Toppløs?

Nei, aldri. Ikke en gang på vår egen veranda. (naboer over alt.[8|])
 
Nope, kun hvis jeg ligger i solarium...
 
Jeg soler meg ikke toppløs... Men min nye nabo som har 6 barn (tror de har "3 hver"), minstemann er 8 år - ligger alltid toppløs på verandaen... Synes det blir litt "rart" jeg[8D]
 
Noen ganger! Spesielt der jeg ikke kjenner noen - syden f.eks!
 
Jeg gjorde det før jeg fikk barn (altså før puppene mine ble hengete[8D]), men bare i syden. Nå er det så vidt jeg vil vise meg i bikinitopp i grunnen.
 
ORIGINAL: fairy

Jeg gjorde det før jeg fikk barn (altså før puppene mine ble hengete[8D]), men bare i syden. Nå er det så vidt jeg vil vise meg i bikinitopp i grunnen.
 
Nope, har ikke lyst til å vise frem puppene mine til alle og enhver.

(Tror forsåvidt ikke folk er så veldig interesert i se på dem heller[8D])
 
Bare om ikke hele verden ser meg.
 
Jeg lå på verandan å sola meg toppløs da de bygget brua ved oss.....og det er vel ikke rart alt ble forsinket[8D] Når mannfolka stoppa opp og hoppa ut av kranbiler og sto å plystra[8|][8|] haha...har de ikke sett noe før så fikk de se det da[8D]  gjorde dette flere ganger, jeg ga faen da, men gjør ikke det alltid altså.
 
ORIGINAL: Søteste Trikken^^

Jeg soler meg ikke toppløs... Men min nye nabo som har 6 barn (tror de har "3 hver"), minstemann er 8 år - ligger alltid toppløs på verandaen... Synes det blir litt "rart" jeg[8D]

 
jeg har aldri likt å sole meg toppløs.
 
synes kanskje det er litt rart å sole seg toppløs på verandaen hvis det er veldig åpent til naboen, men jeg synes det er uvesentlig hvor mange barn de har, forsåvidt...[:D]
 
jeg driter i hva folk sier om puppene mine men synes ikke nakne pupper er noe pent:) ikke på noen og uansett hvor "perfekte" mine ville vert i puppestandard ville jeg latt vere...
 
Ja, hvis jeg ligger øde sammen med bare kjæresten eller noen venninner.
Jeg synes bikiniskille er styggere en puppene mine.
Jeg blir veldig brun, og da er det ikke noe pent med kefirblå pupper.. ;)
 
ORIGINAL: Thunderella

Ja, hvis jeg ligger øde sammen med bare kjæresten eller noen venninner.
Jeg synes bikiniskille er styggere en puppene mine.
Jeg blir veldig brun, og da er det ikke noe pent med kefirblå pupper.. ;)


For å si det sånn så er det jo finere med kefirblå pupper, enn to hvite kefirblå rundinger på magen.. [8D]
 
Har gjort det, men da er det kun i min egen hage med nærmeste nabo laaaangt vekke (det var når jeg bodde hos mine foreldre, og de selvsagt ikke var hjemme).

Har gjort det på stranden før jeg fikk unge, men da lå jeg gjemt i sanddynene[;)]

Nå kunne jeg nok ikke gjort det, hater puppene mine nå!
 
jeg skulle det i new hampshire, for da tenkte jeg at ingen jeg kjente ville se meg, men politiet så meg... så da fikk jeg bekrftet at soling toppløs i USA ikke så veeeldig lurt[X(]
 
Back
Topp