Noen må jo faktisk detTihi, noen må jo være på topp og!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen må jo faktisk detTihi, noen må jo være på topp og!![]()
Sør som i Larvik og StavernHvor sør er det?![]()
Kjedelig når man tror man har mer:/
Håper du klarer målet ditt da![]()
Skal se om jeg kommer meg over 1500 i kveld da, mangler bare 20 innlegg nå![]()
Hatt altfor mye annet å tenke på siste tiden både med jobb og sykdom, men nå skal jeg få skvist inn litt mer skravlingIkke jeg heller![]()
Har litt å ta igjen i kveld da?Jeg har nesten ikke vært her i det hele tatt!![]()
Har ikke planer om å være her så mye, så tror nok det holder for i kveldHåper jeg også
Det var jo ikke mange![]()
Jeg skulle få skravlet SÅ mye bare eldste begynte i bhgn igjen etter ferien, jeg. Men nå kjeder minste seg så det er bare hylHatt altfor mye annet å tenke på siste tiden både med jobb og sykdom, men nå skal jeg få skvist inn litt mer skravling![]()
Skal ikke være lett å få tid til altJeg skulle få skravlet SÅ mye bare eldste begynte i bhgn igjen etter ferien, jeg. Men nå kjeder minste seg så det er bare hyl![]()
Gjerne! Må bare få lagt barna først!Med meg og??![]()
Hvor gammel er minste da?Jeg skulle få skravlet SÅ mye bare eldste begynte i bhgn igjen etter ferien, jeg. Men nå kjeder minste seg så det er bare hyl![]()
Det kan gå hvis det blir litt liv her i kveld daJeg mangler 120 innlegg for dagens mål![]()
Han fikk 2 t-skjorter... jeg har fått grå hår etter den runden..Fant du noe da?![]()
Akkurat passe detDet var da et sparsommelig mål![]()
Tja fant 1/3 av antrekket. Den ungen vil ikke ha noeFant du ikke noe?![]()
Å det liker jeg at du skalHatt altfor mye annet å tenke på siste tiden både med jobb og sykdom, men nå skal jeg få skvist inn litt mer skravling![]()
8 mnd og super selskapssyk. Hvis ingen er helt oppi ansiktet på han og duller og prater HELE tiden, faller hele verden hans sammenHvor gammel er minste da?
Hvor ligger du da?Jeg har aldri noensinne lagt så langt nede på topplista som jeg gjør denne gangen :O :O
Høres litt lurt utVi får samarbeide litt!![]()