Da er det siste dagen av juni jenter, er dere klare for en ny måned?
Ja jeg er veldig klar, så nysgjerrig på neste mnd selv om jeg blir mye borte hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det siste dagen av juni jenter, er dere klare for en ny måned?
Goood morgen alle!
God morgen har du sovet godt?
Nei, når jeg sover dårlig får jeg migrene og igjen mindre melk.
U blir ikke like mett hver gang han spiser, og våkner oftere....
Jeg sov vel en 4-5 timer i natt
Var vel også det jeg tenkte
Ja
Måtte opp på do noen ganger, men fikk da sove igjen
Du da?
Syns det er veldig fint de prøver ut nye konkurranseregler, gøy med variasjon.Syntes opplegget denne mnd var veldig greit
Det er godt å høre Nei det blir jo ikke kaldt nok om natta så jeg stod opp med en dundrende hodepine, hver på do x antall ganger, drømt noe rare greier og så ser jeg at jeg har holdt på å klø hull i puppen i søvne klør noe voldsomt spesielt på puppen, og vet ikke helt hva jeg skal lindre det med
Syns det er veldig fint de prøver ut nye konkurranseregler, gøy med variasjon.
Syns det er veldig bra at de ikke bare sier at det er slik reglene er, men faktisk spør om tilbakemelding fra oss på hvordan vi likte dem.
Er veldig mange som likte opplegget denne måneden, og det har de fått med seg
Huffda selv ikke med vindu åpent?
Hull i puppen faktisk høres ikke helt bra ut
Syns det er veldig fint de prøver ut nye konkurranseregler, gøy med variasjon.
Syns det er veldig bra at de ikke bare sier at det er slik reglene er, men faktisk spør om tilbakemelding fra oss på hvordan vi likte dem.
Er veldig mange som likte opplegget denne måneden, og det har de fått med seg
Tidligere var det bestandig det sammen.Veldig gøy med variasjon ja... De 3mnd jeg har vært med har alle vært ulike
Helt enig i det.Ja det er veldig greit, nå syntes jeg det stort sett er veldig greie regler da. Men den mnd hvor plassene allerede var trukket ut syntes jeg var kjedelig for folk holt igjen for å ikke skravle forbi plassene de ville ha... jeg pleier som regel bare å skravle fordi jeg føler for det, og så havner jeg der jeg havner
Helt enig i det.
Ble liksom en status quo på slutten og veldig stille...
Men da vet man det, og jeg tror ikke de prøver det igjen...
Den har jeg hørt førDere er ikke snaue
Tidligere var det bestandig det sammen.
Alle over X antall innlegg var med i trekningen om hoved premien.
Alle på topp 100 var med i trekningen av resten av premiene..
De siste månedene har de begynt å eksperimentere med forskjellige konkurranse former.
Ikke alle er like vellykkede, men da vet vi det..
Syns det er bra, jeg
Jeg synes det var supert også jeg. Da vant jeg hvertfall;Ja det er veldig greit, nå syntes jeg det stort sett er veldig greie regler da. Men den mnd hvor plassene allerede var trukket ut syntes jeg var kjedelig for folk holt igjen for å ikke skravle forbi plassene de ville ha... jeg pleier som regel bare å skravle fordi jeg føler for det, og så havner jeg der jeg havner
Nei det er jo alt for varmt i lufta :O det er jo ikke hull da, men er så rødt nå at det er vel ikke lenge før jeg har klara hull i huden
Håper alle skravler masse i starten av juliJa jeg er veldig klar, så nysgjerrig på neste mnd selv om jeg blir mye borte hehe