Toppløs!

rundown

Betatt av forumet
Nå er det ikke lenge før vi sitter toppløse i sofaen og lufter puppene :) Har nemlig lest at det er lurt å gjøre pga betennelse og sånt skjit.... Jeg har egentlig begynt allerede... Finnes det noe bedre enn å vrenge av seg genser og stram bh, etter en lang arbeidsdag? Samboer er blitt vant til dette allerede, han bare smiler og ler av meg, hehe.... Noen andre som lufter kroppen om dagen/kvelden?

Hmmm, nei, det gjør jeg nok ikke, og det kjennes ikke umiddelbart som noe jeg kommer til å gjøre, men det høres jo behagelig ut, da! Sverger til gode sports-bh-er om de vanlige er utilgjengelige eller ugreie, og det funker fett:)

haha, nei har ikke brettet frem brystene enda, men er veldig varm for tiden og sitter hver dag med magen brettet fram :)  skal prøve å vrenge av meg hele genseren i ettermiddag, bare for å se hva samboer sier :) 

Ja det syns jeg du skal:) Er jo like greit at han blir vant til det! Og komfort er sååå viktig for oss om dagen , syns jeg hvertfall:)

Kan ikke huske at jeg gjorde det. Men var deilig å ta av seg bhen og sitte med en overstor genser!

rundown skrev:
Ja det syns jeg du skal:) Er jo like greit at han blir vant til det! Og komfort er sååå viktig for oss om dagen , syns jeg hvertfall:)

første kommentaren var: "du er litt rar du, kjæresten min"...
men det ble en meget festlig ettermiddag for å si det sånn :) 

rundown skrev:
Så herlig :) Er både sunt og godt å få lufta seg litt;)

Sign :) Va sånn vi fekk 3 stk på 3 år

går uten BH så ofte jeg kan jeg.  har innimellom på meg singlett da. :)

Back
Topp