Haha tar vel ikke lang tid før du klatrer littJeg var iallefall laaangt nede![]()
Helt nede på 88 plass med 9 innlegg :-o
Jaja, får hive inn en del nå da ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha tar vel ikke lang tid før du klatrer littJeg var iallefall laaangt nede![]()
Helt nede på 88 plass med 9 innlegg :-o
Jaja, får hive inn en del nå da ;-)
Gjør det ;-) er jo kjempe lett å hoppe mellom forum når man gjør det sånn da :-DAha...men er det sååå mye enklere da?er jo ikke så store forhold her inne?
Kanskje jeg må prøve![]()
Nei det går vel ganske greit ;-)Haha tar vel ikke lang tid før du klatrer litt![]()
Jeg har ihvertfall kommet mye lengre opp enn jeg troddeNei det går vel ganske greit ;-)
Jeg rakk akkurat ikke å begynne å skrive før siste oppdatering, så står fortsatt med 9 innleggJeg har ihvertfall kommet mye lengre opp enn jeg trodde![]()
Haha ser ut som om du ikke er aktiv i det hele tatt da altså ;-)Jeg rakk akkurat ikke å begynne å skrive før siste oppdatering, så står fortsatt med 9 innlegg![]()
Jepp :-DHaha ser ut som om du ikke er aktiv i det hele tatt da altså ;-)
Hehe det får de sikkert ;-)Jepp :-D
Og så får de en skikkelig overraskelse i morgen![]()
Ja det kan nok tenkes at du er ;-)Hehe det får de sikkert ;-)
Nesten så jeg vil være våken til neste oppdatering for da er jeg nok på første plassen for en utrolig kort tid![]()
Men nå har jeg brodert bort hele kvelden så nå leder du nok på megJeg rakk akkurat ikke å begynne å skrive før siste oppdatering, så står fortsatt med 9 innlegg![]()
Det er ikke sikkert ;-)Men nå har jeg brodert bort hele kvelden så nå leder du nok på meg![]()
Ja og jeg får nyte de timeneJa det kan nok tenkes at du er ;-)
For ronja har vel lagt seg ;-)
Så flink du var :-D jeg er på første plass!!! Det er jammen lenge siden sist. ;-)Sånn, oppe på 7.plass med 80 innlegg i kveld![]()
Ja jeg så det :-DSå flink du var :-D jeg er på første plass!!! Det er jammen lenge siden sist. ;-)
Trenger du nok ikke å væreHaha, ja jeg er vel i grunnen ikke så redd for det ;-)
Ja, det ble faktisk enklereGjør det ;-) er jo kjempe lett å hoppe mellom forum når man gjør det sånn da :-D
Gikk det bra?!Hehe det får de sikkert ;-)
Nesten så jeg vil være våken til neste oppdatering for da er jeg nok på første plassen for en utrolig kort tid![]()
Jasså....dere konspirerer bak min rygg?!Ja det kan nok tenkes at du er ;-)
For ronja har vel lagt seg ;-)
Gratulerer med detSånn, oppe på 7.plass med 80 innlegg i kveld![]()