Tor. 12 juni

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God morgen:)

Natten har vært veldig god, men altfor kort:P hehe.. når jeg hørte Liana idag, så var jeg sikker på at klokken ikke kunne være mer enn 4:30!! Men den var visst 6:30:P så etter litt vann i ansiktet og en kopp med mocha, så våknet jeg litt:) nå må jeg stelle Emira og tenkte å følge dem til barnehagen idag:) så blir det å fortette med å male og passe Leoh:) han har blitt så stor! Nå ELSKER han å trykke å slå på tastaturet til pc'en:rolleyes: hehe..

Hvordan har natten deres vært? Har alle det bra? Håper det!:D ønsker dere alle en kjempe god dag! <3

Morn morn :)

Natten har vært knallbra, vi skjønte ingenting da vi våkna av VEKKERKLOKKA kl 07 :eek: :p ...men jeg fikk ikke sove i går så var rimelig trøtt likevel :p

Lillemor er levert i bhg, jeg har spist eggewraps med masse grønnsaker, kylling og ost i til frokost og koser meg med en islatte :cool: Så skal jeg straks dra til Uit!

Idag skal vi spise middag hos mamma, for mannen jobber seint :p :) Det blir deilig med litt avveksling på ettermiddagen :)

Ellers så tok jeg opp med ped.leder i morges hvorfor Hermine tisser seg ut hver dag i bhg men aldri hjemme. Hun sa at de har henne på do hver time og hun tisser alltid...så da er jeg like klok :confused: Men hun har bare ETT uhell hver dag da, og ifølge ped.leder er ikke det mye. Et annet barn på avdelinga til Hermine hadde hattt FEM uhell forleden dag :eek: Etter å ha hørt det så slappa jeg mer av og orker ikke å stresse med det :p

God morgen:)

Natten har vært veldig god, men altfor kort:P hehe.. når jeg hørte Liana idag, så var jeg sikker på at klokken ikke kunne være mer enn 4:30!! Men den var visst 6:30:P så etter litt vann i ansiktet og en kopp med mocha, så våknet jeg litt:) nå må jeg stelle Emira og tenkte å følge dem til barnehagen idag:) så blir det å fortette med å male og passe Leoh:) han har blitt så stor! Nå ELSKER han å trykke å slå på tastaturet til pc'en:rolleyes: hehe..

Hvordan har natten deres vært? Har alle det bra? Håper det!:D ønsker dere alle en kjempe god dag! <3
Jeg synes de fleste netter er altfor kort :p

Ha en fin dag dere også!

Send litt varme hitover da, er bare 10 grader her :p

Natten har vært knallbra, vi skjønte ingenting da vi våkna av VEKKERKLOKKA kl 07 :eek: :p ...men jeg fikk ikke sove i går så var rimelig trøtt likevel :p

Lillemor er levert i bhg, jeg har spist eggewraps med masse grønnsaker, kylling og ost i til frokost og koser meg med en islatte :cool: Så skal jeg straks dra til Uit!

Idag skal vi spise middag hos mamma, for mannen jobber seint :p :) Det blir deilig med litt avveksling på ettermiddagen :)

Ellers så tok jeg opp med ped.leder i morges hvorfor Hermine tisser seg ut hver dag i bhg men aldri hjemme. Hun sa at de har henne på do hver time og hun tisser alltid...så da er jeg like klok :confused: Men hun har bare ETT uhell hver dag da, og ifølge ped.leder er ikke det mye. Et annet barn på avdelinga til Hermine hadde hattt FEM uhell forleden dag :eek: Etter å ha hørt det så slappa jeg mer av og orker ikke å stresse med det :p

Ett uhell er ikke mye nei? :)
Da virker det som de gjør det de kan.
Jeg synes ikke det er rart at barn generelt har mer uhell på andre steder hvor de ikke er med foreldrene egentlig :)

Surfer mobilt!

Litt turbulent her i natt, men ikke noe ekstremt :-p
T er levert i Bhg og blir der til i morgen :-o
Veldig, veldig rart!
Han var spent på overnattingen!!

Lillebror og jeg er litt ute og litt inne :-p
Han er trøtt allerede, og blir nok lagt i vogna ganske snart. Er fristet til å legge han inne og sove selv, men har endel å pusle med egentlig :)
I morgen reiser mannen og jeg bort! Gleder oss veldig til en oss-helg selvom vi skal på endel opplegg i regi av jobben hans også. Men jeg har "fri" og tid til spa på lørdag :-D :-D

Surfer mobilt!

Hei :-)
Deilig med gode netter ;-) Ble kort her og da vårt vennepar kom i går. Ble sittende å skravle til over 00 haha... W våknet 6 og var helt tørr. Tror vi skal prøve uten bleie på han i kveld :-) :-)

Marianne ; 1 uhell er ikke mye. Bare fortsett :-);-):-) her har det ikke vært noen utenom de 2 første dagene men han er jo typisk 10 mnd eldre også :-)

Anita ; Lykke til med jobbing i dag. Håper dere koser dere selv om det er jobb hehe. Så stor han har blitt. Lille Leoh :-) :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ett uhell er ikke mye nei? :)
Da virker det som de gjør det de kan.
Jeg synes ikke det er rart at barn generelt har mer uhell på andre steder hvor de ikke er med foreldrene egentlig :)

Surfer mobilt!
Nei, det er nok ikke så rart. Hun sier jo ikke ifra enda når hun har klær på, annet enn ved bæsj, så man må følge nøøøøye med for å få henne ofte nok på do;) :P
Blir bra med 6 uker ferie fra bhg, regner med hun er helt tørr etter ferien :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig, veldig rart!

