Topp 100

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
er det ikke topp 100 mer?
 
Hvorfor forsvant konkurransen?
 
Lurer også på hvorfor konkurransen forsvant? Hm
 
Er vel fjernet av ulike grunner, mange sier de ikke bryr seg om konkurransen og skravler likevel men det virker som aktiviteten har gått nednå
 
Lurer også på hvorfor konkurransen forsvant? Hm

Jeg vet ikke, men kan vel tenke meg at man er avhengig av en viss aktivitet for å tiltrekke seg sponsorer. Hvis sponsorene ser at det ikke lønner seg, så gir de heller ikke premier ut... Det er enkel markedsøkonomi (selv om det antakeligvis ikke er enkelt om man ser på selve kalkulasjonene de gjør seg :p ).
 
Er vel fjernet av ulike grunner, mange sier de ikke bryr seg om konkurransen og skravler likevel men det virker som aktiviteten har gått nednå

Har de skrevet noe om det noe sted?
 
Skrevet hva?
Ble vel bare borte i sept og ingen nå så da har de vel tatt bortden en stund

Lurte på om de hadde skrevet noe om at den var tatt bort :) Jeg har tenkt det hang sammen med at Tamara var sykemeldt, så tenkte den kom igjen neste mnd i alle fall.. men gjør jo kanskje ikke det da..
 
Lurte på om de hadde skrevet noe om at den var tatt bort :) Jeg har tenkt det hang sammen med at Tamara var sykemeldt, så tenkte den kom igjen neste mnd i alle fall.. men gjør jo kanskje ikke det da..
Nei teor ikke det.

Hun er vel tilbake såda burde det vel vært denne mnd?
 
Nei teor ikke det.

Hun er vel tilbake såda burde det vel vært denne mnd?

Joda, men hun bruker mye tid på å ordne premier, så tenkte hun ikke hadde rukket denne mnd pga sykemeldingen tidligere. Men det var jo bare spekulasjoner, derfor lurte jeg på om det var skrevet noe om det :)
 
Joda, men hun bruker mye tid på å ordne premier, så tenkte hun ikke hadde rukket denne mnd pga sykemeldingen tidligere. Men det var jo bare spekulasjoner, derfor lurte jeg på om det var skrevet noe om det :)
De har vel ikke sagt annet enn at det ikke ble i sept , ikke sett noe om okt.
 
Back
Topp