Wow, hvordan får du til det med lille? Blir stressa bare av en tur på butikken jeg...Deilig å komme hjem ! Vært på farten i 8 timer !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, hvordan får du til det med lille? Blir stressa bare av en tur på butikken jeg...Deilig å komme hjem ! Vært på farten i 8 timer !
Ja vi får prøve å hjelpe deg daJa, d er mye, men henger så langt bak.
Håper på litt mer liv enn d som er nå altså.
Du får skravle så mye som du klarerJa, d er mye, men henger så langt bak.
Håper på litt mer liv enn d som er nå altså.
Hun er veldig snillWow, hvordan får du til det med lille? Blir stressa bare av en tur på butikken jeg...
Ja det må hun være. Han skriker ungen min er jeg redd jeg bare hadde satt fra meg og løpt ifra på ett senterHun er veldig snill![]()
Hehe uff da. Hun er veldig lett å ha med å gjøre, ikke alltid morro å kjøre bil da, men det gårJa det må hun være. Han skriker ungen min er jeg redd jeg bare hadde satt fra meg og løpt ifra på ett senter![]()
Det har vært forferdelig her også, men nå begynner det å hjelpe litt heldigvisHehe uff da. Hun er veldig lett å ha med å gjøre, ikke alltid morro å kjøre bil da, men det går
Gjør stor sett det her!Følte du deg bittelitt ensom?!![]()
Ikke i skravletråden vel?Gjør stor sett det her!![]()
Jeg ammerDet har vært forferdelig her også, men nå begynner det å hjelpe litt heldigvis
Ammer du bare eller har du med mat rundt?
Takk for det, vi gjør detKos dereFerdig spist her
![]()
Ja det er lettvint. Vi skal prøve oss en tur til Tusenfryd og jeg kjenner jeg skulle ønske jeg full amma ennåJeg ammerveldig greit
Hehe! Håpløst å komme inn i samtalenIkke i skravletråden vel?
Er jo en del liv her da![]()
Må bare kaste seg i detHehe! Håpløst å komme inn i samtalen![]()
Er nok bare en vane sakJa det er lettvint. Vi skal prøve oss en tur til Tusenfryd og jeg kjenner jeg skulle ønske jeg full amma ennåfor nå må jeg styre med vann og grøtpulver og blande og nei, jeg blir nok stressa og irritert i morra...
Hvor mange mangler du da?Jeg har lyst til å runde 1000 innlegg i dag! Da må dere hjelpe til! (Og ungene må sove da..)
Godt å vite at jeg kan imponere deg, Ronja!![]()
Nystekte vafler er godt uansettDet blir godtHar ikke nyrørt jordbær i dag.. En annen gang
![]()
Det er flere premier foruten bilstolenHvilken stelleveske?