Haha tar vel ikke lang tid før du klatrer littJeg var iallefall laaangt nede
Helt nede på 88 plass med 9 innlegg :-o
Jaja, får hive inn en del nå da ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha tar vel ikke lang tid før du klatrer littJeg var iallefall laaangt nede
Helt nede på 88 plass med 9 innlegg :-o
Jaja, får hive inn en del nå da ;-)
Gjør det ;-) er jo kjempe lett å hoppe mellom forum når man gjør det sånn da :-DAha...men er det sååå mye enklere da? er jo ikke så store forhold her inne?
Kanskje jeg må prøve
Nei det går vel ganske greit ;-)Haha tar vel ikke lang tid før du klatrer litt
Jeg har ihvertfall kommet mye lengre opp enn jeg troddeNei det går vel ganske greit ;-)
Jeg rakk akkurat ikke å begynne å skrive før siste oppdatering, så står fortsatt med 9 innleggJeg har ihvertfall kommet mye lengre opp enn jeg trodde
Haha ser ut som om du ikke er aktiv i det hele tatt da altså ;-)Jeg rakk akkurat ikke å begynne å skrive før siste oppdatering, så står fortsatt med 9 innlegg
Jepp :-DHaha ser ut som om du ikke er aktiv i det hele tatt da altså ;-)
Hehe det får de sikkert ;-)Jepp :-D
Og så får de en skikkelig overraskelse i morgen
Ja det kan nok tenkes at du er ;-)Hehe det får de sikkert ;-)
Nesten så jeg vil være våken til neste oppdatering for da er jeg nok på første plassen for en utrolig kort tid
Men nå har jeg brodert bort hele kvelden så nå leder du nok på megJeg rakk akkurat ikke å begynne å skrive før siste oppdatering, så står fortsatt med 9 innlegg
Det er ikke sikkert ;-)Men nå har jeg brodert bort hele kvelden så nå leder du nok på meg
Ja og jeg får nyte de timeneJa det kan nok tenkes at du er ;-)
For ronja har vel lagt seg ;-)
Så flink du var :-D jeg er på første plass!!! Det er jammen lenge siden sist. ;-)Sånn, oppe på 7.plass med 80 innlegg i kveld
Ja jeg så det :-DSå flink du var :-D jeg er på første plass!!! Det er jammen lenge siden sist. ;-)
Trenger du nok ikke å væreHaha, ja jeg er vel i grunnen ikke så redd for det ;-)
Ja, det ble faktisk enklereGjør det ;-) er jo kjempe lett å hoppe mellom forum når man gjør det sånn da :-D
Gikk det bra?!Hehe det får de sikkert ;-)
Nesten så jeg vil være våken til neste oppdatering for da er jeg nok på første plassen for en utrolig kort tid
Jasså....dere konspirerer bak min rygg?!Ja det kan nok tenkes at du er ;-)
For ronja har vel lagt seg ;-)
Gratulerer med detSånn, oppe på 7.plass med 80 innlegg i kveld