Lolo
Forumet er livet
Jeg har tidlig februar fra før, og kan ikke huske jula som veldig ille altså. Så tipper det går bra.Så deilig! Husker ikke hvor gravid man blir, men det er vel ikke skikkelig ille før noen uker før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tidlig februar fra før, og kan ikke huske jula som veldig ille altså. Så tipper det går bra.Så deilig! Husker ikke hvor gravid man blir, men det er vel ikke skikkelig ille før noen uker før?
Det er du ikke neiJeg er ikke alene da...
God morgen
Du kan det jaDet kan jeg forstå!![]()
Å der er gøy synes jegNoe innmari også. Dukker opp nye nick hele tiden![]()
Det er lenge siden.... Jeg fortrenger en del. Men vi var på juleferie hos Svigermor. Det var 42 mil å kjøre hver vei. Mannen øvelseskjørte vel en del av det.Så deilig! Husker ikke hvor gravid man blir, men det er vel ikke skikkelig ille før noen uker før?
Oi ja da må det funke når du orker det der!Det er lenge siden.... Jeg fortrenger en del. Men vi var på juleferie hos Svigermor. Det var 42 mil å kjøre hver vei. Mannen øvelseskjørte vel en del av det.
Siden DET gikk bra, regner jeg med at jeg ikke var plagsomt gravid? Det var jo to mnd til termin, det er lenge det. Denne gangen starter permisjonen min ei uke før jul...
Haha ja! Måtte gå tilbake i sidene og friske opp. Til mitt forsvar hadde jeg drukket veldig mye eventyrbrus og kaffeDu kan det ja![]()
Deilige nyheter! Gleder meg sånn til julematJeg har tidlig februar fra før, og kan ikke huske jula som veldig ille altså. Så tipper det går bra.
Vi hadde juleaften her der året. Funka bra! Og jeg er ikke en sånn superformgravid...Oi ja da må det funke når du orker det der!
Haha ja! Måtte gå tilbake i sidene og friske opp. Til mitt forsvar hadde jeg drukket veldig mye eventyrbrus og kaffeLes: jeg er bare litt skadet.
Deilige nyheter! Gleder meg sånn til julematMulig vi skal ha slekta her hjemme også. Trenger at formen er bra!
Her er det miele vi harJeg er i grunn veldig fornøyd. Merket er Hoover. Men sjesker litt på Samsung sine og![]()
![]()
Ja ofcourseEhm det er supersunt vel
Takk for det!Huff dahåper dagen idag blir bedre!
Klem til deg![]()
Ha ha må ikke drikke mer eventyrbrusOi ja da må det funke når du orker det der!
Haha ja! Måtte gå tilbake i sidene og friske opp. Til mitt forsvar hadde jeg drukket veldig mye eventyrbrus og kaffeLes: jeg er bare litt skadet.
Deilige nyheter! Gleder meg sånn til julematMulig vi skal ha slekta her hjemme også. Trenger at formen er bra!
Ah herlig! Deilig å ha det hjemmeVi hadde juleaften her der året. Funka bra! Og jeg er ikke en sånn superformgravid...
Var det jeg troddeJa ofcoursehoho
Nei skal kjøre avholds i kveldHa ha må ikke drikke mer eventyrbrus
Her er det miele vi harvi er fornøyd
![]()
Jepp, går jo helt i surr herNoe innmari også. Dukker opp nye nick hele tiden![]()
Gjør ingenting på veien mot o store målDet hjelper på det ja![]()
Ja ikke like lett å hoppe innLitt vanskelig å holde tritt med skravlinga når man bare er rett innom.
Du er lur duVar det jeg trodde![]()
Hoho, ja ikke sant?Merker man er blitt voksen når man engasjerer seg i vaskemaskiner![]()