Samme som min førstenektet å sove før han hadde noe over fjeset
![]()
D er vel en trygghetsfølelse tenker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som min førstenektet å sove før han hadde noe over fjeset
![]()
Ja det er noen ganger man ønsker seg tryllestøv gitt!Vet ikke helt jeg. Har to unger som ikke vil sove![]()
På å nå målet?!Prøver du deg ?![]()
Æsj...noe dom plager dem eller bare tull?Håper d, men har to unger som ikke vil sove. Spent på om jeg får skravla noe.
Jobber som Adm.Sekretær i eiendomsbransjen. Potet-stillingHva jobber du med?![]()
Ja det er noen ganger man ønsker seg tryllestøv gitt!
Æsj...noe dom plager dem eller bare tull?![]()
Nei det går fort når man først setter i gang! Har som mål å ha 2223 innen søndag nattHaha...det er jo ingenting![]()
Håper du kommer innom i kveld daD dabba av for meg og, så tror ikke d.
Jepp, 40 års gaven til hverandreÅja, det er bare dere som skal ja! Så herlig da! Lenge siden dere har vært på tur alene?
Å nei, så kjipt daVil dra til Sommarland i Bø i morgen, men mannen må være vakt på et opplegg han har glemt å fortelle om. Hele dagen!![]()
Du har jo vært i bursdag?!kan jo ikke rekke alt!
Ble lite her også... Kjøre samboeren til og fra jobb som til sammen har tatt 2,5 time (var fredagskø), lunsj date med 2 kollegaer og middag med svigerfar og sønnene. Så hele dagen har gått.. Har så vidt rekt å stikke hue innom her![]()
det er jo fredagman finner jo på ting da
Da var det på tide! Åh, tenk så deilig å ha ferie sammen bare dere to da!Jepp, 40 års gaven til hverandre
Vi var en langhelg i København for 2 år siden, thats it! På 9 år!!![]()
HeheVært travel dag for deg og da, ja
Her har jeg ikke begynt på middag enda engang![]()
Å nei, så kjipt da
Hvordan kan han glemme det?!
Tror nok detD er vel en trygghetsfølelse tenker jeg![]()