Takk i lige måteLiker deg ekstra godt i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk i lige måteLiker deg ekstra godt i dag
Jeg er detDa er det bare få dager igjen til trekningen, og ny måned.
Andre her som er spendte?
Jeg er kjempe spentDa er det bare få dager igjen til trekningen, og ny måned.
Jeg foreslår at man kanskje kutter ut denne??Lite spørsmål til alle inne på denne tråden.
Skravletråden har blitt lengre og lengre for hver måned mens danne har blitt kortere og kortere.
Snart er det en ny måned, er det ønskelig at jeg fortsetter og lager denne tråden, eller holder det med kun skravletråden?
Enig, så lenge det blandes tema i dem er det ikke noe stort poeng i å ha toJeg foreslår at man kanskje kutter ut denne??
Det skravles uansett ikke BARE om topp100 her, så vi kan like gjerne bruke den andre
Ja veldigDa er det bare få dager igjen til trekningen, og ny måned.
Er liksom det jeg også tenker.Jeg foreslår at man kanskje kutter ut denne??
Det skravles uansett ikke BARE om topp100 her, så vi kan like gjerne bruke den andre
Nei, er enig med degEr liksom det jeg også tenker.
Er ikke noe problem å lage denne også altså, er ikke mye jobb, men ser liksom ikke helt vitsen.
Spesielt etter å ha prøvd flere ganger denne måneden å få opp aktiviteten her
Jeg trenger bare den andre,men er vel noen som sunes den blir for lang å liker seg bedre hetLite spørsmål til alle inne på denne tråden.
Skravletråden har blitt lengre og lengre for hver måned mens danne har blitt kortere og kortere.
Snart er det en ny måned, er det ønskelig at jeg fortsetter og lager denne tråden, eller holder det med kun skravletråden?
Kanskje beholde kun den andre. Men antall innlegg skremmer kanskje noen på den andre tråden?Lite spørsmål til alle inne på denne tråden.
Ser det har vært lite liv i denne i helga. Greit for meg med en skravletråd ogsåLite spørsmål til alle inne på denne tråden.
God kveldGod kveld
Liv på jobb i kveld ?God kveld
Sånn passeLiv på jobb i kveld ?
Bra at det skjer noeSånn passe
Hva gjør du i kveld?
Så deiligBra at det skjer noe
Jeg slapper av etter en slitsomt dag å kveld
Ja det måtte til nå.Så deilig
Beina høyt i sofa
Snuppa sovnet nå?