Topplisten. -Poeng..

Jeg har spurt Janet pent om den på appen også :) Håper den kommer etterhvert!

Hvorfor liker du ikke mac? er det mulig liksom !?

Skjønner ikke noe enda :p
Begynt å lære meg iPhoto da, men den er så andeledes en hva jeg er vant med :)
Begynner å bli gammel tror jeg, for hadde det vært for en fem år siden hadde jeg trykket og trykket. Nå velger jeg den bort :p
 
Skjønner ikke noe enda :p
Begynt å lære meg iPhoto da, men den er så andeledes en hva jeg er vant med :)
Begynner å bli gammel tror jeg, for hadde det vært for en fem år siden hadde jeg trykket og trykket. Nå velger jeg den bort :p
Haha.. skyld på hva du vil. Kjøpte Pro til Pappa, han er 70 neste år og allerede kjempeflink ;-)
 
Haha.. skyld på hva du vil. Kjøpte Pro til Pappa, han er 70 neste år og allerede kjempeflink ;-)

Hysj da, jeg må skylde på noe :)
Vi har pro vi også, men den er veldig uvant for meg. Så den er ikke i bruk så mye :p
 
Hysj da, jeg må skylde på noe :)
Vi har pro vi også, men den er veldig uvant for meg. Så den er ikke i bruk så mye :p
Skjønner, det er veldig uvant til å begynne med. Jeg hadde ikke lyst å prøve å bruke min heller til å begynne med.
Hvis mannen din er god, ville jeg bedt han vise deg alle snartriksene, så blir man fort frelst. Går så mye raskere enn vanlig pc alting;-)
 
Skjønner, det er veldig uvant til å begynne med. Jeg hadde ikke lyst å prøve å bruke min heller til å begynne med.
Hvis mannen din er god, ville jeg bedt han vise deg alle snartriksene, så blir man fort frelst. Går så mye raskere enn vanlig pc alting;-)

Det er vel det at det er jeg som egentlig er den som er mest teknisk anlagt i denne familien, og når jeg ikke gidder, gidder ingen :p
Men det kommer seg stadig og lærer stadig noe nytt. Så etterhvert så liker jeg sikkert den igjen :)
 
Bruker bare iPad og mobil jeg så får ikke til å like noen innlegg :(
Håper de gjør noe med det. På telefonen får jeg heller ikke velge å vise forumet i vanlig netrversjon
 
Kanskje komme meg på dataen å gi likes da :p

★♡ sent from BVforum ♡★
 
Du, det har jeg faktisk ikke tenkt så mye over. Hmm ja vi får bli flinkere til dette da ;)
 
Back
Topp