Lolo
Forumet er livet
Haha, nå må jeg le altså!!Jepp!jeg kan ikke spise non stop for jeg syns så synd på de fargene det blir igjen flest av.
Gud forby at det kun blir igjen en av en farge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nå må jeg le altså!!Jepp!jeg kan ikke spise non stop for jeg syns så synd på de fargene det blir igjen flest av.
Gud forby at det kun blir igjen en av en farge.
Takk for påminnelsen, det må jeg huske om jeg velger kjole i helga!!Har gitt opp sommerklær jeggidder ikke barbere leggene engang
![]()
Haha, ja det er en veldig fin tanke!❤
Haha jeg ler av oss jeg ogHaha, nå må jeg le altså!!
Jeg prøver meg på kjole noen dager, så da må det tilHar gitt opp sommerklær jeggidder ikke barbere leggene engang
![]()
Blir mest lekkert detTakk for påminnelsen, det må jeg huske om jeg velger kjole i helga!!
Blir liksom ikke det samme med pelsJeg prøver meg på kjole noen dager, så da må det til![]()
Ikke helt det sammeBlir liksom ikke det samme med pels![]()
Har gått dårlig en uke her. Skulle få SÅ mye tid til p skravle når eldste var tilbake i bhgn, menDårlig med skravling på meg idag gitt![]()
Så 10g prosjektet er over??Ja da! Har spist sjokkis som en helt jeg![]()
Veldig dårlig her også :/Dårlig med skravling på meg idag gitt![]()
Har gått dårlig en uke her. Skulle få SÅ mye tid til p skravle når eldste var tilbake i bhgn, men![]()
Det var nok mer fornuftigIkke alltid det går som planlagt nei
Hadde tenkt å skravle mye idag jeg..men etter en to timers gåtur endte jeg opp med å sovne istedenforhaha
Har ikke økt med mange innlegg i dagHuff..er jo ikke holdbart![]()
Da er vi toNå trenger jeg en real innsats for å komme meg ajour igjen tror jeg...
Da er vi to![]()