Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fairy
Jeg gjorde det før jeg fikk barn (altså før puppene mine ble hengete[8D]), men bare i syden. Nå er det så vidt jeg vil vise meg i bikinitopp i grunnen.
ORIGINAL: Søteste Trikken^^
Jeg soler meg ikke toppløs... Men min nye nabo som har 6 barn (tror de har "3 hver"), minstemann er 8 år - ligger alltid toppløs på verandaen... Synes det blir litt "rart" jeg[8D]
ORIGINAL: Thunderella
Ja, hvis jeg ligger øde sammen med bare kjæresten eller noen venninner.
Jeg synes bikiniskille er styggere en puppene mine.
Jeg blir veldig brun, og da er det ikke noe pent med kefirblå pupper.. ;)
ORIGINAL: Kittekat
Nei, aldri. Ikke en gang på vår egen veranda. (naboer over alt.[8|])