Torsdag 04.09 :)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God morgen:)

Har dere sovet godt?
Natten her har vært fin, og alle barna har sovet seg gjennom:D
Jeg sto opp med emira litt før 6:30 og fikk stelt hun før noen andre sto opp;) så smurte jeg nister, og tok en dusj når sambo hadde stått opp!
Liana og Leoh våknet etter det.

Nå er det en mocca på meg før jeg steller Leoh og vi drar til nok en dag med tilvenning i barnehagen:D
Igår sov han der for første gang, og jeg var der til han hadde sovnet, og gikk tilbake i 12:30-tiden..(da hadde han akkurat våknet) så spiste vi lunsj med dem der før vi tuslet hjem:) kommer til å gjøre det samme idag. Men er usikker på om jeg skal la dem prøve å gi lunsj uten meg der eller ikke:P

Hva skal dere idag?
Ønsker dete alle en fin dag!

God morgen! :)
Høres ut som dere har det meste på stell for tiden, Anita :) spennende tider nå som minste mann også har begynt i barnehagen! :)
Her er planen bare å komme seg gjennom arbeidsdagen :P Asle startet dagen 05:13 og det syns jeg var litt tidlig.. ;)
Ha en deilig dag! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Høres ut som dere har det meste på stell for tiden, Anita :) spennende tider nå som minste mann også har begynt i barnehagen! :)
Her er planen bare å komme seg gjennom arbeidsdagen :p Asle startet dagen 05:13 og det syns jeg var litt tidlig.. ;)

Dere må jo ha grusomt god tid om morran da :eek: :P

...jeg var muggen da frøkena ville ta dag kl 06.01 liksom ;)

Kos deg på jobb! :p

Hallo!

Her starta vi dagen kl 06, men frøkna har vært endel våken i natt så jeg er nooooe trøtt idag :P

Var SÅ stolt over at jeg fikk levert og sykla til Uit og vært på plass kl 08.45...nå er kl 09.30 og jeg er enda ikke kommet i gang med arbeidet :eek: Ble sittende og leite etter gummistøvler til Hermine på nett :P

Nå er det jobbings!

Ha en fin dag :)

Anita: Gratulerer så mye med en liten bhge-gutt:D Synes du det er rart at minsten går i bhgen nå også?:)
Tia går så fort:) Hvordan går det med deg? Har det ordna seg med NAV/Tidligere arbeidsgiveren din?Håper det:)

Volven: Ojj, det var tidlig morra`n, gitt:o
Her sto vi opp 05.30;)

Marianne: Så effektiv på morran`n;)
Hehehhe, mye mer moro med shopping, framfor lesing:D Kose deg med lesinga(tastinga)*HOST*heheheh..

Idag feirer vi Emmeth sin 2 årsdag:) Blir rolig feiring idag med blåbærmuffins og pølser;) Han har fått en stor traktor med henger, noe han var veldig fornøyd med:) Vi har stor familie/vennefeiring på lørdag med kaker og pølsehorn:D

Jeg er igang med litt strikking, stor kaffekopp og medium. Vi sto opp halv 6 idag og mannen dro med de 2 minste kl 06.30 til bhgen og han selv på jobb. Mathea dro halv 8 med skolebussen:)

Ha en flotters dag, jenter:)

Her er planen bare å komme seg gjennom arbeidsdagen :P Asle startet dagen 05:13 og det syns jeg var litt tidlig.. ;)

Jada ting går seg til:) trenger bare å få litt inntekt, så er alt bra!:D

Tidlige morgener på dere ja! Når legger han seg om kvelden?
Ha en fin dag på jobb;)

Hallo!

Her starta vi dagen kl 06, men frøkna har vært endel våken i natt så jeg er nooooe trøtt idag :P

Var SÅ stolt over at jeg fikk levert og sykla til Uit og vært på plass kl 08.45...nå er kl 09.30 og jeg er enda ikke kommet i gang med arbeidet :eek: Ble sittende og leite etter gummistøvler til Hermine på nett :P

Nå er det jobbings!

Man får tid til å gjøre ting om morgen da hvertfall! Om man gidder:P fant du noen fine støvler da?:)

Dere må jo ha grusomt god tid om morran da :eek: :P

...jeg var muggen da frøkena ville ta dag kl 06.01 liksom ;)

Kos deg på jobb! :p

Grusomt god tid helt til noen bæsjer i buksa i det vi tar på oss yttertøy for å dra.. ;):P

Hallo!

Nå er det jobbings!

