Torsda!

God kveld!
Vi har hatt en helt suuuper dag på lekeland i Lillestrøm sammen med Tea, Eskil, Anna og Asle :) ungene lekte så fint sammen/rundt hverandre og vi mødrene fikk skravla godt ;) :p
Vi var jo oppe kl 05 og tok fly kl 06.30, var på Lillestrøm til kl 15 og tok så toget videre til Tønsberg. Nå er ei riiimelig overstimulert og utslitt lita jente i seng, og mamman følger snart etter :p
Lekeland var STOR stas! Turboguri gikk i hundre opp trappa, gjennom en liten gang og ned sklia...igjen, og igjen og igjen :p :)
Skal legge ut litt bilder på secret ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jaja, bare misunn meg enda mer:P hahah så fint at der3 har kost dere:D kan jo ikke forestille meg noe annet heller;):) håper natten deres blir fin:)

☆★hilsen meg★☆

Heia damer :-D

Fie e vørte veldig flenk å søv om natta :-D så avvenninga eg ha på ho vart et strålende resultat av :)

Fie va plaga med magen et par daga :-( ho va hard i magen!
Så eg ha pakka i ho sviske mos :) og dj jorl underverker :-D

Ho e åg plaga med ei tainn, men eg finn ikje ut ke dn dr tainna kjæm hænne :confused: så ho våktn en gang på natta og sutter litt, men når eg ha fått smørt litt dentinox, så søvn ho igjen med en gång :)

Eg sleng ut eg lite kveldsbilde av snuski mi, etter kvelds stell :)

<3 Fie Elise <3
Så herlig hun er :D
Fint med gode netter da!

Hehe er vel ganske så kaldt over hele Norge:p men jeg måtte finne fram dunjakka nå altså! Er jo på frysepunktet her for tiden:eek::p skjønner ikke åssen jeg skal overleve vinteren.. hahah..

Æsj ja, kan tenke meg at trapper er noe slit da ja:eek::oops: hjalp det med fysio når du hadde tid til det?

☆★hilsen meg★☆

Nei, ikke så veldig egl:-/
Hahah, har jeg møtt ei like frysepinne som meg? Jeg kan tilogmed finne på og fyre i ovn i august jeg altså om det er kaldt nok:p hahah:) Dunjakke er DIGG:) Burde jeg vurdere og anskaffe med og;) Ja, sliter en del med hoftene, men har ikke gjort så mye med det!:) Ikke så mye og få gjort heller om det ikke er for små hofteskåler som er problemet. Det som hjelper når det er på det evrste er og ta ett varmt bad i badekaret:)

Nei, ikke så veldig egl:-/
Hahah, har jeg møtt ei like frysepinne som meg? Jeg kan tilogmed finne på og fyre i ovn i august jeg altså om det er kaldt nok:p hahah:) Dunjakke er DIGG:) Burde jeg vurdere og anskaffe med og;) Ja, sliter en del med hoftene, men har ikke gjort så mye med det!:) Ikke så mye og få gjort heller om det ikke er for små hofteskåler som er problemet. Det som hjelper når det er på det evrste er og ta ett varmt bad i badekaret:)

Hahaha mulig det, for jeg fryser så fort det går under 20 grader:P liker det best når det er 22-23 grader inne:) ellers er det på med ekstra klær:eek::p godt det ikke bare er meg..haha føler meg litt unormal i den gjengen jeg lever med:P

Er jo utrolig digg å fyre da:) har begynt å fyre hver morgen nå, og det blir såå god varme:rolleyes::D

Uff nei, ikke så mye å få gjort da..ikke annet enn å ta det med ro når man merker det begynner å gjøre vondt.t varmt bad høres godt ut når man har smerter ja:)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp