Blæh! Effektivitet på høyt nivåIkke stort
Joda...hittil idag har jeg vasket gulv, vinduer, klær, laget pizzasnurrer, vært i butikken, trent, strøket 4 skjorter, pusset 6 par sko, hoppet trampoline OG skravlet 200 innlegg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blæh! Effektivitet på høyt nivåIkke stort
Joda...hittil idag har jeg vasket gulv, vinduer, klær, laget pizzasnurrer, vært i butikken, trent, strøket 4 skjorter, pusset 6 par sko, hoppet trampoline OG skravlet 200 innlegg![]()
Ikke stort
Haha...jeg har jo ikke noe valg akkuratSlutt å vær så effektiv da! Du stiller meg i dårlig lys!!
Selvsagt...da bryter jeg innHaha, nei kan ikke det. Med mindre man plutselig vet noe om eller har ekstra interesse for det som skravles da![]()
Ja, jeg har ikke late dagerBlæh! Effektivitet på høyt nivå![]()
Ja, tross alt litt folkeskikk det daSelvsagt...da bryter jeg inn![]()
Neida, bare altfor mye energiOmg..superwoman
Jeg har lufta hund.. Haha!
Er jo detJa, tross alt litt folkeskikk det da![]()
Nei kan ikke detJo! Du kan la vær![]()
Samme her gittMangler ca 700 då vi får jo sePlanen var 100 om dagen, men datt av for en stund siden
![]()
Samme her gittMangler ca 700 då vi får jo sePlanen var 100 om dagen, men datt av for en stund siden
![]()
Neida, bare altfor mye energi
Hunden må jo også luftes![]()
Det kan du jo ikke!Så mye energi er det lenge siden jeg har hatt
Ja, han må jo det.. Skulle ha vært i butikken og før de stenger.. Men da må jeg vekke F og ta han medgubben er ute fremdeles
![]()
![]()
Det kan du jo ikke!![]()
Be mannen stikke innom på vei hjem![]()
Nei kan ikke det
Aldri gitt opp en utfordring![]()
Det er braJa, jeg har ikke late dager![]()