Da satser vi på at du får til detSatser på det, jeg trenger mange innlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da satser vi på at du får til detSatser på det, jeg trenger mange innlegg
Puster jeg deg i nakken??Det klarer du nok. Tar snart igjen meg nå![]()
![]()
Du er så flink atteJepp, regner med jeg har det klart på neste oppdatering![]()
På ferie skal man fråtse i usunn mat ogsåNeida, frukt er digg![]()
Oi, kjedelig uten lader da!I Trondheim på jobb messe. Han tar flyet hjem i ettermiddagOg så har han ikke strøm på tlf (glemte lader), så han får ta toget og taxi hjem. Litt vanskelig å vite når jeg skal hente han liksom
![]()
Du går nok forbi meg i løpet av helgaPuster jeg deg i nakken??
Jaja kommer vi bare over 2222 alle sammen, så får plassering være plassering![]()
Takk for detDu er så flink atte![]()
Mhm.. Han har det å glemme den laderen... Så ofte har han kjøpt ny.. Men tror ikke han gjør det nå.Oi, kjedelig uten lader da!
Da får han pent ordne seg selv ja![]()
Håper det bare var liteUff.. Utslag på urin hos jordmor i dag.. Må vente 1 uke på videre svar.. Og den som har hvert så bra hittil... Heldigvis bare 30 dager igjen til termin...
Grattis med 2000Manglet 2 innlegg på å komme over 2000 på forrige oppdatering, men nå er jeg over![]()
3 + så var ikke akkurat lite....Håper det bare var lite
Snart i mål du!
Får gjort mye imorgen og søndag kveld daMangler mye.
Tid i morgen kveld og søndag kveld. Ikke i kveld, må bake til klasseselskap
Jeg har vel bittelitt tid tror jegJeg er med på søndag kveld i alle fall
Satser på at noen har tid i morgen også![]()
Lykke til med detJeg skal prøve å komme over 2000 idag jeg. Satser på det får greit![]()
Takk for detGrattis med 2000![]()
Når skal dere dra?Jeg har vel bittelitt tid tror jeg
Men blir borte nesten hele søndag!!![]()
Uææh...Den følelsen når inngangsdøra står åpent pga fint vær og du hører en fugl inne i gangen. Skulle gå å se om han hadde fløyet inn. I gangen lå det blod og fullt av fjær, mens jeg i senga (!!) fant en halvdød fugl og en stolt kattepus. I tillegg klarte fuglen å stikke av før jeg fikk slått den ihjelOg jeg som hadde vasket hele huset i går...
Da burde han jo alltid ha en i jakkelommaMhm.. Han har det å glemme den laderen... Så ofte har han kjøpt ny.. Men tror ikke han gjør det nå.
Ja, det får han pent gjøre![]()
Oi, det var jo endel...3 + så var ikke akkurat lite....
Ja, heldigvis![]()