Topp 100

Er fort gjort at innleggene baller på seg om man er litt aktiv i skravletråder - 2500 innlegg er vel ca 80 pr dag, høres kanskje mye ut, men det går fortere enn man aner :)

Hva med å avtale en skravlekveld? Avtal at den og den kvelden vier vi noen timer her inne og får opp innleggene våre? Når skjult gruppe er oppe og går er det jo i tillegg rom for å bli litt mer private og kanskje ha enda litt mer å snakke om? =)

Det var absolutt ingen dum idè det ;) Hadde vært kjekt å sett noen nye med i kampen om topp premien og ikke bare de som er standar på topp :)

Men da må vi ha litt flere som er positivt innstilt en vi har så langt

Vel, tre dedikerte kan holde. Fire, fem er bedre

Telle til 10.000 tråd, pleie få fart på sakene ;) Kan starta opp ein eg :P

Så bra :) Da er det bare å krysse fingrene for at fler også vil være med :)

Da er dere jo noen, så da er det bare å skravle på - nå kommer det skjulte forumet deres straks, og det pleier vel også å få litt fart på skravling, mange som føler de kan være mer private der og at det er enklere å skravle i vei uten å være like påpasselig på alt man skriver :)

Telle til 10.000 tråd, pleie få fart på sakene ;) Kan starta opp ein eg :p

Nei, nei, nei, nei!

Telletråder er ikke lov, det er juks ifølge reglene, og fører til edder og galle, karantene, diskvaifikasjon og masse dritt.

Nei, nei, nei, nei!

Telletråder er ikke lov, det er juks ifølge reglene, og fører til edder og galle, karantene, diskvaifikasjon og masse dritt.

Siden dere er en rimelig fersk gruppe ble den slettet uten at det blir mer "straff" ut av den en at de som har svart mister innleggene de hadde skrevet der :)

Men det er bra du passer på :)

Da er dere jo noen, så da er det bare å skravle på - nå kommer det skjulte forumet deres straks, og det pleier vel også å få litt fart på skravling, mange som føler de kan være mer private der og at det er enklere å skravle i vei uten å være like påpasselig på alt man skriver :)

Ja regner med at det blir litt fart på skravlingen da :D

Nei, nei, nei, nei!

Ops, det visste jeg ikke! Godt du passer på oss :)

så bra at du slettet den før det utviklet seg, jeg så det jo litt sent (opptatt i en annen tråd) men vi kan ikke bedrive juksing i alle fall, vi klarer dette ved å SKRAVLE

så bra at du slettet den før det utviklet seg, jeg så det jo litt sent (opptatt i en annen tråd) men vi kan ikke bedrive juksing i alle fall, vi klarer dette ved å SKRAVLE

Har trua på dere :D

Ops, det visste jeg ikke! Godt du passer på oss :)

Forumreglene sier klart at "et ord eller få ord ene og alene for å få opp antallet innlegg i forbindelse med konkurranser" er juks

Sånne "leketråder" er ofte både på og over grensen i seg selv, type, jeg sier et ord, du sier hva du tenker på osv, men de er av uviss årsak godtatt. Telletråder er langt uttafor

*erfaren*

Forumreglene sier klart at "et ord eller få ord ene og alene for å få opp antallet innlegg i forbindelse med konkurranser" er juks

Sånne "leketråder" er ofte både på og over grensen i seg selv, type, jeg sier et ord, du sier hva du tenker på osv, men de er av uviss årsak godtatt. Telletråder er langt uttafor

*erfaren*

Ahaa, det var kjekt å vite :)

I disse dager sover jeg med mindre jeg er på jobb, så blir vanskelig med plassering... det som er gøy, for meg, er at jeg har ferie om 22 dager :) da blir det skravling frem til midten av august! Tenker med det at juli blir min mnd :)

Nei, nei, nei, nei!

Tydelig at reglane har forandra seg då....
Har vært her inne i 6 år, og aldri fått den beskjeden før no. Veit at trådene sletta, fekk og PM frå moderator...

Tydelig at reglane har forandra seg då....
Har vært her inne i 6 år, og aldri fått den beskjeden før no. Veit at trådene sletta, fekk og PM frå moderator...

Det er da et år eller to siden i alle fall at det ble pressisert og strammet inn

Telletråder har alltid vært noe idiotisk tullball likevel, da

Back
Topp