Så utrolig kjipFår ikke sove. Men på morgenen når mini vil opp. Da er jeg nesten bevisstløs![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjipFår ikke sove. Men på morgenen når mini vil opp. Da er jeg nesten bevisstløs![]()
Det klarer du fint1265 på siste oppdateringdet vil si 957 igjen på 10 dager. Skulle vel bli omtrent 95,7 innlegg om dagen i snitt, det
![]()
Satser på detDa går det nok fint![]()
God morgen søtaPlutselig god morgen![]()
Så bra!Jeg er over halvveishadde aldri trodd det, men nå ser det ut som det går bra
![]()
God morgen søta![]()
Bare blåbær det1265 på siste oppdateringdet vil si 957 igjen på 10 dager. Skulle vel bli omtrent 95,7 innlegg om dagen i snitt, det
![]()
Åååh, så typisk! Blir en morsom dag idag da!Får ikke sove. Men på morgenen når mini vil opp. Da er jeg nesten bevisstløs![]()
Har normal bmi, er ikke for min kropp jeg gjør dette. Men for den lille kroppen i magen sin delBåde fordi jeg ikke vil proppe henne full av bare dritt og fordi hun er litt over gjennomsnittet stor, men hun er fortsatt innenfor normalen. Så tenkte også på dette pga at jeg helst ikke vil føde en unge på over 4 kg. Kunne tenkt meg at hun var innenfor 3 kg. Samboeren har adhd, så tenkte også på at om hun arver litt av det, så kan i hvert fall jeg begrense meg mens hun er i magen. Før sommeren hadde jeg så dilla på alt som er søtt. Ingenting spesifikt, bare jeg fikk i meg søtt flere ganger om dagen... Så til slutt fant jeg ut at nå er nok, nok...
Jada! Lett som en plettBare blåbær det
Åååh, så typisk! Blir en morsom dag idag da!![]()
Satser på detDet klarer du fint![]()
Får ikke håpe detDet har du vel ikke noe problemer med?!![]()
Jobbe møkkavakt fra 11-1930
Du da?
Good morningGod morgen, skravlehøner! Hva skal dere til med idag for noen sprell?
Så koselig daFyddah
Jeg skal gå tur med F og ei gammel kollega idag![]()
Husarbeid idag. Har et lass med klær som må vaskes!Good morning
Jobb her, du daa?
For en kjip vakt du harJobbe møkkavakt fra 11-1930
Du da?