Torsdag 04.09 :)

Slitte var det visst ja!

Jeg dro fra barnehagen når Leoh hadde sovna 11:30 idag, og hentet han rundt 13:45. Da hadde han spist lunsj der uten meg, og det gikk strålende:D helt til han så meg da!:P
Så lurer på om jeg skal dra imårra litt før han skal legge seg;) men må nesten se litt an imårra!

Jentene sover nå, og Leoh sov en dubb på 2,5 t istad så han er det full fart i nå:P (våkna nesten kl 19)..

Jeg skal se litt tv og slappe av nå :)
Hva gjør dere?

Tidlig på'n dere også, ser jeg! :eek: Alt før kl 6 er natt i mine øyne!!
Håper dere får en kjempefin dag i dag! :D hvordan går det med bursdagsgutten for tiden? Har han blitt bedre i løpet av sommeren?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jepp, titt og ofte oppe kl 4 for da mener jentene det er på tide og stå opp;) Men da blir de fort jaga i seng igjen, gitt;)(sure mamma):D heheh..Vi har kost oss med muffins og pølser:) Og lekte med såpebobler ute i hegen etter bhgen idag:) Moro! Det går i det samma som før med Emmeth, så han skal opereres på lovisenberg den 1 okt og utredes på navnetoppe på riksen og på barneavdelingen på ahus. Hvordan går det med lille skjønningen Asle? Og deg ikke minst?;)

Syns det er veldig rart at han har begynt i barnehagen! Og han er så redd av seg, og laaangsint! Så blir jo aldri ferdig med å klage:p hehe.. men har virker ikke noe spesielt redd i barnehagen nå, annet enn når han blir tatt med inn på badet! Han har en merkelig redsel for andre bad/stellerom enn det vi har hjemme:p

Dette med nav/arbeidsgiver har nok ikke kommet noe videre.. sjefen nekter å betale meg, ingen kan hjelpe meg med å få hun til å betale heller:confused: og venter nå på sosialpenger og kan motta dagpenger fra 1 okt ;)

Har hu virkelig lov til og ikke utbetale pengene dine? Ingenting NOEN som helst kan gjøre med det? Det synes jeg er veldig merkelig, om jeg må si så?
Kan godt forstå du synes det er rart lille Leoh er blitt bhge-gutt, synes det var rart når Emmeth begynte og han er jo stor gutt ift lille Leoh:) Så bra han trives i bhgen, bortsett fra på stellerommet, da;):p

Så gøy med feiring:D kan tenke meg at en traktor med henger er midt i blinken:D:D når er datoen han er født igjen? :)

Han er født den 4 sep 2012;)
Traktoren var populær, heldigvis;)

Naaaw, SÅ søt da! Han ser like stolt ut som Hermine og Asle med kronene sine :D Stas med burdagshatt ja ;)

Vi har noen herlige 2 åringer(snart) hele gjengen innpå her<3 Rart, men bursdagfeiring uten krone blir lissom ikke det samma:P;):D Det er alltid det ungene gleder seg til når de har bursdag her i huset;)

Jepp, titt og ofte oppe kl 4 for da mener jentene det er på tide og stå opp;) Men da blir de fort jaga i seng igjen, gitt;)(sure mamma):D heheh..Vi har kost oss med muffins og pølser:) Og lekte med såpebobler ute i hegen etter bhgen idag:) Moro! Det går i det samma som før med Emmeth, så han skal opereres på lovisenberg den 1 okt og utredes på navnetoppe på riksen og på barneavdelingen på ahus. Hvordan går det med lille skjønningen Asle? Og deg ikke minst?;)

4 er drøyt tidlig!!! :eek: Gawd! o_O

Høres ut som dere har hatt en deilig kosedag! :)

Har ikke klart å henge med på alle dagstrådene i senere tid, så jeg har ikke fått med meg at han skal opereres. Stakkars liten! :( Hva slags operasjon??

