Topp 3 guttenavn?

Babylykke23

Glad i forumet
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Har dere noen guttenavn dere liker veldig godt? Synes det er skikkelig vanskelig og per nå er vi ikke enig om noen :wacky:
 
Adam, Jakob, Olander :Heartblue
 
Jaran, Brage og Emrik. Sliter å få med samboer på hvertfall de to første siden han er dansk og vi bor i Danmark :banghead: men er enig i at «Jaaan» og «Braoe» ikke klinger så godt på dansk:facepalm:
Kanskje litt enig med uttalen der ja :laughing002 Jeg liker veldig godt Brage selv, men samboer vil ikke ha R i navnet siden han er Bergenser :wacky:
 
Har faktisk ikke peiling. Synes navn er såå vanskelig. Barna var 4-6:uker når de fikk navn :arghh: :facepalm:
Synes Ludvig er fint
 
Edvin, Elvin, og Heine liker jeg også
 
Kanskje litt enig med uttalen der ja :laughing002 Jeg liker veldig godt Brage selv, men samboer vil ikke ha R i navnet siden han er Bergenser :wacky:
Bergensk er også en dialekt som kan tulle litt med uttalen, ja :laughing002 Men synes Brage hadde gått an på bergensk! Er selv sørlending med litt krass R, men synes krass R er bedre enn stum R :hilarious:
 
Har en slik rar greie me at jeg har veldi lyst at dette barnet også skal hete noe på N,siden datteren min gjør d. Men har liksåm ikkje så mange forslag på guttenavn…. Elsker Noah, både me og uten H ❤️ men tror ikkje kjærestn e like eni ;) Noen gode forslag på N?
 
Back
Topp