Topp 100 - Skravle NY!!

Prøvde meg på "vanlig" middag. Ytrefilet av svin, potetmos og asparges. Ene ungen (som har hamburger som favorittmat) spiste null. Andre ungen spiste potetmos og noen få biter kjøtt. Kjedelig med sånn unger :(

Å, kjedelig da :(
Hørtes jo ut som en kjempegod middag!
Jeg elsker asparges..har jeg nylig funnet ut :p
 
Vi får se hva som skjer utover.
Jeg har enda ikke bestemt meg om jeg orker 2500

Ikked jeg heller. Det avhenger mest av hvor mange andre som er på det egentlig, for jeg klarer ikke topp 10 dersom det er 15 som vil ha den plassen, men 2500 skal jeg klare om det er det som skal til. Vi får se hva jeg gidder. veska er lekker da!
 
Å, kjedelig da :(
Hørtes jo ut som en kjempegod middag!
Jeg elsker asparges..har jeg nylig funnet ut :p

Vet ikke om jeg fikk det helt til :p. Men hun bamadama har mast så mye om asparges på tvn i det siste at jeg måtte jo bare prøve. Prøvde meg på smørdamping, men tror kanskje jeg hadde i litt for mye vann. Har veldig lyst å smake på den norske aspargesen, min var ikke det.
 
Vet ikke om jeg fikk det helt til :p. Men hun bamadama har mast så mye om asparges på tvn i det siste at jeg måtte jo bare prøve. Prøvde meg på smørdamping, men tror kanskje jeg hadde i litt for mye vann. Har veldig lyst å smake på den norske aspargesen, min var ikke det.

Hehe :p
Jeg koker de i vann med smør og salt (mye smør og salt) og de blir knallgode! Men de må ikke ligge for lenge, da blir de sånn "blaute" :p
 
Hehe :p
Jeg koker de i vann med smør og salt (mye smør og salt) og de blir knallgode! Men de må ikke ligge for lenge, da blir de sånn "blaute" :p

Ja, noen ble kanskje litt blaute, mens noen ble grei :p. Men har troa på at den norske aspargesen er ekstra god :D
(Satser på at det produseres asparges i Norge da:p)
 
Back
Topp