Det ryker fort med noen timer på nettjakt etter klær og leker hvis man får sitte uforstyrret gitt.. ;):P
Ha en produktiv dag!

Idag feirer vi Emmeth sin 2 årsdag:) Blir rolig feiring idag med blåbærmuffins og pølser;) Han har fått en stor traktor med henger, noe han var veldig fornøyd med:) Vi har stor familie/vennefeiring på lørdag med kaker og pølsehorn:D

Jeg er igang med litt strikking, stor kaffekopp og medium. Vi sto opp halv 6 idag og mannen dro med de 2 minste kl 06.30 til bhgen og han selv på jobb. Mathea dro halv 8 med skolebussen:)

Tidlig på'n dere også, ser jeg! :eek: Alt før kl 6 er natt i mine øyne!!
Håper dere får en kjempefin dag i dag! :D hvordan går det med bursdagsgutten for tiden? Har han blitt bedre i løpet av sommeren?

Anita: Gratulerer så mye med en liten bhge-gutt:D Synes du det er rart at minsten går i bhgen nå også?:)
Tia går så fort:) Hvordan går det med deg? Har det ordna seg med NAV/Tidligere arbeidsgiveren din?Håper det:)

Volven: Ojj, det var tidlig morra`n, gitt:o
Her sto vi opp 05.30;)

Marianne: Så effektiv på morran`n;)
Hehehhe, mye mer moro med shopping, framfor lesing:D Kose deg med lesinga(tastinga)*HOST*heheheh..

Syns det er veldig rart at han har begynt i barnehagen! Og han er så redd av seg, og laaangsint! Så blir jo aldri ferdig med å klage:P hehe.. men har virker ikke noe spesielt redd i barnehagen nå, annet enn når han blir tatt med inn på badet! Han har en merkelig redsel for andre bad/stellerom enn det vi har hjemme:P

Dette med nav/arbeidsgiver har nok ikke kommet noe videre.. sjefen nekter å betale meg, ingen kan hjelpe meg med å få hun til å betale heller:confused: og venter nå på sosialpenger og kan motta dagpenger fra 1 okt ;)

Så gøy med feiring:D kan tenke meg at en traktor med henger er midt i blinken:D:D når er datoen han er født igjen? :)

Jada ting går seg til:) trenger bare å få litt inntekt, så er alt bra!:D

Tidlige morgener på dere ja! Når legger han seg om kvelden?
Ha en fin dag på jobb;)

Han legger seg vanligvis et sted mellom sju og halv åtte, men i går var han så gira at den ble nærmere åtte før jeg fikk ham under dyna. Han ble liggende lenge å fjase for seg selv i senga før han sovnet også, så jeg hadde trodd han skulle sove lenge, men dengang ei..

Grusomt god tid helt til noen bæsjer i buksa i det vi tar på oss yttertøy for å dra.. ;):P

Alltid sånn! Haha

Han legger seg vanligvis et sted mellom sju og halv åtte, men i går var han så gira at den ble nærmere åtte før jeg fikk ham under dyna. Han ble liggende lenge å fjase for seg selv i senga før han sovnet også, så jeg hadde trodd han skulle sove lenge, men dengang ei..

Den fjasinga og tullinga kjenner jeg godt til! Syns Asle burde innse at tidlige morgener er oppskryt:P

Den fjasinga og tullinga kjenner jeg godt til! Syns Asle burde innse at tidlige morgener er oppskryt:P

Vel.. forrige uke måtte jeg vekke ham nesten hver morgen, og da var han sur som et rognebær, så jeg vet ikke helt hva som er best eller verst :P tror jeg heller litt mot en blidfis som er grytidlig oppe.. ;) hadde vært fint om man kunne stille ham inn på halv sju som en vekkerklokke :D;):P

Vel.. forrige uke måtte jeg vekke ham nesten hver morgen, og da var han sur som et rognebær, så jeg vet ikke helt hva som er best eller verst :P tror jeg heller litt mot en blidfis som er grytidlig oppe.. ;) hadde vært fint om man kunne stille ham inn på halv sju som en vekkerklokke :D;):P

Ja hadde vært perfekt om man kunne stille dem inn :D hehe.. ville også valgt en tidlig morgen med en blidfis, enn omvendt ;)

Hahaha, typisk!
Her er det som regel lille frøken "villikke" og "klaresjøl" som forsinker oss på tur ut :P

Bilder av Emmeth;)
Han er såå glad i Ole Brumm, så da fikk han like så gjerne en Ole Brumm-krone:)
1409848700885.jpg
1409848727525.jpg
1409848750122.jpg

Back
Topp