Dere er flinke !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!! det lover godt om dette fortsetterWoooow, dere skravlet over 8000 innlegg i går
Det ble ikke jeg, for det ramle inn med innlegg på kvelden i går!!Ble faktisk litt overrasket
Da trengte du det sikkertVar dessverre vanskelig å la vær
Jeg tar da aldri feilDa tar du feeeil!
Hun benyttet sjansen siden jeg var borteDere er veldig skravlet ja. La merke til at du har sneket deg forran Kengu. Din snik
Dårlig gjort altsåHun benyttet sjansen siden jeg var borte
Å joda det gjør duJeg benytter da ingen sjanser
Ikke ovverrasket. Det var ufattelig mange sider skravlet da jeg kom hjemWoooow, dere skravlet over 8000 innlegg i går
Vi bytter litt påDere er veldig skravlet ja. La merke til at du har sneket deg forran Kengu. Din snik
Uææh... rimelig tett på lista for tidenRykket ned en plass igjen nå og har flere som puster meg i nakken
Hva tror du jeg gjør som sitter på jobbTipper jeg går glipp av mye skravling nå når vi skal ut
Ja, det er alt for tett altsåUææh... rimelig tett på lista for tiden
Det får du ta igjen i kveldTipper jeg går glipp av mye skravling nå når vi skal ut
Er det som gjør det spennende daJa, det er alt for tett altså
Sikkert rykket mer ned nå
Kunne vært mer om jeg ikke sovnet på sofaen he he heWoooow, dere skravlet over 8000 innlegg i går
Ja. Det var godt å sove! Skulle egentlig se 71 grader nord, men fikk bare med meg bruddstykker sånn ca start og sluttDa trengte du det sikkert
Må inn å følge med på lista hver dag jaEr det som gjør det spennende da
Det går i repriseJa. Det var godt å sove! Skulle egentlig se 71 grader nord, men fikk bare med meg bruddstykker sånn ca start og slutt