Ja, det er det heldigvisMen det er bra da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det heldigvisMen det er bra da
Tror hun har på alarmJa, hun gjør vel det
Nettopp men når jeg får den rosa dotten unna veien så kan du gjerne hoppe oppoverJeg ligger vel på plassen bak deg?
Hihi, kan godt hendeTror hun har på alarm
Vet ikke om det blir så mye hopping oppover for min delNettopp men når jeg får den rosa dotten unna veien så kan du gjerne hoppe oppover
Går nok i rykk og napp folk blir også litt lei mot slutten av mnd. Viktigste er uansett antall innleggVet ikke om det blir så mye hopping oppover for min del
Skravler lite når det er helg, så da blir jeg vel tatt igjen av flere bak meg.
He he ja ikke santHihi, kan godt hende
Må skravle mye før helg daVet ikke om det blir så mye hopping oppover for min del
Skravler lite når det er helg, så da blir jeg vel tatt igjen av flere bak meg.
Ja, det er det helt klart. Er halvveis til målet, så dette går nok veienGår nok i rykk og napp folk blir også litt lei mot slutten av mnd. Viktigste er uansett antall innlegg
Bør titte innom snart nå daHe he ja ikke sant
Får prøve på detMå skravle mye før helg da
Kommer 10.45Bør titte innom snart nå da
Venter i spenningKommer 10.45
Fint,må ha noen å skravle medFår prøve på det
Det klarer du fint, om du er i form til detLurer på om jeg klsrer 80innlegg til i dag
Hehe du gjør vel detVenter i spenning
Får sette på stoppeklokkaHehe du gjør vel det
Får se ,ligger bare på sofaen nå såDet klarer du fint, om du er i form til det
Ja! Må sjekke hvor mye jeg har igjen... Men det kan ikke være mye! Går unna i en fei!Ja, det er det helt klart. Er halvveis til målet, så dette går nok veien