Ja, det må du prøve påDenne må prøves ved neste anledning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det må du prøve påDenne må prøves ved neste anledning.
Veldig fin dagRekner med at d var en vellykka dag![]()
Ja, det må vi gjøreDet er jo siste uka så vi er nødt til å speede opp!![]()
Heier på degNei. På neste mål som er 1500. Så går målet videre til 2222![]()
Ja det er det joOkHørtes ut som en grei feiring for de som ikke vil i kirka da
![]()
Delmål er viktigNeiSå satser på å få de i dag
Slik at jeg kan gå mot siste mål på 2222
![]()
Så bra! Typisk at det hadde blitt mye for mine i varmen...Veldig fin dagbarna oppførte seg eksemplarisk også!
Håper håperDelmål er viktigsatser på at du klarer hele veien inn!
Så bra! Ikke noe som er bedre enn det!Veldig fin dagbarna oppførte seg eksemplarisk også!
Var helt grusomtDet skjønner jeg godt! Spesielt på en slik varm dag![]()
Nå er vi ned i 28 grader, så det går sakte men sikkert nedoverDet var det her når vi kom hjem også. Fått luftet litt nå da, så det kommer seg![]()
Helt nydelig!Sikkert godt å komme hjem.
HelligejulDet er hele 30 grader i stua mi!!!Alle dører og vinduer er åpne... Dåner snart!
Vi er så "uheldige" å ha sola inn hele dagen. Blir rene badstuen her inne..Vi hadde 24 inne. Fikk det ned i 23. Sola sto ikke inn noen vinduer da, det gjør den nå (vi har ikke vindu mot sør, det hjelper på varmen i stua sånne dager, faktisk)
Dører og vinduer åpne flere steder, der vi kan (ut steder hunden ikke kan stikke av) det hjelper
Og nå blir det sofa fram til leggetidSå bra
Det skjønner jeg, alltid greit å få av finstasen![]()
Denne varmen kan ta knekken på de flesteSå bra! Typisk at det hadde blitt mye for mine i varmen...
Nei, det var eneste bekymringen jeg haddeSå bra! Ikke noe som er bedre enn det!![]()
Det er santNå er vi ned i 28 grader, så det går sakte men sikkert nedoverDet er bedre med varme enn kulde da, syns jeg!
![]()
Hørtes ut som en god planOg nå blir det sofa fram til leggetid![]()
Skjønner jeg godt!Var helt grusomt
Men var en attraksjon for turister da
Flere kom bort og ville ta bilder av meg og barnahaha!