Jeg bruker mye pc men nå lurer jeg. Ser dere ikke liste noe sted på appen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønte det til slutt je å.... så høyt på lista har je ikke vært i 2014 tror je som jeg var i desemberJoda, jeg ser liste fra appen
Følger bare linken fra topptråden på generelt..
Du har vært kjempe flinkSkjønte det til slutt je å.... så høyt på lista har je ikke vært i 2014 tror je som jeg var i desember
Joa men ser at ekstra premiene i januar er 2000 innlegg og nå har jeg jo ikke 1000 engang men artig å være på lista igjenDu har vært kjempe flink
Premier til alle på topp100 da de har du jo sjans på uansettJoa men ser at ekstra premiene i januar er 2000 innlegg og nå har jeg jo ikke 1000 engang men artig å være på lista igjen
Ja det er det daPremier til alle på topp100 da de har du jo sjans på uansett
Krysser fingre for deg nå i desemberJa det er det da
Er så vant til det, så tenker ikke så mye på detSå bra du fant lista ;-)
Jeg syns det er litt tungvint og måtte gjøre det sånn jeg da ;-)
Er jo det jeg også, men skulle gjerne heller bare abonnert på den hadde hvert mye lettereEr så vant til det, så tenker ikke så mye på det
Skjønner ikke noe av det abonner greiene heller jegEr jo det jeg også, men skulle gjerne heller bare abonnert på den hadde hvert mye lettere
Å men jeg elsker det!! Så utrolig lett å gå inn dit daSkjønner ikke noe av det abonner greiene heller jeg
Men hvordan funker det da???Å men jeg elsker det!! Så utrolig lett å gå inn dit da
Jeg abonnerer kun på forum jeg så går bare inn på fulgte tråder/forum og går inn på de forumene jeg er i derifra :-DMen hvordan funker det da???
Jeg skjønner man kan abonnere på en tråd...men så da? Hva skjer?
Aha...men er det sååå mye enklere da? er jo ikke så store forhold her inne?Jeg abonnerer kun på forum jeg så går bare inn på fulgte tråder/forum og går inn på de forumene jeg er i derifra :-D
Hehe...tipper du kommer til å klatre en del plasser opp derfraJeg var iallefall laaangt nede
Helt nede på 88 plass med 9 innlegg :-o
Jaja, får hive inn en del nå da ;-)
Haha, ja jeg er vel i grunnen ikke så redd for det ;-)Hehe...tipper du kommer til å klatre en del plasser opp derfra