Nei, det vet du jo aldriJoda når det er stille så
Men det kan jeg jo ikke garantere at det blir![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det vet du jo aldriJoda når det er stille så
Men det kan jeg jo ikke garantere at det blir![]()
Nope, de er noen skikkelige luringer!
I know. Problemet er å ikke ta avÅåh...det er moro å handle![]()
Burde være sånn at når man har brukt x antall kroner på å prøve, så burde de bare gi den til deg.Ja, de er det! Nesten litt frekke!![]()
Burde være sånn at når man har brukt x antall kroner på å prøve, så burde de bare gi den til deg.![]()
Jepp. Har ikke tall på hvor mye vi har brukt på de maskinene. Vesla er skikkelig bamsejente, alt av lommepenger på tivoli går med på å bruke på bamser. Kunne sikkert kjøpt den My little pony bamsen 50 ganger til nå.Haha, enig! Da har man jo faktisk kjøpt den![]()
Jepp. Har ikke tall på hvor mye vi har brukt på de maskinene. Vesla er skikkelig bamsejente, alt av lommepenger på tivoli går med på å bruke på bamser. Kunne sikkert kjøpt den My little pony bamsen 50 ganger til nå.![]()
Men forsåvidt bedre enn å bruke alle lommepengene på sukkerspinn og popcorn.Hehe, huffda! Ja, det blir fort dyrt da![]()
Men forsåvidt bedre enn å bruke alle lommepengene på sukkerspinn og popcorn.![]()
Hva har du gjort idag da?Det er det jo![]()
Hva har du gjort idag da?
Effektiv!Hmm... Bada baby, lufta hund, vaska klær og trilla tur til butikken![]()
Satse på ingen kjeltringer resten av augustNei, det vet du jo aldri![]()
Skjønner detI know. Problemet er å ikke ta av
Det er vel litt mye å håpe på daSatse på ingen kjeltringer resten av august![]()
Når er den da?Nærmer seg vel oppdatering snart nå![]()
Tror den er rundt ti over halvNår er den da?![]()
Haha..ja det var vel dummeste jeg har håpet på lengeDet er vel litt mye å håpe på da![]()
![]()