Han er trøtt allerede, og blir nok lagt i vogna ganske snart. Er fristet til å legge han inne og sove selv, men har endel å pusle med egentlig :)
I morgen reiser mannen og jeg bort! Gleder oss veldig til en oss-helg selvom vi skal på endel opplegg i regi av jobben hans også. Men jeg har "fri" og tid til spa på lørdag :-D :-D

Surfer mobilt!
Ååå, så deilig med kjærestehelg :D Vel fortjent! :) ...vi hadde jo Hermine med på vår kjærestehelg til Oslo, men vi kosa oss masse sammen likevel :P

Hvor skal dere?

Deilig med gode netter ;-) Ble kort her og da vårt vennepar kom i går. Ble sittende å skravle til over 00 haha... W våknet 6 og var helt tørr. Tror vi skal prøve uten bleie på han i kveld :-) :-)

Marianne ; 1 uhell er ikke mye. Bare fortsett :-);-):-) her har det ikke vært noen utenom de 2 første dagene men han er jo typisk 10 mnd eldre også :-)

Anita ; Lykke til med jobbing i dag. Håper dere koser dere selv om det er jobb hehe. Så stor han har blitt. Lille Leoh :-) :-)

Så bra at han er tørr på natta :)

dere er jo sammen med han hele dagen, det hjelper nok veldig på ;) Hun har aldri noen uhell hjemme, og var helt tørr i fire dager i helgen :D Kun i bhg at det går galt :P

Så bra dere har hatt en så bra natt:D

Tror nok ikke du trenger å stresse med disse uhellene nei. Til og med Emira hadde noen små uhell i begynnelsen, og hun var 3 år!;) men har nesten aldri hatt noen hjemme:)

Jeg synes de fleste netter er altfor kort :p

Ha en fin dag dere også!

Send litt varme hitover da, er bare 10 grader her :p

Hehe jo egentlig! Men denne var ekstra kort:P hehe.. men det er ikke barnas skyld! Er vi som legger oss for seint;)

Er nok ikke så varmt hos oss heller idag:( blåser og er bare 16 grader ute:eek::P

Ååå, så deilig med kjærestehelg :D Vel fortjent! :) ...vi hadde jo Hermine med på vår kjærestehelg til Oslo, men vi kosa oss masse sammen likevel :p

Hvor skal dere?

Det er et opplegg gjennom jobben til mannen, utenfor Oslo et sted. På Spa-hotell! :D
Sa ikke nei takk til det gitt :D
Det er mye møter og slikt, kan ikke ha med barna på det.

Veldig, veldig rart!

Surfer mobilt!

Sikkert kjempe spennede med overnatting:D er det bare skolestarterne?

Åh misunner dere over å ha en alene helg borte:D og spa er jo såå digg:D

Det er et opplegg gjennom jobben til mannen, utenfor Oslo et sted. På Spa-hotell! :D
Sa ikke nei takk til det gitt :D
Det er mye møter og slikt, kan ikke ha med barna på det.
herlig! :)
litt spa hørtes jammen meg deilig ut!

Vanskelig å legge seg tidlig når man har besøk ja! Har de sovet over?

Flink gutt du har :D

Hehe jeg syns det er gøy å male:D men blir sliten i nakken:confused:

Vanskelig å legge seg tidlig når man har besøk ja! Har de sovet over?

Flink gutt du har :D

Hehe jeg syns det er gøy å male:D men blir sliten i nakken:confused:
Nei. De skal bo i leiligheten til søsteren min og svogeren min frem til 1.juli. Da flytter de i egen leilighet :-) :-) Hun som gir meg jobb :-)

Gøy å male. Hehe. Hvordan har det gått i dag?

Heisan :-)

Eg ha fått sommerferie :-D det e godt! Men vent spent på de 2 siste karakteran :-o

Fie får ferie rundt den 30 :-)
Då ska ho ha 6 uke ferie :-)

Ho e tell pappaen sin no :-) og eg kjed meg alerede.....

Men det e godt å va ferdig med 1 året :-D

Fie e no blid å gla...stort sett heile tia. <3

Ellers e det lite nytt her :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Heisan :)

Eg ha fått sommerferie :-D det e godt! Men vent spent på de 2 siste karakteran :-o

Fie får ferie rundt den 30 :)
Då ska ho ha 6 uke ferie :)

Ho e tell pappaen sin no :) og eg kjed meg alerede.....

Ellers e det lite nytt her :)

SÅ deilig å ha sommerferie da :D :D

Heisan :-)

Fie får ferie rundt den 30 :-)
Då ska ho ha 6 uke ferie :-)

Ho e tell pappaen sin no :-) og eg kjed meg alerede.....

Ellers e det lite nytt her :-)

Herlig med ferie :)

Hermine skal også ha 6 uker ferie fra slutten av juni, det blir deilig :cool: Men må sikkert ha ny tilvenning etter ferien vil jeg tro :P

Back
Topp