Naaaw, SÅ søt da! Han ser like stolt ut som Hermine og Asle med kronene sineBilder av Emmeth
Han er såå glad i Ole Brumm, så da fikk han like så gjerne en Ole Brumm-krone
Vis vedlegget 75987
Vis vedlegget 75988
Vis vedlegget 75989

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Naaaw, SÅ søt da! Han ser like stolt ut som Hermine og Asle med kronene sineBilder av Emmeth
Vis vedlegget 75987
Vis vedlegget 75988
Vis vedlegget 75989

Bilder av Emmeth
Vis vedlegget 75987
Vis vedlegget 75988
Vis vedlegget 75989
Tidlig på'n dere også, ser jeg!Alt før kl 6 er natt i mine øyne!!
Håper dere får en kjempefin dag i dag!hvordan går det med bursdagsgutten for tiden? Har han blitt bedre i løpet av sommeren?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Syns det er veldig rart at han har begynt i barnehagen! Og han er så redd av seg, og laaangsint! Så blir jo aldri ferdig med å klagehehe.. men har virker ikke noe spesielt redd i barnehagen nå, annet enn når han blir tatt med inn på badet! Han har en merkelig redsel for andre bad/stellerom enn det vi har hjemme
Dette med nav/arbeidsgiver har nok ikke kommet noe videre.. sjefen nekter å betale meg, ingen kan hjelpe meg med å få hun til å betale hellerog venter nå på sosialpenger og kan motta dagpenger fra 1 okt
![]()
Så gøy med feiringkan tenke meg at en traktor med henger er midt i blinken
når er datoen han er født igjen?
![]()
Så vakker han erser stolt ut med den fine krona si
![]()
Bilder av Emmeth
Vis vedlegget 75987
Vis vedlegget 75988
Vis vedlegget 75989
Jepp, titt og ofte oppe kl 4 for da mener jentene det er på tide og stå oppMen da blir de fort jaga i seng igjen, gitt
(sure mamma)
heheh..Vi har kost oss med muffins og pølser
Og lekte med såpebobler ute i hegen etter bhgen idag
Moro! Det går i det samma som før med Emmeth, så han skal opereres på lovisenberg den 1 okt og utredes på navnetoppe på riksen og på barneavdelingen på ahus. Hvordan går det med lille skjønningen Asle? Og deg ikke minst?
![]()
Har hu virkelig lov til og ikke utbetale pengene dine? Ingenting NOEN som helst kan gjøre med det? Det synes jeg er veldig merkelig, om jeg må si så?
Kan godt forstå du synes det er rart lille Leoh er blitt bhge-gutt, synes det var rart når Emmeth begynte og han er jo stor gutt ift lille LeohSå bra han trives i bhgen, bortsett fra på stellerommet, da
![]()
Han er født den 4 sep 2012![]()
Traktoren var populær, heldigvis![]()
Takkhahah, han var passe kry kan du tro
![]()
Jeg venter også på innkalling, så ringte de og spurte, fikk til svar at vi ville få innkalling iløpetmav 2-3 måneder4 er drøyt tidlig!!!Gawd!
Høres ut som dere har hatt en deilig kosedag!
Har ikke klart å henge med på alle dagstrådene i senere tid, så jeg har ikke fått med meg at han skal opereres. Stakkars liten!Hva slags operasjon??
Her i vest er det stort sett ved det samme. Far i huset er fortsatt ME-syk og jeg og Asle har det bare bra!Går og venter på innkalling til helsestasjonen så vi kan få noen nye offisielle målinger av vekt og lengde
syns han har vokst så mye i sommer, så er litt spent på om han fortsatt befinner seg på de nederste kurvene
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha, hadde helt glemt den episoden derHun din er jo helt råher i huset er det ikke så mye triks å skryte av, mest tøys og fjas
hehe
Hermine: Æ har gul is. Den e rosa inni..
Asle: Isa, isa...
I rest my case..![]()