Det er jo ingentingJeg mangler rundt 30 nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ingentingJeg mangler rundt 30 nå.
Å nei! kjipt!Motorstopp på E6.. Drittbil!
En fyr fra viking kjørte bilen til nærmeste parkering, så måtte jeg ta 3 busser for å komme meg hjem gjennom halve Oslo
Nå skal bilen vrakes og a mor få seg en annen bil
Spent på om jeg kommer over 600 i løpet av dagen
Og jeg har ikke 500 engangHurra 1000 innlegg på meg
Fremdeles eller igjen.Motorstopp på E6.. Drittbil!
Fremdeles eller igjen.
Syns det har vært mye av det i dag.
Hvor på E6 er det denne gang?
Har etter hva jeg har fått med meg problemer to ganger i dag på E6 nordover fra Oslo.Kun én gang på meg altså, første gangen på flere år Stod rett før bakken opp mot Mortensrud, kjørte fra Oslo
Har etter hva jeg har fått med meg problemer to ganger i dag på E6 nordover fra Oslo.
En av gangene satt jeg og stampet i trafikken
Ånei så kjipt:-/. Kom du deg videre?Motorstopp på E6.. Drittbil!
Jeg var hun i det sorte store Peugeoten med to sovende unger i...Jeg var hun i den lille røde stygge bilen
Ånei så kjipt:-/. Kom du deg videre?
Jeg var hun i det sorte store Peugeoten med to sovende unger i...
Så surt :-/Nope.. Bilen ble tauet til nærmeste parkeringsplass gitt, og må mest sannsynlig vrakes
Åh, that sucks. Hvor stod du?
Utrolug fint tall spør du meg
Har tenkt å komme meg over 500 ila helga jeg. Det får holdeOg jeg har ikke 500 engang
Gratulerer så mye
Mellom Hvam og BergerNope.. Bilen ble tauet til nærmeste parkeringsplass gitt, og må mest sannsynlig vrakes
Åh, that sucks. Hvor stod du?
Lykke til med det tror det går bra jeg!Håper bare stadig å holde meg ajour, sovna fra det i går så vi får se hva jeg får til i helga
Bilproblemer idag?!Mellom Hvam og Berger
Har vært det på E6, ja.Bilproblemer idag?!
Bilproblemer idag?!