Topp 100

FrøkenElfie

Elsker forumet
Er det mange herfra som tenker å prøve å komme på topp100 denne mnd?? :D så utrolig mange flotte premier:D kanskje vi skulle ha kuppa hele lista? :p hadde jo vært kjekt med mange vinnere herfra :D

Har aldri vært noe høyt oppe. Skjønner ikke hvordan man kan skrive så mye. Må jo svare på så mange tråder osv. Men hadde vært moro å vært på lista en dag :p

Hadde vært moro å prøve. :-D

Tror ikke jeg klarer å være så aktiv som kreves, men enig i at det var veldig mange fine premier:)

Topp 100 ja. 1500 innlegg, topp 25. Ja. 2500, topp 10, vet ikke om jeg orker.

Jeg skiver jo 1500-1800 på en vanlig mnd egentlig...

Må jo prøve :D Kom meg vel på 11 plass eller noe nå i mai så :)

Hvordan har dere tid til 1500-1800 innlegg i måneden??!?
Jeg fatter ikke at det går an. Her er det jobb fra tidlig morgen og til ettermiddagen, rett i bhg for å hente, hjem og lage/spise middag, leke med jentungen siste timen før leggetid, vaske litt klær og rydde sammen i huset, litt kvalitetstid med mannen, og kanskje jeg får lurt inn en liten halvtime på nettet. Så rett i køya!
1800 innlegg på en mnd er 58 innlegg i snitt pr dag.... Skremmende synes jeg.

Lite kvalitetstid med mannen. Han jobber.

Også som nå, jeg sniker fra mobilen på jobb...

Og på en aktiv halvtime i en skravletråd med fart... Er det fort 10-20 innlegg

Her har jeg ikke tid til å sitte med telefonen hele dagen, så det blir nok umulig. Skjønner ikke de som vier alt av sin fritid på telefon! Koselig å stikke innom i blant syns jeg :)

Hver sin lyst?

Skremmende, skjønner ikke de som.... Det brukes så negative ord om oss som er over snittet aktive her inne....

Hver sin lyst?

Skremmende, skjønner ikke de som.... Det brukes så negative ord om oss som er over snittet aktive her inne....

Folk vil alltid ha forskjellige meninger sånn. Jeg vet at jeg aldri kommer til å klare 1500 innlegg på en mnd, men det er fordi jeg ikke kommenterer på så altfor mange tråder :P Men når jeg har tid, så sjekker jeg alltid bv for å sjekke opp på andre som jeg følger :) Men ikke alle som gjør det, og dem forstår ikke at andre kan få så mange innlegg ;)

L på en I tillegg til å kommentere jet og der deltar jeg på skravletråden på generell på kvelden når kroppen ikke orker annet enn sofa likevel. Det går det fort mange innlegg

Er fort gjort at innleggene baller på seg om man er litt aktiv i skravletråder - 2500 innlegg er vel ca 80 pr dag, høres kanskje mye ut, men det går fortere enn man aner :)

Hva med å avtale en skravlekveld? Avtal at den og den kvelden vier vi noen timer her inne og får opp innleggene våre? Når skjult gruppe er oppe og går er det jo i tillegg rom for å bli litt mer private og kanskje ha enda litt mer å snakke om? =)

Jepp, det går fort om man vil

Var på listo no i mai, men har ingen ambisjona om å hvana på toppen :P ;)
Skrive litt her og litt der, så får me sjå :)

Back
Topp