M
Moderator Linda
Guest
Det kan det absolutt! Tek du ferie i juli?Veldig, veldig usikker.
Det er ferie. Det slår alle veier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan det absolutt! Tek du ferie i juli?Veldig, veldig usikker.
Det er ferie. Det slår alle veier
Kva slags krav syns du vi burde ha då?
Utvidelsespakken på Diablo II ga to ekstra brett etter slutten.Har ikke testet det, men har spilt min del pc. World of warcraft var tingen! Men intr ramlet etter disse utvidelsespakkene kom på løpende bånd
Så braSå bra! Då kan det jo kanskje muligens hende at du blir fornøgd med juli og då
Nei jeg spiser ikke kaker som har hvert i fryseren syntes de smaker fryser da haha gjelder bare kaker da, gjærbakst spiser jeg nemlig haha men må få rydda så jeg får litt orden der. Nå er det jo ikke lenge til jakta starter igjen heller og da blir det liksom litt mer påfyll
Er jo et onlinespill, og man bruker mye tid på å få beste gear og bli høyest level. Så plutselig når man endelig er der så er det utstyret utdatert og høyeste level er skudd frem og man har ennå 5 eller 10 level til toppenUtvidelsespakken på Diablo II ga to ekstra brett etter slutten.
Likte den, jeg.
Jakter du?
Vel, totalverdien på premiane stig i alle fall veldig
Nei pappa tar seg av den biten
Aha, du bare åpner fryseren. Fin løsning det
Nei jeg syntes det er litt gøy når man har det sånn som denne mnd med forskjellige nivåer.
Er helt forelska i tante gullet
Ja må jo ta det imot når han kommer med det
Slik som med farmville II med andre ordEr jo et onlinespill, og man bruker mye tid på å få beste gear og bli høyest level. Så plutselig når man endelig er der så er det utstyret utdatert og høyeste level er skudd frem og man har ennå 5 eller 10 level til toppen
Det kan det absolutt! Tek du ferie i juli?
Nydelig baby antar jegEr helt forelska i tante gullet
SikkertSlik som med farmville II med andre ord
Jeg måtte opparbeide meg litt buffer til snikene under. Skulle jo være borte halve dagen er vel tilbake på plassen din nåGitte har tatt plassen min med 1 mer innlegg enn meg.. Og siden jeg ikke får skravla så mye som vanlig j dag, så har jeg nok mista plassen min
Nei de har vel bare havnet der for at jeg ikke skal kaste de nei jeg har ikke skyti på mange mange år, men pappa jakter så da får jo jeg litt påfyll i frysern