Allerede??? Hehe, jeg skal vel kanskej ikke si noe som har fått meg en dupp tidligere på dagenBegynner å bli litt trøtt her![]()
![]()
Kan brått bli trøtt på denne tida jeg og. Hatt en lang dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Allerede??? Hehe, jeg skal vel kanskej ikke si noe som har fått meg en dupp tidligere på dagenBegynner å bli litt trøtt her![]()
![]()
Har sovet godt i natt, men har vært veldig varmt i dag. Kjente jeg ble veldig trøtt etter middagAllerede??? Hehe, jeg skal vel kanskej ikke si noe som har fått meg en dupp tidligere på dagen![]()
Kan brått bli trøtt på denne tida jeg og. Hatt en lang dag?
Det skal du klare fintMangler 22 innlegg på å ha 600 ila kvelden. Det bør vel gå??
Ja, kan bli ganske utslått av varme da.. Og middagHar sovet godt i natt, men har vært veldig varmt i dag. Kjente jeg ble veldig trøtt etter middag![]()
Blir ikke sein kveld på deg daJa, det var vel tidlig synes jeg
Men nå får jeg bare holde ut til jeg tar kvelden![]()
Det burde du klare jaMangler 22 innlegg på å ha 600 ila kvelden. Det bør vel gå??
Det bør detMangler 22 innlegg på å ha 600 ila kvelden. Det bør vel gå??
En smeltet flaske av et eller annet slag?Hva er dette ? Vis vedlegget 130228
Ja, det merkesJa, kan bli ganske utslått av varme da.. Og middagmange gjøremål igjen for dagen?
Har ingen planer om det. Skal legge meg tidlig i kveldBlir ikke sein kveld på deg da
Bør nok detDet skal du klare fint![]()
Har ikke mye mer igjen til kveldens mål jeg heller, men synes det går tregtBør nok det![]()
Håper de slipper unnaNei da.
Er bare mannen, frøkna og meg som er syke.
Eldsten og lille U er friske
Det er bare å prøve.Syns dere er flink jeg så klarer å skravle så mye.
Selv skravler jeg mye muntlig, men er ikke god på skriftlig skravling![]()
Det gjør jeg også.Håper de slipper unna![]()
Ferdig og på plass i sofaKan jeg tenke meg![]()
Er du ferdig nå?
Grattis søtaOver 2000 innlegg![]()