Det lurer jeg også på, da gikk det fort unnaDe første dagene denne måneden vare det ganske høyt tempo både på Generelt, kkonkurranseforumet og trådene våre.
Lurer på hvor mange innlegg det var hver dag da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lurer jeg også på, da gikk det fort unnaDe første dagene denne måneden vare det ganske høyt tempo både på Generelt, kkonkurranseforumet og trådene våre.
Det hadde vært interessant å viteDe første dagene denne måneden vare det ganske høyt tempo både på Generelt, kkonkurranseforumet og trådene våre.
Det skjønner jeg godtJa, dette kjøret orker jeg ikke en måned til![]()
Jeg skal på nattevakt, men med en stille kveld på jobb så får jeg til littDa klarer vi det lett
Kan få til en del i kveld jeg![]()
Får satse på en rolig vakt daJeg skal på nattevakt, men med en stille kveld på jobb så får jeg til litt![]()
Ja, tror ikke det skal så mye til egentligHadde det, så 7.000 burde være lett
Drømmer jo til og med om dere jenter her inneDet skjønner jeg godt![]()
Alle kjeltringer kan holde seg hjemme i kveldFår satse på en rolig vakt da![]()
Det er det så absolutt![]()
De første dagene denne måneden vare det ganske høyt tempo både på Generelt, kkonkurranseforumet og trådene våre.
Det lurer jeg også på, da gikk det fort unna![]()
Det hadde vært interessant å vite
Så vet vi hvor lista må ligge liksom![]()
Eller på en annen flyplassAlle kjeltringer kan holde seg hjemme i kveld![]()
Så mye som du skravler, blir vel det helt naturligDrømmer jo til og med om dere jenter her inne![]()
Greit å bestemme det daAlle kjeltringer kan holde seg hjemme i kveld![]()
Jepp, prøv GardermoenEller på en annen flyplass![]()
Haha...ja dere er en STOR del av livet mittSå mye som du skravler, blir vel det helt naturlig![]()
![]()
Tenk om det hadde vært såå enkeltGreit å bestemme det da![]()
I alle fall med denne månedens utfordring. Har ikke noen annet valg daHaha...ja dere er en STOR del av livet mitt![]()
Er vel ikke slik det fungerer i virkelighetenTenk om det hadde vært såå enkelt![]()
Det gjør det her og! Smelter.. Måtte flykte ned i kjelleren for å amme miniI dag holder det heldigvis lenge med sommerkjole![]()
Hehehe..Hehe...store forskjeller i dette lange landtror plenen min trenger en skikkelig regnskur
![]()
Superspent! Håper bare å rekke 1500 innleggHei og hopp.
Siste uke av konkurransen.
Er dere spente på trekningen?