Topp 100 - Skravle NY!!

Har ikke testet det, men har spilt min del pc. World of warcraft var tingen! Men intr ramlet etter disse utvidelsespakkene kom på løpende bånd
Utvidelsespakken på Diablo II ga to ekstra brett etter slutten.
Likte den, jeg.

Nei jeg spiser ikke kaker som har hvert i fryseren :p syntes de smaker fryser da haha gjelder bare kaker da, gjærbakst spiser jeg nemlig haha :p men må få rydda så jeg får litt orden der. Nå er det jo ikke lenge til jakta starter igjen heller og da blir det liksom litt mer påfyll :p

Jakter du?

Utvidelsespakken på Diablo II ga to ekstra brett etter slutten.
Likte den, jeg.
Er jo et onlinespill, og man bruker mye tid på å få beste gear og bli høyest level. Så plutselig når man endelig er der så er det utstyret utdatert og høyeste level er skudd frem og man har ennå 5 eller 10 level til toppen

Det kan det absolutt! Tek du ferie i juli?

Ja, sfo har stengt hele juli, så dette er min siste uke på jobb så har jeg fire uker ferie, dels med husgjester, dels som husgjester, og dels hjemme bare med ungene trolig

Gitte har tatt plassen min med 1 mer innlegg enn meg.. Og siden jeg ikke får skravla så mye som vanlig j dag, så har jeg nok mista plassen min :(
Jeg måtte opparbeide meg litt buffer til snikene under. Skulle jo være borte halve dagen ;) er vel tilbake på plassen din nå ;)

Nei de har vel bare havnet der for at jeg ikke skal kaste de :P nei jeg har ikke skyti på mange mange år, men pappa jakter :) så da får jo jeg litt påfyll i frysern :)

Da er du heldig! :)
Viltkjøtt er best! Har en onkel som er jeger, så har fått mye godt derfra :D

Back
Topp