bursdag på lørdag, så det blir hyggelig!
Snart skal vi tre på handletur.
Jeg driver og vAsker en sovevogn jeg kjøpte brukt i går.
Greit at man ikke akkurat renser vogner før salg. Men den vogna der hadde jeg vært meget flau over å overlate til andre. Makan til møkk!
Men den blir bra da :)

Surfer mobilt!

Så godt å få mannen hjem igjen Fru H, kos dere masse sammen:-)

På tide og fikse passet nå ja Marian, hvor var det dere skulle igjen? Vi reiser også om 3 uker ca, til Kroatia:p

Her er det også veldig varmt i dag, sola kommer og går litt, det er en lett bris, så det blåser litt:) Lillesøster har sovnet under babygymmen sin, så da får mor litt surfetid. Orker ikke begynne med noe annet kjenner jeg. Vi skal ut å gå en liten tur etterpå, må innom barnashus for å bytte noe, så hadde de tilbud på UVtelt, det kan være lukt å ha nå.
Selv om alt i grunn er bra, så er jeg litt nedstemt i dag, men sånn er det vel noen ganger:confused005;)

Håper alle får en fin dag:-)

På tide og fikse passet nå ja Marian, hvor var det dere skulle igjen? Vi reiser også om 3 uker ca, til Kroatia:p

Her er det også veldig varmt i dag, sola kommer og går litt, det er en lett bris, så det blåser litt:) Lillesøster har sovnet under babygymmen sin, så da får mor litt surfetid. Orker ikke begynne med noe annet kjenner jeg. Vi skal ut å gå en liten tur etterpå, må innom barnashus for å bytte noe, så hadde de tilbud på UVtelt, det kan være lukt å ha nå.
Selv om alt i grunn er bra, så er jeg litt nedstemt i dag, men sånn er det vel noen ganger:confused005;)

Vi skal til Kreta :D :cool:

Lurt å roe ned og hvile seg når man kan! Enkelte ganger er det bedre å la alt annet være en stund og heller ha litt egentid ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Marian87: Deilig med finvær, hjemmedag, åpen bhg med kafé og langhelg i sikte.:) Ha en fin dag og kos dere på hytta!

Fru H: Kan tenke meg at det var godt å få hjem mannen. Stas for T å bli fulgt til bhg av pappaen.:) Æsj, så kjedelig å overta ei grisete vogn.. Det går jo an å ordne bruksgjenstander litt før man overleverer dem da!

Sukkersnusk: Godt med litt avslapping mens minsta sover.:) Håper du blir mer oppstemt i løpet av dagen. Godt å ha en ferie å kunne se frem til da iallfall.:) UV-telt er sikkert fint å ha. Skal du ha det med deg til syden? Jeg kjøpte drakt og håndkle med hette på til Jen. Greit å ha..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Good day!
Jeg sitter og venter på at jeg skal opp i norsk muntlig..Magen lager noen nervøse lyder nå altså! Gleder meg bare til å bli ferdig. *ventevente*

Good day!
Jeg sitter og venter på at jeg skal opp i norsk muntlig..Magen lager noen nervøse lyder nå altså! Gleder meg bare til å bli ferdig. *ventevente*

Håper det gikk bra :-)

Surfer mobilt!

Fru H: Kan tenke meg at det var godt å få hjem mannen. Stas for T å bli fulgt til bhg av pappaen.:) Æsj, så kjedelig å overta ei grisete vogn.. Det går jo an å ordne bruksgjenstander litt før man overleverer dem

Ja jeg synes det var ekkelt egentlig.jeg så det ikke så tydelig ved overlevering.
Og den har stått lagret, og har fått litt jordslag. Men nå har jeg vasket alt og kjøpt eddik for å forsøke å få bort jordslaget. Vogna er super den, men om man ikke gidder å gjøre noe synes jeg man bør informere om det. Bremsen var skjev og :-o

Surfer mobilt!

