Jeg var på 17. plass i formiddag men tror jeg har havnet nedover igjen på listen nå:-/Tør ikke sjekke lista... Tror jeg har havnet langt ned.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på 17. plass i formiddag men tror jeg har havnet nedover igjen på listen nå:-/Tør ikke sjekke lista... Tror jeg har havnet langt ned.
God kveld . Gjort idag da?God kveld
Jeg også:-O. Skal straks ut ett par timer. Nå hørte jeg gubben kom hjem også
Har skravlet litt idag men mer igår kveldHar nesten ikke skravla i hele dag
Har skravlet litt idag men mer igår kveld
Tok meg en liten dusj og det har vært travelt her imens
Vært stille i dag daHer har det gått i ett me husarbeid, unge og middagslaging så jeg har gått glipp av masse ser det har gått radig unna her
Vært stille i dag da
Ganske rolig der ogsåIkke på den andre skravletråden?
Ganske rolig der også
I ikke innom igjen før nå hellerDet er jo krise
Sitti å truet mattebøkene med å sette fyr på de og de ikke ble mer forståelige det funka ikke hahaGod kveld . Gjort idag da?
Har ikke mange her hellerI ikke innom igjen før nå heller
Blir ikke mange innlegg i dag altså
He he mulig det har detdahar nesten ikke vært her idag, så føler det har gått unna iforhold til hva jeg har fått med meg
Håper du har fått hvilt deg litt og at formen er bedre i morgenHar ikke mange her heller
Ja, det er hver fjerde timeHvor ofte oppdateres disse listene? Hver fjerde time?
Mange som vil sikre seg topp premierHer har det gått i ett me husarbeid, unge og middagslaging så jeg har gått glipp av masse ser det har gått radig unna her
Faste klokkeslett?Ja, det er hver fjerde time
Mente hvilke klokkeslettJa, det er hver fjerde time