Så lenge det ikke dukker opp uventet besøk så bør det gåBlir nødt til det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge det ikke dukker opp uventet besøk så bør det gåBlir nødt til det
Klar ca nå. Ungene er i seng. Sover ikke enda, daErgelig om du ikke klarer det!
Skal være med og dra deg opp jeg. Bare rydde kjøkken først
Klar ca nå. Ungene er i seng. Sover ikke enda, daErgelig om du ikke klarer det!
Skal være med og dra deg opp jeg. Bare rydde kjøkken først
Rundt 1800 tror jegJa er den dyr? Har bare sett bilder av den jeg, har aldri sjekka pris
Ja, det blir veldig spennendeIkke lenge igjen nå blir spennende å se trekningen!
Er spent på de nye premiene for oktober!!Ja, det blir veldig spennende
Heng lapp på døra!Så lenge det ikke dukker opp uventet besøk så bør det gå
Det er jeg ogsåEr spent på de nye premiene for oktober!!
Får vel vurdere det jaHeng lapp på døra!
Ja, det er jeg spent på også!!Er spent på de nye premiene for oktober!!
Ja det vet jeg
Skal hjelpe deg så godt jeg kan
JEg også! Veldig!Ja, det er jeg spent på også!!
Hadde hun?? Også sa du fra?JEg også! Veldig!
Tenk om jeg ikke hadde klart ved et uhell å gjøre Tamara obs på at det ikke er oktber før på torsdag, hun hadde tenkt å legge det ut i morgen.
Hadde hun?? Også sa du fra?
Rundt 1800 tror jeg
På listen?Jeg har kommet opp
Heldig du er som får dress den passer nok!Jeg er visst bare ikke god på å hjelpe meg selv. La meg på senga mens jeg ventet på ar ungene skulle komme, så kom mannen så vi fikk pratet om et par ting som var avtalt før i dag at "det snakker vi om i kveld" , så ringte mamma som hadde funnet en "bitte liten vinterdress, nedsatt fra 399 til 100" som hun mente var så fin til lillejenta.
Den bitte lille er str 62, som sånn utfra normal angivelse av størrelse tilsier at den er passe til vår datter sånn rundt april. Men siden jeg ikke tok telefonen (jeg lå nemlig nede på senga og snakket med min mann, og så raskt løper jeg ikke i trappa lenger, telefonen lå oppe) hadde de bare kjøpt den, den blir gevinst på loddboka til høsten om den ikke passer henne til rett sesong. Greit.
Men vips, nå spiser jeg kveldsmat, og så er det ikke så mye mer skravling før min mann sender meg til sengs, for i går ble den ca halv ett, og det bærer hele denne dagen preg av...
Høyst usikker på om en så liten baby TRENGER bobledress, det har ikke de andre hatt, de har hatt ulldress og lagt i pose i vongHeldig du er som får dress den passer nok!
Noen dager flyr tiden og plutselig er det natta
Min mamma kjøpte Reima dress i str 62 til eldste her den ble desverre kun brukt en gang..Høyst usikker på om en så liten baby TRENGER bobledress, det har ikke de andre hatt, de har hatt ulldress og lagt i pose i vong
Og ja, noen dager er sånn, og jeg sitter her og sovner i sofaen nå kjenner ejg, så jeg går på badet straks