Vi skal til Kreta :D :cool:

Lurt å roe ned og hvile seg når man kan! Enkelte ganger er det bedre å la alt annet være en stund og heller ha litt egentid ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, du har nok rett i det:-) Vi har heldigvis ikke foretatt oss så mye i dag, tror det blir nokså rolig i morgen også.

Marian87: Deilig med finvær, hjemmedag, åpen bhg med kafé og langhelg i sikte.:) Ha en fin dag og kos dere på hytta!

Fru H: Kan tenke meg at det var godt å få hjem mannen. Stas for T å bli fulgt til bhg av pappaen.:) Æsj, så kjedelig å overta ei grisete vogn.. Det går jo an å ordne bruksgjenstander litt før man overleverer dem da!

Sukkersnusk: Godt med litt avslapping mens minsta sover.:) Håper du blir mer oppstemt i løpet av dagen. Godt å ha en ferie å kunne se frem til da iallfall.:) UV-telt er sikkert fint å ha. Skal du ha det med deg til syden? Jeg kjøpte drakt og håndkle med hette på til Jen. Greit å ha..

Det har vært en rolig dag, føler meg litt bedre nå, var nok sikkert litt sliten. Den barselgruppa foretar seg så mye, og jeg føler jeg må være med for å ikke havne utenfor, men det blir litt for mye når man har så lite søvn å gå på:-)

Tenkte å ta det med til syden ja, har UVdrakt også, med caps, men det høres veldig lurt ut med hettehåndkle også:-)
Kjøpte ett lite plaskebasseng også, tror det får plass inne i teltet, kjekt å ha hjemme også:-)

Good day!

Huff, skjønner deg godt, du er vel sikkert ferdig nå? Hvordan gikk det?:-)

tAkk for Alle lykkeønskningene frA dere!;)
det gikk veldig brA!

Wow!!! Du er god!!! Så fantastisk!!!

Surfer mobilt!

Wow!!! Du er god!!! Så fantastisk!!!

Surfer mobilt!
Takk, takk!:)
Jeg var veldig heldig med sensor. Han var åpen for litt humor, for det var ikke alt jeg greide å svare tilstrekkelig på.

Hei. Er i Norge nå. Niesen fyller 1 år i morgen :-) :-)
Vi har kjørt i over 3 t og kun 1 stopp og da tisset hsn masse der. Og da vi kom frem. Ingen uhell siden vi startet igår morges(kun de 2 første gangene)..

Øsregner ..koselig hehe..

Har kjøpt basseng og huske til barna. Skal vel testes i morgen.

Hva gjør dere på idag? :-)

Så heldige som skal dit. Hørt det er helt fantasiskt land :D
Hvor lenge blir dere? :-)
Hva koster det for et uv-telt?

Hallo :)

Nyyyydelig vær her på morran, og VARMT!!! :eek: :cool:

Jeg orker ikke å gå til Uit idag, er så varmt :p OG jeg har hodepine enda.

Må til byen og ordne meg pass, reiser jo til syden om 3 uker så er vel på tide :p ;) :D

Det er åpen dag i bhg i ettermiddag, så vi skal dit og ordne til kaféen. Så blir det pølser, is, kake, brus og kaffe der :)

Eeeeetter det reiser vi på hytta og tar langhelg :D Det blir deilig!!! ...men er litt spent på å skulle vaske tissetruser og tøybleier for hånd :p

Koselig med åpen dag. Er dere ferdige der? :-)
Sendte du H uten bleier idag? Hvordan gikk det evt? :-)..god tur på hytta. Ha en fin helg :-) :-) det går nok fint å vaske for hånd :-) :-)

Hei. Er i Norge nå. Niesen fyller 1 år i morgen :-) :-)
Vi har kjørt i over 3 t og kun 1 stopp og da tisset hsn masse der. Og da vi kom frem. Ingen uhell siden vi startet igår morges(kun de 2 første gangene)..

Øsregner ..koselig hehe..

Har kjøpt basseng og huske til barna. Skal vel testes i morgen.

Hva gjør dere på idag? :-)
Så flink han er!!! :-)

Surfer mobilt!

Back
Topp