Topp 100

yay, gått fra 20 til 16 :) Dette liker vi.
 
Å jasså.. får du besøøøøk kanskje? :D

Njei, det er vel tvilsomt... Kanskje Naboen stikker innom å henter en kasse med klær til barnebarnet eneste.
 
Wow. Klatret litt igjen ser jeg. Nærmer meg 5000 innlegg med stormskritt.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hjemme igjen så får taste litt nå mens vi venter på at snuppa skal sovne. Må legge meg snart kjenner je-trøtt som ei strømpe
 
Trøttinger :p

Nei, det hadde kanskje gjort seg å lagt seg tidlig.. men det er så mye kveld jeg ikke vil gå glipp av.. :p
 
Trøttinger :p

Nei, det hadde kanskje gjort seg å lagt seg tidlig.. men det er så mye kveld jeg ikke vil gå glipp av.. :p
Hva som skjer i kveld da???

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hva som skjer i kveld da???

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det vanlige.. sofasliting... tv... candy crush på mobilen... alt jeg ikke får gjort på dagen fordi da er det unger og mat og klesvask og rydding.. :p
 
Trøttinger :p

Nei, det hadde kanskje gjort seg å lagt seg tidlig.. men det er så mye kveld jeg ikke vil gå glipp av.. :p

Av en eller annen grunn er jeg ikke trett enda, så jeg sitter her en stund til.
 
Jeg er aldri trøtt om kvelden.. bare om morgenen :p

Jeg er som regel trett både morgen og kveld :p

Kanskje håndfullen med diverse tilskudd begynner å virke?
 
Jeg er som regel trett både morgen og kveld :p

Kanskje håndfullen med diverse tilskudd begynner å virke?
Sjokoladetilskuddene?

Jeg skulle egentlig begynne å ta tran og krom igjen jeg... sukk.. så lenge varte deeeeeet liksom. Glemte å begynne faktisk.
 
Sjokoladetilskuddene?

Jeg skulle egentlig begynne å ta tran og krom igjen jeg... sukk.. så lenge varte deeeeeet liksom. Glemte å begynne faktisk.

Neeei, det er bare sånn ekstra tilskudd det :p

Tran
Jern
B vitaminer
C vitamin
D vitamin

og et multivitamin

Alt i samråd med lege ;)
 
Bvitamn hadde kanskje vært fint for negler og hår.. det ramler jo bare av :p

Neglene knekker like fordømt, og håret, veeel, det ramlet av 15 cm idag :p Mister endel, men på langt nær så mye som før jeg startet på tilskuddene
 
Det vanlige.. sofasliting... tv... candy crush på mobilen... alt jeg ikke får gjort på dagen fordi da er det unger og mat og klesvask og rydding.. :p
Ser den. Pussig fikk så lyst på is kaffe nå ikke smart.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp