Ja, tok sin tidSå deilig å være ferdig
Gleder meg til bilder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tok sin tidSå deilig å være ferdig
Gleder meg til bilder![]()
JaBlir ofte sånn... Men da blir det litt lettvint de nærmeste dagene, kanskje![]()
Oi, det er mye malingJa, tok sin tidVi trodde vi skulle daue til slutt... Ble 4 strøk maling på alle veggene... Siden vi først hadde valgt en farge som ble for lys og fordi den fæle gulfargen som var på rommet fra før skinte igjennom...
Får spise det som spises kan og så får resten bare gå daJamen mye av det er ikke holdbart så lenge
Mhm... Fryktelig lei... Tok jo en del tid også fordi vi ikke malte alle veggene i samme farge, så det måtte jo tørke slik at man kunne male på siste veggen... Men glad vi er ferdig med det... Men jeg har fortsatt litt male jobb igjen... Skal male listene på en tavle og beina på spisestuestolene.. Så kommer vel til å spy maling snartOi, det er mye maling
Tipper dere er lei![]()
JaFår spise det som spises kan og så får resten bare gå da![]()
Det er kjekt daJahar fryst ned litt å da
God nattSove søtt søtnoser!![]()
God nattGod natt alle sammen!!
God nattSove søtt søtnoser!![]()
Gikk heldigvis braHahahåper ikke du slo deg?!
![]()
KanskjeHihi...håper du blir overrasket![]()
Hehe...ja man kan faktisk få nok av malingMhm... Fryktelig lei... Tok jo en del tid også fordi vi ikke malte alle veggene i samme farge, så det måtte jo tørke slik at man kunne male på siste veggen... Men glad vi er ferdig med det... Men jeg har fortsatt litt male jobb igjen... Skal male listene på en tavle og beina på spisestuestolene.. Så kommer vel til å spy maling snart![]()
![]()
Jeg skal prøve å få 92 så jeg runder 1700 jeg. Vi får skravle påIdag MÅ jeg runde 1500 innlegg, og helst mer.
Det synes jeg du skalKanskjeDa kan det hende jeg legger inn et innlegg eller to.
Hva har du nå da?Idag MÅ jeg runde 1500 innlegg, og helst mer.