Torsdag 03032011

Skrållan

Forumet er livet
Ja, da var det torsdag. Vi er oppe, jeg har dusja allerede, for jeg skal på jobb 10-15. En uke med mye jobbing står for døren for min del.. Må droppe PulsSpinn og Pump i dag pga jobb, grusomt! Og ikke kan jeg trene i ettermiddag heller, for da er det ikke barnepass på senteret. Dritt.
Ungene skal i bhg mens jeg jobber, og heldigvis kommer mamma og kjører dem opp, sånn at jeg slipper å gå 7,5 km (først til bhg, så til jobb). Og siden pappa også slutter på jobb kl 15 i dag, så kommer han og henter meg, og så skal vi hente ungene. Kjekt! [:)][:)]
I ettermiddag blir det nok bare ungekos og middag, også skal vi gjøre klar kostymene siden det er karneval i morgen! [:)]

That reminds me, jeg må lete etter regnvottene til ungene..

Ha en fin dag dere! [:)]

God morgen godtfolk!

Her har vi vært oppe en times tid allerede,har fyrt i ovn. Tomine spiser frokosten forran barnetv idag[:)]
Hadde meldt et forrykende vær her i nord idag men det stemte ikke,bare en middels klestørk på utsiden.
Skal bare kose meg hjemme idag. Kanskje få hekla litt mere.

Håpe alle får en fin fin dag.

Tittei!

Jeg har sovet lenge i dag, dusjet og nettopp spist deilig frokost (sambo bakte brød til meg i går[:D])!

Nå skal jeg en tur til fysioterapaut og bli knadd på! Tortur til å starte med, men sååå godt når det nærmer seg slutten[:)]

Er invitert hjem til ei venninne etterpå så jeg tar nok turen dit før jeg henter Amalie i barnehagen. Henter henne tidlig i dag, for vi koser oss sånn sammen om dagene!

I kveld skal gubben trene, etter der blir det vel avslapning og tvkos!
Gleder oss til helg nå! Mamma var her i går å spurte om å få ha Amalie litt i helga så da får vi slappet av litt, vasket og ryddet litt før operasjonen hennes neste uke.

Ha en fin dag damer[:D]

Back
Topp