Her i vest er det stort sett ved det samme. Far i huset er fortsatt ME-syk og jeg og Asle har det bare bra! :) Går og venter på innkalling til helsestasjonen så vi kan få noen nye offisielle målinger av vekt og lengde :( syns han har vokst så mye i sommer, så er litt spent på om han fortsatt befinner seg på de nederste kurvene :P

Har hu virkelig lov til og ikke utbetale pengene dine? Ingenting NOEN som helst kan gjøre med det? Det synes jeg er veldig merkelig, om jeg må si så?
Kan godt forstå du synes det er rart lille Leoh er blitt bhge-gutt, synes det var rart når Emmeth begynte og han er jo stor gutt ift lille Leoh:) Så bra han trives i bhgen, bortsett fra på stellerommet, da;):p

Det eneste jeg kan gjøre om hun ikke vil betale frivillig, er å saksøke og betale en advokat å hele den pakka:confused: det har jeg jo IKKE penger til! Hadde jeg bare vært organisert! Da hadde jeg fått hjelp med engang..

Hehe merkelig når minsten plutselig er litt stor ja! Og sånn er det sikkert med Emmeth å;)
Han har en angst for stellerom og bad:P blir livredd uansett hvor det er:oops::confused:

4 er drøyt tidlig!!! :eek: Gawd! o_O

Høres ut som dere har hatt en deilig kosedag! :)

Har ikke klart å henge med på alle dagstrådene i senere tid, så jeg har ikke fått med meg at han skal opereres. Stakkars liten! :( Hva slags operasjon??

Her i vest er det stort sett ved det samme. Far i huset er fortsatt ME-syk og jeg og Asle har det bare bra! :) Går og venter på innkalling til helsestasjonen så vi kan få noen nye offisielle målinger av vekt og lengde :( syns han har vokst så mye i sommer, så er litt spent på om han fortsatt befinner seg på de nederste kurvene :P

Jeg venter også på innkalling, så ringte de og spurte, fikk til svar at vi ville få innkalling iløpetmav 2-3 måneder :eek: og jeg som har gledet meg SÅNN til den timen på hs. Morro når ungen får vist fram alle triksene sine :p ;)

Jeg venter også på innkalling, så ringte de og spurte, fikk til svar at vi ville få innkalling iløpetmav 2-3 måneder :eek: og jeg som har gledet meg SÅNN til den timen på hs. Morro når ungen får vist fram alle triksene sine :p ;)

Hun din er jo helt rå :D her i huset er det ikke så mye triks å skryte av, mest tøys og fjas :P hehe

Hermine: Æ har gul is. Den e rosa inni..
Asle: Isa, isa...

I rest my case.. ;):P

Hun din er jo helt rå :D her i huset er det ikke så mye triks å skryte av, mest tøys og fjas :P hehe

Hermine: Æ har gul is. Den e rosa inni..
Asle: Isa, isa...

I rest my case.. ;):P
Haha, hadde helt glemt den episoden der :p

Han har da plenty med triks din kar også, lille luringen :rolleyes:

...dere får kanskje øve litt på "sitt" og "apport" før timen? :p

Jeg fikk time for Liana på 18mnd-kontrollen. Og skal dit 25 sept :) men skulle få ark i posten hvor man skal krysse av div ord dem kan si.. eller hvertfall har sitt eget ord på:P

Jeg fikk time for Liana på 18mnd-kontrollen. Og skal dit 25 sept :) men skulle få ark i posten hvor man skal krysse av div ord dem kan si.. eller hvertfall har sitt eget ord på:P
Øøøøh...hva om ungen kan etterape/si alle ord??? :eek: det blir et laaaangt ark :confused:

Øøøøh...hva om ungen kan etterape/si alle ord??? :eek: det blir et laaaangt ark :confused:

Til Emira fikk vi et ark med ord, som vi bare skulle krysse av på de ordene hun kunne eller hadde et eget ord for.. så du trenger nok ikke skrive ned selv :P

Back
Topp