Topp 100 - Skravle NY!!

Ja :)
Måtte opp på do noen ganger, men fikk da sove igjen :)
Du da?

Det er godt å høre :) Nei det blir jo ikke kaldt nok om natta så jeg stod opp med en dundrende hodepine, hver på do x antall ganger, drømt noe rare greier og så ser jeg at jeg har holdt på å klø hull i puppen i søvne :P klør noe voldsomt spesielt på puppen, og vet ikke helt hva jeg skal lindre det med :P

Syntes opplegget denne mnd var veldig greit :D
Syns det er veldig fint de prøver ut nye konkurranseregler, gøy med variasjon.
Syns det er veldig bra at de ikke bare sier at det er slik reglene er, men faktisk spør om tilbakemelding fra oss på hvordan vi likte dem.
Er veldig mange som likte opplegget denne måneden, og det har de fått med seg

Det er godt å høre :) Nei det blir jo ikke kaldt nok om natta så jeg stod opp med en dundrende hodepine, hver på do x antall ganger, drømt noe rare greier og så ser jeg at jeg har holdt på å klø hull i puppen i søvne :P klør noe voldsomt spesielt på puppen, og vet ikke helt hva jeg skal lindre det med :P

Huffda :o selv ikke med vindu åpent?
Hull i puppen faktisk :p høres ikke helt bra ut :p

Syns det er veldig bra at de ikke bare sier at det er slik reglene er, men faktisk spør om tilbakemelding fra oss på hvordan vi likte dem.

Veldig gøy med variasjon ja... De 3mnd jeg har vært med har alle vært ulike :)

Ja det er veldig greit, nå syntes jeg det stort sett er veldig greie regler da. Men den mnd hvor plassene allerede var trukket ut syntes jeg var kjedelig for folk holt igjen for å ikke skravle forbi plassene de ville ha... jeg pleier som regel bare å skravle fordi jeg føler for det, og så havner jeg der jeg havner :)

Veldig gøy med variasjon ja... De 3mnd jeg har vært med har alle vært ulike :)
Tidligere var det bestandig det sammen.
Alle over X antall innlegg var med i trekningen om hoved premien.
Alle på topp 100 var med i trekningen av resten av premiene..
De siste månedene har de begynt å eksperimentere med forskjellige konkurranse former.
Ikke alle er like vellykkede, men da vet vi det..
Syns det er bra, jeg

Ja det er veldig greit, nå syntes jeg det stort sett er veldig greie regler da. Men den mnd hvor plassene allerede var trukket ut syntes jeg var kjedelig for folk holt igjen for å ikke skravle forbi plassene de ville ha... jeg pleier som regel bare å skravle fordi jeg føler for det, og så havner jeg der jeg havner :)
Helt enig i det.
Ble liksom en status quo på slutten og veldig stille...
Men da vet man det, og jeg tror ikke de prøver det igjen...

Tidligere var det bestandig det sammen.
Alle over X antall innlegg var med i trekningen om hoved premien.
Alle på topp 100 var med i trekningen av resten av premiene..
De siste månedene har de begynt å eksperimentere med forskjellige konkurranse former.
Ikke alle er like vellykkede, men da vet vi det..
Syns det er bra, jeg

Enig med deg ;) bedre med variasjon!

Jeg synes det var supert også jeg. Da vant jeg hvertfall;:)

Back
Topp