• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Topp 100 - Skravle august

Effektive dere er!! Må få rydda her og! Maser på eldste om at hun må rydde under trappa der hun har sine greier, ikke ferdig enda..

Må ta kjøkkenet en runde jeg.

Gølva bør strengt tatt vaskes idag og.
må være effektive. Orker ikke stresse helt frem til dekommer ;)

Hva skjer her idag da? Sitter ute og forsøker å få litt farge på bena akkurat nå.

Samtidig så maser jeg på eldste om at hun skal rydde rotet sitt.
Heldige du som har fint vær:D
Jeg rydder og kaster inne, straks ut en tur med gutta:)

Smart! Det skal jeg gjøre denne gangen også. Folk hadde ikke vett nok til å ta noe med:P
Hehe :p
Jeg har fått beskjed fra 2 kolleger at jeg bare skal ligge på sofaen som en prinsesse når de kommer. Men jeg vet ikke helt.. Føler jeg må fikse noe uansett til andre, men også til disse. Så å ha noe lett tilgjengelig i fryseren er kjekt. Tenkte å lage/bake noe ca hver uke fremover slik at jeg har litt liggende. Det er jo også kjekt hvis man selv har lyst på noe godt mens man er sliten i barsel tiden og ikke orker å lage noe da. ;)

Hehe :p
Jeg har fått beskjed fra 2 kolleger at jeg bare skal ligge på sofaen som en prinsesse når de kommer. Men jeg vet ikke helt.. Føler jeg må fikse noe uansett til andre, men også til disse. Så å ha noe lett tilgjengelig i fryseren er kjekt. Tenkte å lage/bake noe ca hver uke fremover slik at jeg har litt liggende. Det er jo også kjekt hvis man selv har lyst på noe godt mens man er sliten i barsel tiden og ikke orker å lage noe da. ;)
Ja folk flest sier det, men når det kommer til stykke så gjør de ikke stort selv :P Var et fåtall som hadde med noe. Jeg sørget for at de ryddet opp kroppene sine og sånn da:P også stod jeg for kaffe og te :-) hadde det klart på kanner, man vil jo være litt gjestfri men vanskelig å få tid til stort :-)

I dag må jeg komme meg over 1500. Får gå inn og se hvor mange jeg mangler...

Ja folk flest sier det, men når det kommer til stykke så gjør de ikke stort selv :P Var et fåtall som hadde med noe. Jeg sørget for at de ryddet opp kroppene sine og sånn da:P også stod jeg for kaffe og te :-) hadde det klart på kanner, man vil jo være litt gjestfri men vanskelig å få tid til stort :-)
Ja, de fleste sier så mye og så skjer det ikke.
Mhm ;)

Back
Topp