Topp 100

men jeg får ikke tagga fra mobil, så jeg får vel inn og gjøre det ordentlig om 7 minutter... :P

Skal vi se..

Jeg på 7. med 836
Missaugust på 14. med 475
Dollface på 16. med 387
missoz på 22. med 346
Atannia på 27. med 304
Debbie ikke på listen.

Av andre hjelpere her inne

Krica på 37. med 255
Kattemamma på 51. med 205

Men, de seks på toppen er juni2012 så vi må virkelig få opp dampen skal vi ha sjans til å slå dem.

Skal vi se..

Jeg på 7. med 836
Missaugust på 14. med 475
Dollface på 16. med 387
missoz på 22. med 346
Atannia på 27. med 304
Debbie ikke på listen.

Av andre hjelpere her inne

Krica på 37. med 255
Kattemamma på 51. med 205

Men, de seks på toppen er juni2012 så vi må virkelig få opp dampen skal vi ha sjans til å slå dem.

men det teller vel litt hvor mye de har skravla det siste døgnet... de har vel ligget der hele tia?

men det teller vel litt hvor mye de har skravla det siste døgnet... de har vel ligget der hele tia?

joda, det er det som teller, men de har hatt en godt sprang opp de også i antall innlegg, ho på toppen har en økning på ca 1400 innlegg det siste døgnet

joda, det er det som teller, men de har hatt en godt sprang opp de også i antall innlegg, ho på toppen har en økning på ca 1400 innlegg det siste døgnet

hmm... vi kan jo nesten ikke skravle mer enn det vi gjorde.. syntes ikke jeg gjorde noe annet utenom å sove jeg

hmm... vi kan jo nesten ikke skravle mer enn det vi gjorde.. syntes ikke jeg gjorde noe annet utenom å sove jeg

Neei, vi må prøve å legge en ordentlig slagplan for det siste døgnet.

Vi tar det inne på augustbabes itilfelle snikere ;)

Denne må opp

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, har ikke sjekket ennå

Ok. Blir vel etter 12 da.

Back
Topp